Scene :- 1
In launch
Abu was sitting on the couch , holding his phone and scrolling it . All of them come there. Aba saw Tae in cruel way
Aba "where you had been since morning?"
Tae. "Abu with my friend"
Abu. "kaha gay thay tum ?"
Tae "Abu naya park khola Han waha Gaya tha may dost..... Kay sath "
Abu. " Come here and tell me what is this ......I want proper explanation "
Tae go near . His father want explanation about his and Jennie 's viral picture .
Tae "this is fake Abu "
Abu "she is your cousin and your classmate too "
Tae nodded
Abu "I want truth "
Tae. "Abu trust me "
Abu "beta ya ak cheez nahi han maynay tumhary doston ko phone keya tha unki ghabrahat nay mujhy shak may daal deya han ...Sach batadongay tu Bach jaogy "
Tae take a deep breath "Abu ! I like her but I can't imagine to do this kind of immoral thing with her ..trust me ."
Abu was still for few seconds. He start thrusing Tae badly with his shoe . His dad being violent. Namjoon and Jin come and rescue Taehyung from their father .
Jin yell "Abu ya Kaya keya apnay haat q uthaya isper ya bacha nahi Han larka Han "
Taehyung was as red as a tomato . Everyone was scared Jungkook and Jimin hide beside Suga and Jhope.
Taehyung swallowed down a sob and wiped his tears .Abu replied Jin harshly "ya nateeja hoa maray laad payr ka aur tumlogon Kay laad payr ka .... affairs chaly ja rahy Han bhaee ...sharam nahi ati baap say jhoot bola ja raha Han .....jab tumlogon ko Mari suni hi nahi Han tu phr mujhy ghr may q rakha Han bhar nikal Doo old age home may bhajdo Jan churao mujhy say "
Namjoon. "Abu aram say bp shoot Kar jay ga apka "
Jhope and Suga hold their father . While Namjoon and Jin take Tae , he put his face on Namjoon 's shoulder (Taehyung was still crying )Jimin and Jungkook follow Namjoon and Jin .
Scene :- 2
Tae 's room
Namjoon and Jin are comforting Tae . Jin was swapping his tears on his face And he hold V 's hand
Jin "beta mujhy tu batadayty iss mamlay Kay bary may " ( here Jin use beta in elder brother way not in attitude)
Tae "Bhai nay aur Jennie chahty thay Kay phaly hum apka masla theek Kary phr apna dekhay ..Bhai maynay AJ Tak uskay sath flirt nahi keya aur na hi kuch aur ...qasam say "
Namjoon "ya baqi sab kaha hn??..Jimin aur Jungkook per kitna bura asar paraha hoga Abu ki baaton ka "
Jin "ary wo sab sahi hongay ...arry Mara bacha q roo raha hn tu larka hn himat Kar Tera bara Bhai abhi zinda Han " Tae hugs Jin tightly .
Namjoon "Tae Mara bacha Mara guda promise Karo ab kuch nahi chupagy "
Tae "promise"
Suga knocked door .
Suga "Bhai Bhai ....."
Namjoon "Kaya hogaya ab Allah khair !..."
Suga "Bhai Abu nay Taya aba ko phone karwaya Han hobi say ...usnay mujhy bataya hn Kay Abu nay unko abhi ishi waqt humary ghar bulaya Han....unki betiyan bhi arahi hn "
Jin "Kaya ??...oyee hoayy mujhy tayar hona Han haat ja samnay say "
Namjoon "jin kuch sharam Kar chota Bhai yahan peryshan Han air tujhy apni parhi Han "
Jin "arry sorry mazaq Kar raha tha "
Scene :-3
Suga was going towards his room suddenly he heard some whispers . He recognizes that these sounds are coming from Jungkook's room . He stuck to the door and focus to hear what he is saying.
Jungkook "Han ...may janta hon ....may asa nahi hon ...may shuru say dimagh say Chala hon ....nahi sab ki pata bhi Han aur nahi bhi .. mgr ab be careful ...arry bas kuch din ki baat Han yrr ....Han message per ....Han password change karlonga.....Han name bhi ......Han bas apna khayal rakhn .....abhi!!!!! ..acha Chalo sahi ...Han may samjh Gaya ....hmm ... bilkul .......hmmm ....Chalo ... okay ......bye "
Suga to himself "baatein tu sahi nahi lag rahi iski ......Bata hon tujhy beta ...magr abhi nahi ...akyly may pochonga is say ...sabar Kar Zara...ya Kaya chal raha hn ghr may "______________________________________
*Ignore grammatical mistakes
*Enjoy Desi dramybazi
*Ignore typing mistakesPakistan Zindabad 🇵🇰❤️
Writer ,
Alisha Waseem
YOU ARE READING
Cuzn say biwi Tak ka 'Suffer' ...🔥
FanfictionTae "Jennie !...I think we will never meet again ..." . . Jennie " bye tae ...but we will meet soon" . . Tae "but how?" . . Jennie " in jin oppa wedding " . . Tae "ah !! Ya and in college may be " . . Jennie "yah .."