Adımlarını okula doğru atarken galerisindeki ders programına göz atıyordu . İlk dersinin ne olduğu hakkında tabii ki hiçbir fikri yoktu . Matematik , gözlerini devirdi . Derse girmeyeceğini herkes biliyordu .
Okulun önüne geldiğinde duraksadı , bahçede küçük bir öğrenci kitlesi kavga ediyordu . Alışkın olduğu bir durumdu , sikinde bile değildi .
***
Kapüşonunu örttü ve arkasına yaslandı . Telefonuna gelen mesajları okuyordu Kim Taehyung , cebinden sigara paketini ve çakmağını çıkarttı . Uç kısmını tutuşturup keyifle içine çekmeye başladı . Okulda sigara içmek yasaktı , peki bu kimin umrundaydı ?
İçtiği sigaradan sonra kendini bulduğu yer , müdürün odasıydı . Alışık olduğu şeylerin başında bu odada zaman geçirmek de vardı . Kim Taehyung kadar müdür de alışıktı bu duruma . Hafifçe sırıttı kare gülüşlü oğlan , ceza odasına gitmek üzere kapıyı açıyordu ki müdür onu durdurdu .
Boş bakışlarla "Gitmene izin verdiğimi hatırlamıyorum." demişti müdür . Tesadüfe bakın , Kim Taehyung da gitmek için izin istediğini hatırlamıyordu . Ellerini arkasında birleştirdi , dalgalı siyah saçlarını arkaya göndermek için kafasını geriye doğru attı .
"Ceza odasında kalmanın senin işine geldiğini düşünmeye başladım , neden kütüphaneye gidip öğrencilerin arkasını toplamıyorsun ? Eğlenceli olacaktır."
Küçük bir kahkaha patlattı , kütüphaneni yakacağım diyordu bakışlarıyla . Gitmeden önce masada duran bardağı uzun parmaklarıyla kavradı , yüzüne yaklaştırıp kokladı ve yüzünü ekşitti . Ihlamur içiyordu bunak .
Bardağı yerine bıraktı , göz kırparak odadan ayrıldı . Çıkarken kapıyı ardına kadar açık bırakmayı unutmamıştı .
Kütüphaneyi bulması biraz uzun sürmüştü , pek uğramadığı yerlerdi ne de olsa .
İçeri girdiğinde gözünü kırpıştırdı , fazla ışıklandırma vardı . Elini yan taraftaki duvarda gezdirdi , tuşu bulunca bastı ve kütüphane karanlığa gömüldü . Ders saatinde içeride birisi olamazdı değil mi ?
Koridordan süzülen loş ışıkta bir masa buldu ve kumaş örtülü sandalyeye yayıldı . Gece biraz yorucu geçmişti .
Bir türlü rahat edemedi , kasıkları ağrıyordu . Daha rahat bir sandalye bulma umuduyla etrafına göz gezdirdi , ayağa kalktı . Ne diye burda duruyordu ki ? Eve gidip uzanacaktı . Koridordan gelen ışığa dönüp birkaç adım atmasıyla sert bir şeye çarpıp yere düşmesi bir oldu .
Kıçını yere vurmuştu , ağzını açıp küfür savuşturacağı sırada yanından inleme sesi duydu .
Ne güzel , canlı bir şeye çarpmıştı . Homurdanarak ayağa kalkmaya çalışıyordu . O sırada etraf aydınlandı ve kendisine doğru uzatılan bir el fark etti . Kabul etmeyecekti , ele doğru uzanıp tuttu ve yumuşaklığı karşısında kısa bir şok geçirdi . Tuttuğu eli kendisine doğru çekti , Kim Taehyung ayağa kalkarken sarışın çocuk yere kapaklanıyordu .
***
Yere düştüğü için sinirliydi , gururu kırılmış gibi bir şey olmuştu . Bu halini birisi görmediği için şanslıydı . Hayır , o çocuğu saymıyordu . "Kim Taehyung ile karşılaştım ve yanlışlıkla da olsa onu yere düşürdüm." diyecek göt yoktu o çocukta .
Aslında , gayet güzel bir kalçaya sahipti . Diğer anlamdaki götten bahsediyordu .
***Kim Taehyung günün kalanında dersleri en arka sıradan dinlemişti . Ders dinlemekten çok , arkası dönük öğretmenin eteğindeki şişkinliğe odaklanmıştı , tüm sınıf gibi .
Öğretmenin işlediğini sandığı konunun tam ortasında , kapı üç kez tıklatılmıştı .
İçeri kısa boylu , sarışın bir çocuk girmişti , elinde yığınla kitap vardı . Öğretmene dönüp bir şeyler söyledikten sonra sınıfa döndü ve elindeki kitapları dağıtmaya başladı .
En arkalara doğru geldiğinde , yanında kokusunu da getirmişti . Tarifsiz bir şey kokuyordu . İstemsizce soluyabildiği kadar solumuştu havayı Kim Taehyung .
Dışarıdan anlaşılmadığını düşünüyor olmalıydı . Kokunun kaynağı yaklaştıkça , bakışlarını aksi yöne çeviriyordu . Elindeki kitabı masasının üstüne bıraktı , ve hızlıca uzaklaştı sarışın olan .
Yayınlamayı düşündüğüm ilk denemem , bana özgüven veren herkese teşekkür ederim ♥️
Hikaye buram buram klişe kokuyor , kötü çocuk Kim Taehyung ve tatlı çocuk Park Jimin eheh .