Saçma sapan düşüncelerinden uzaklaşalı bir hafta olmuştu , bu aralar sık sık yaşadığı tatlı krizini bastırmak için en yakın markete doğru atıyordu minik adımlarını .
Otomatik kapı önünden kayarak geçtiği gibi gözü çikolata raflarına kaydı . Ufak kollarını alabildiği kadar çikolatayla doldurdu .
Unuttuğu bir şey varmı diye etrafına bakarken alışık olduğu kapalı siyah kapüşonu gördü .
Büyük marketin koridorlarında saklambaç oynuyorlardı , bu sefer takip edilen kişi değildi Park Jimin . Mantıksız olduğunu bildiği halde yapıyordu bunu .
Park Jimin önündeki son koridoru döndüğünde uzun bir el ağzını kapattı ve onu sertçe rafa dayadı .
Ava giderken avlanmıştı .
Aralarında birkaç santimden fazlası yoktu , Park Jimin kapüşonlunun boynuna gönderiyordu sıcak nefesini . Kim Taehyung göz devirdi , "Koca marketin içinde takip edecek kadar âşık mısın bana?"
Park Jimin afalladı .
Ne aşkından bahsediyordu bu ergen ?
Nereden geldiğini bilmediği cesaretiyle ağzındaki eli kendisinden uzaklaştırdı . Derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı .
"Peki bunu bana bir haftadır götümde dolaşan herifin söylemesi ?"Kim Taehyung sırıttı ve kollarını önünde birleştirdi . Şimdi avının aklını karıştıracaktı .
"Belki de sen benim götümde dolaşıyorsundur , nede olsa o kadar kalabalığın içinde gözlerin beni bulmayı başarıyor ."
Park Jimin karşılık olarak gözleri kısılana kadar güldü ve elindeki çikolatalarla birlikte kasaya doğru ilerledi .
***
Kim Taehyung markette yaşadığı kareleri ısrarla yaşatıyordu zihninde . Başından aşağı akan su bile yardımcı olmuyordu .
Sevişesi bile yoktu . Başının içinde dönüp duran sarı saçların her bir teline tüttürmek istiyordu .
[Böldüğüm için özür dilerim ama ben nasıl smut kısımları yazacağım ilerki bölümlerde? Şunu yazarken bile utandımm :-d]Bir erkeği böylesine arzulamak ona tuhaf geliyordu . Eli Park Jimin'in beyaz teninde gezinirken nasıl hissedeceğini öğrenmek istiyordu .
Kapı sesi ile düşüncelerinden uzaklaştı , askıda duran havluyu beline bağladı . Tek eliyle saç havlusunu kafasında gezdiriyordu .
Kolu yavaşça çevirdi , karşısındaki kişi renkten renge girerken gözlerini pörtletmişti .
"Jimin ??"
***
Polat alemdar bitişi yapmış gibi hissediyorum kendimi .d
En heyecanlı yerinde bırakmaya çalıştım , bunu isteyen kişi mesajı almıştır diye düşünüyorum .
UwU Bir sonraki bölümde görüşürüz 💕
Bol bol sövmeyi unutmayın ĞÜŞWÖDŞWŞĞDŞĞAklıma gelmişken söyleyeyim , kitabın adını değiştirmeyi düşünüyorum . Aptal gibi farklı fontla yazmışım . Zaten hiçbir şey bulamadığım için kısa süreliğine koymuştum . Kitap adı kadar bölüm adları da saçma ama olsundu . Kitap adı için öneriniz varsa yorumlara yazabilir misiniz ?? 💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
G ᥲ m ᥱ ↻[Yazıyor...]
Подростковая литература" Söყᥣᥱsᥱᥒᥱ , hiç mi ᥙmrᥙᥒdᥲ dᥱğiᥣim ? " - - -