Setelah kejadian aksi bapa aku, pagi tu aku, bapa dan jantan yang bersama bapa duduk semeja untuk bagitau perkara sebenar. Rupanya jantan tu adalah partner bapa aku, mereka telah bersama 5 tahun dan berkenalan di tempat kerja. Jantan tu bernama syed, seorang yang berbadan tegap, umur 40an, tua dari bapa aku. Tua-tua pun boleh tahan sejam tujah bapa aku sampai melilih air liur bapa aku kena tujah hehehehe sempadan dengan memiliki batang panjang 8 inci berbanding bapa aku yang panjang 7inci.
Sepanjang borak bapa aku senyap aje, tiada kata langsung dari bapa, yang banyak cakap syed aje. Agak bapa segan nak cakap tapi bagi aku, bapa dah besarkan aku dengan semua keperluan aku dipenuhi bapa ... mula ya aku rasa marah,kecewa,sedih bila lihat aksi sex bapa tapi akhir aku sendiri naik stim tengok aksi bapa. Aku terima yang bapa telah berkahwin dengan seorang lelaki dan aku sayang bapa.
Bapa akhir ya tersenyum ceria kembali setelah aku bagitau yang aku terima keadaan bapa, syed pun senang hati dan kami sekeluarga bersarapan bersama. Aku rasa janggal sebab sekeluarga biasa aku dengan bapa tapi hari ni bapa dengan pasangan dia bersama sarapan, ini satu keluarga yang pelik.
Seharian aku asyik terbayang wajah bapa semasa sex dan aksi bapa, aku stim sangat sampai aku terbayang macam mana rasa aku jolok bapa aku sendiri .... terkejut aku sendiri boleh terbayang sampai macam tu sekali... dengan bapa aku sendiri... Aku buang bayangan tu jauh .. Aku tak mau sex dengan bapa... malam syed tidak bersama bapa kerana dia kena kerja tinggal bapa dengan aku .. Aku tak tahu kenapa nafsu aku membuak .. malam tu aku minta bapa untuk tidur sama kat katil dia .. bapa asal menolak sebab aku dah besar panjang kenapa nak tidur sama lagi.. disebabkan desakan aku .. bapa mengalah dan benarkan aku tidur sama.
Bila sama bapa, nafsu aku makin membuak .. Aku tak tahan lagi... nafsu telah kuasai fikiran aku ... Aku nak sex dengan bapa ... Aku mula meraba badan bapa bermula dari tetek dia .. malam tu bapa macam biasa hanya seluar pendek aje masa tidur.. itu menyenangkan kerja aku .. asal bapa menepis tangan aku tapi aku terus usap dan gentel tetek bapa aku sambil tu aku jilat leher bapa aku .. bapa macam rela perbuatan aku .. aku sambar batang bapa dan usap batang bapa ... bapa telah naik nafsu .. Aku telah berjaya naikkan nafsu bapa .. setiap inci badan bapa aku ramas aku cuba hisap tetek bapa seperti syed buat .. ayah betul-betul nikmat belaian aku .. batang aku dah keras ... Aku bisik kat bapa minta bapa hisap batang aku... bapa aku mula ya tak mau sebab dia x mau buat dengan anak dia sendiri.. Aku pujuk dan pujuk bapa akhir bapa mengalah dan hisap batang aku... kali pertama batang aku ni kena hisap ... nikmat sangat ... terangkat bontot aku ... tapi aku rasa bapa tak sungguh hisap batang aku .. Aku tak peduli masa tu .. Aku sedang nikmati batangku kena kulum... nikmat ya .. batang aku dah keras padu ... tiba masa aku rasai lubang bapa aku... aku baringkan bapa aku .. aku kangkangkan kaki bapa aku ..bapa nampak terkejut dengan tindakan aku .. Aku hala batang muda aku ke lubang bapa aku ... zasss... bapa aku menjerit dan menahan badan aku dari teruskan tujahan batang aku ke lubang bapa ... Aku masa tu meneruskan usaha aku masukkan habis batang aku ke dalam bapa aku ... bapa macam tidak berdaya menahan desakan batang aku mungkin sebab menahan sakit ... masa tu aku memang tidak tahan lagi .. Aku tak hiraukan keluhan sakit bapa ... Bila batang aku telah berjaya masuk sepenuhnya dalam lubang bapa .. Aku tarik nafas lega dan berahi .. rasa nikmat, suami lubang bapa buat aku betul-betul berahi ... ni rasa main bontot ... Aku betul-betul rasa nikmat sex ... patut la budak budak kolej aku suka main bontot .. nikmat ya memang terbaik... pancut dalam tak perlu risau pasal terberanak hehehe.... Aku biarkan dulu batang aku dalam bapa ... Aku peluk bapa ... Aku tergigit kuat tetek bapa .. tu buat bapa mengerang tapi bunyi mengerang bapa seperti bunyi berahi .. bapa akhir ya rasa berahi ... Aku dengar suara mengerang bapa .. aku mula aksi tarik masuk ... memang sedap betul bontot bapa aku ni .. Aku betul-betul nikmat... sebab kan nikmat tu aku buat laju-laju ... tak sampai 15 minit aku pancut dalam bapa aku ... Aku tewas awal ... biasa la kali pertama... Setelah berehat kejap ... aku fuck lagi bapa aku ... malam tu aku fuck bapa 2 kali ... dan sekali lagi fuck bapa aku sebelum aku gerak balik ke kolej aku ...
Bapa .. you're the best father ever.... Lagi dalam cinta ku pada bapa aku ... bapa jangan rasa bersalah sebab tu kemahuan aku sendiri dan bapa telah beri yang terbaik pada aku
YOU ARE READING
KANTOI LIHAT AKSI BAPAK
RomanceSeorang anak yang menyaksi aksi ayah dan akhir ya .......