A patra - Love from a stranger

756 50 16
                                    

- Jungkook -

Órákon keresztül könyököltem az íróasztalomon és azon agyaltam, hogy melyik legyen at a színdarab, amit a gyerekek el fognak játszani a nép előtt. Valami bonyolultat akartam nekik, amivel be tudják bizonyítani, hogy valóban tehetségesek. A dolgok odáig fajultak, hogy elaludtam az asztalomnál és újabb rémálom gyötört, amit rég tapasztaltam.

Miután befejeztem a traumás középiskolát, éveken keresztül pszichológushoz jártam, de nem azért, mert bármi bajom lett volna, hanem azért, mert a bennem elő gyereket nem hagyta nyugodni a gondolat, hogy bárki bánthatja őt. Mindezt a zaklatóknak köszönhetem, a rémálmokat, a néhai rohamokat és a lelki sebeket, amiket egy ártatlan gyereknek okoztak.

[...]

- Jungkook, meg kell nyílnia nekem! Gyerek volt még, nem foghatta fel, hogy mi történik maga körül, most viszont ép ésszel képes visszatekinteni a múltjába. Segítsen rajtam, könnyítse meg a dolgom és mondja el, hogyan érez vagy érzett Ms. Keyssel kapcsolatban? - ez a sokadik alkalom a pszichológusomnál. El sem hiszem, hogy ilyen baromságokra kényszerítenek, hiszen én és Alicia tökéletesen megvoltunk egymás mellett, ő volt a legjobb barátom és most elragadták tőlem, fel sem fogom, hogy miért. Börtönbe zárták, csak mert másképp tekintett rám? Mert barátok voltunk? Ez hülyeség.

- Alicia egy nagyon jó ember és nem ezt a sorsot érdemli! - jelentettem ki, kissé idegesen - Ő a legjobb barátom, maguk pedig megtiltották nekem, hogy valaha is újra láthassam. - neki köszönhetem azt, aki ma vagyok, hiszen rengeteg producer keresett fel az utóbbi időben, miután szerepeltem a tévében, azon cím alatt, hogy "a molesztált gyerek megszólal" vagy "tanár-diák szerelem". Pedig semmi hasonló nem történt.

- Jungkook, nagyon figyeljen rám. - sóhajtott az orvos, miközben idegesen masszírozta homlokát - Az a nő egy beteg pszichopata, egy pedofil, és magát választotta ki áldozatául. Itt szó sincs arról, hogy a barátja szeretett volna lenni, itt annál sokkal több történt. - nézett mélyen a szemeimben - Alicia szerelmes volt magába és el akarta venni az ártatlanságát. Úgy látta önt, mint egy őzikét, és ő volt a farkas. Maga csak egy préda volt, amit felfahat vacsorára. Röviden, csak szexre kellett neki, semmi érzelmi kötődés nem volt. Manipulálta magát. - magyarázta el a dolgokat, de én képtelen voltam hallgatni rá.

Összeszedtem a cuccaimat, és kiviharoztam a kórteremből. Nekem nincs szükségem segítségre, és soha nem is lesz. Alicia az egyetlen személy aki számít, és csak az ő véleményére adok. Sose tenne ilyet, máskülönben nem védett volna meg, de négy éven keresztül azt tette és úgy kezelt, ahogyan én is őt.

[...]

Az ébresztőm szokásosan reggel hat órakor költött, hogy legyen időm mindenre. A reggeli rutinomhoz tartozott a fürdés, majd a reggeli előkészítése, utána az anyag pakolása. Amellett, hogy a gyerekek ma új dolgot fognak tanulni, bemutatom nekik azt a szerepet, amit majd elő kell adniuk. Megtaláltam a tökéletes szerepet, és habár elég nyálas, szerintem elviselhető lesz számukra. Felnőttek, biztos jól fogják kezelni.

Egy fehér pólót kotortam ki a szekrényemből és az egyik sárga, kockás ingemet, amihez egy világoskék farmert párosítottam. A blúzt kicsit betűrtem a nadrágba és miután vetettem magamra egy pillantást, egy elégedett mosolyt ejtettem, hiszen ma is tetszettem magamnak. A hátizsákomba pakoltam a laptopom, a szendvicsem és a kávém, majd útnak eredtem, hogy ne késsem le a buszt. Kicsit úgy éreztem magam, mint egy tinédzser, hiszen nem voltam idős, teljesen beilleszkedtem a fiatalok körébe, még úgy is öltözködtem és az emberek hamarabb megmondják, hogy diák vagyok, mintsem tanár.

Drama Club - JJK.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora