5 ›› b u s

42 11 10
                                    

Yatağında oturmuş kıpkırmızı bir suratla dün gece olanları düşünüyordu .

Son birkaç haftadır düşünceleriyle başa çıkamıyordu . Çok fazla şey olmuştu .

Ne zamandır bir sapığı vardı ?

Bunları düşünmenin sadece kızarmak gibi bir etkisi olduğunun farkına vardı , kalktı ve elini yüzünü yıkadı .

Cep telefonunu eline aldı ve öylesine takılmaya başladı . Mesaj kutusunu kontrol ediyordu . Önüne gelen ilk bildirime tıkladı .

Jkookie : Dün gece seni öpmediğim için pişmanım . Uzun zamandır yapmak istediğim bir şeydi (:

***

Bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu böyle ?

Yünlü hırkasını sırtına geçirdi , rastgele bir şarkı açıp dinlemeye başladı . Dış kapıyı yavaşça örttü ve kendini soğuk havaya bıraktı .

Kulaklığından sesi ayarladı ve şehir merkezine doğru yürümeye başladı .

Dümdüz yolda bir süre yürüdükten sonra kırmızı ışık onu durdurdu . Önünden bir otobüs geçti . Bakışları aracı takip ederken kahverengi bir çift gözle karşılaştı .

Siyah bir kapüşonlusu vardı , kafası örtülüydü . Dalgalı siyah saçları kapüşonunun siyahına karışmıştı .

Kapüşonlu çocuk geriye doğru attığı iki adımla kalabalığa karışmıştı . Park Jimin hızlıca kafasını salladı ve yeşil ışığı beklemeye devam etti .

***

Bu bölümü baya bir kısa yaptım , içime sinmeyen şeyler var . Hiç yorum gelmiyor ve benim de yazasım gelmiyor . Kötü ya da iyi yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim 💫
Devam edeyim mi ?

G ᥲ m ᥱ ↻[Yazıyor...]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin