Aku anak tunggal, ibu bapa bercerai sejak aku kecil dan dibesarkan oleh bapa. Sepanjang bapa duda, dia tak pernah nak kahwin lagi dan tidak pernah aku lihat bapa bawak mana-mana perempuan pun. Aku sekarang telah berumur 20 tahun dan belajar di kolej swasta.
Tempat kolej aku dekat dengan rumah atuk dan nenek aku dan dengan mereka aku tinggal sebab tempat kolej aku dengan jarak rumah bapa aku jauh di gombak. Walaupun jauh ayah aku bagi aku kunci rumah jika aku nak balik ke rumah bapak aku di gombak, bapak aku belikan aku motor bagi mudah aku nak bergerak.
Di kolej ramai awek yang nak ngorat aku maklum la rupa aku ni handsome macam bapak aku cuma badan aku tidak setegap bapa aku. Bukan hanya awek, jantan gay pun nak ngorat aku tapi aku tidak layan kerana aku geli dengan mereka.
Walaupun aku anggap gay ni geli tapi tidak sangka pada hari yang aku balik ke rumah bapak aku, aku jadi saksi dan peristiwa tu juga membuat aku berubah nafsu aku.
Aku bergerak balik ke rumah bapa aku awal pagi dalam pkl 2 pagi macam tu, kunci bapa aku memang ada pada aku. Bila aku dah sampai rumah bapa aku, setelah aku berada dalam rumah tiba-tiba aku terdengar bunyi macam gegaran katil di bilik bapa aku. Dalam fikiran aku dah terbayang macam-macam bermain dalam fikiran termasuk la ada perompak masuk ke??? Aku naik ke tingkat atas, berdiri depan pintu bilik bapa aku (pintu bilik bapa aku jenis pintu slide) .. aku dengar betul-betul bunyi yang datang dari bilik bapa. Aku dengar bunyi katil macam orang sedang buat sex, siap terdengar suara bapa mengerang dan mengeluh. Tanpa sedar batang aku terpacak dalam seluar aku dengar suara bapa aku sendiri mengerang, aku terdengar suara yang aku tak pernah dengar ... siapa dia .. Bila dengar betul-betul tu bukan suara betina tapi lelaki ... tak kan bapa aku buat sex dengan lelaki ...
Aku buka sikit pintu bilik bapa utk kepastian .. Aku terkejut yang amat sangat ... bapa aku sedang menonggeng atas katil dengan sorang jantan sedang fuck bapa aku .. Aku betul-betul tak sangka selama ini bapa aku sorang gay ... Walaupun aku terkejut dengan aksi sex bapa aku tapi entah kenapa aku naik syok tengok aksi bapa aku ... batang aku terus terpacak dan buat aku rasa nak lancap... jantan yang fuck bapa aku pandai main bontot ..
'Arghhhhh'bapa mengeluh kuat .. bapa aku naik berahi betul dengan tujahan jantan tu sampai tak perasan aku sedang menonton aksi mereka ..
Dari aksi doggy atas katil beralih ke kerusi rotan ... jantan tu kangkang luas kaki bapa yang sedang duduk atas kerusi rotan sambil jantan tu tujah lubang bapa ... bapa aku mengerang sedap .... tubuh jantan tu tegap badan dia dan batang dia dalam 8 inci panjang... bapa aku mengerang 'SEDAP ABANG .... ARGH .... HUMMMMM ... LAJU LAGI ABANG' .. bapa aku dalam nikmat berahi ... yang jantan tu naik kan lagi momentum tujahan dia sampai bapa aku mengerang kuat sedap ... Aku pula semakin stim tengok bapa aku ditujah dengan laju dan ganas ... dari kerusi rotan jantan tu mengarah bapa aku baring atas lantai, bontot diangkat tinggi dan bersandang ke katil ... jantan tu kangkang luas kaki bapa terbuka luas lubang bapa dan berdiri celah kangkang bapa dengan kaki bapa dipegang ... batang jantan 8 inci di tujah ke dalam lubang bapa yang terbuka luas ... Aku terpesona yang bapa boleh buat aksi macam tu dan jantan tu pandai buat aksi yang biasa aku tengok kat porno orang putih... porno straight la bukan gay punya .. aksi akhir adalah .. jantan tu buat aksi face to face atas katil... jantan tu ramas dada bapa yang tegap dan gigit tetek bapa sampai tinggal bekas gigitan di tetek bapa ... bapa menjerit bila jantan tu gigit tetek bapa ... Aku pula terasa stim sgt sambil lancap batang aku sendiri ... jantan tu mengeluh kuat .. tanda dia nak pancut dalam lubang bapa .. ' Arghhhhhhh ' ... mengerang kuat jantan tu sembur air mani dalam bapa ... dengan tu mani bapa juga sembur tanpa disentuh ... bapa aku terkulai letih.. jantan yang fuck bapa aku gerak ke pintu bilik mungkin nak turun ke bawah ... walaupun sudah dekat 1 jam bertempur batang dia masih lagi terpacak .. kuat betul batin jantan tu ... Aku masuk ke bilik tidur aku mengelak dari terserempak dengan jantan tu ... dalam bilik aku terpancut mani aku ...
Lepas tu aku pergi ke bilik bapa aku ... tengok bapa dalam bilik mandi yang ada dalam bilik tidur dia ... Aku duduk atas katil bapa. Bapa keluar dari bilik air, reaksi muka bapa terkejut lihat aku atas katil dia ... bapa terkedu tidak tahu nak cakap apa kat aku ... Aku tengok badan bapa dari atas sampai bawah ... dada dia penuh dengan love bite termasuk leher dia ... Aku pula naik stim tengok keadaan badan bapa macam tu ... Aku pula cakap kat bapa 'kuat betul katil bapa bergegar sampai bawah boleh dengar' ... bapa aku keluar dari bilik dia .. turun ke bawah... Aku fikir mungkin dia malu dan turun ke bawah jumpa jantan yang dia baru selesai asmara berahi ... Aku pun masuk semula ke bilik aku dan tidur ...Sambungan ........
YOU ARE READING
KANTOI LIHAT AKSI BAPAK
RomansSeorang anak yang menyaksi aksi ayah dan akhir ya .......