Într-o noapte cam pe la ora 22:30 o fata pe nume Izabela se hotărăște să se pună în pat și să se uite la un film horror. Doar că noaptea asta nu era una obișnuită. Izabela găsise un film horror pe care nu îl mai văzuse niciodată , deși nu era sigură dacă vroia sa se uite singura sau sa cheme o prietenă.
După 2 minunte sa hotărât să sune la o prietenă de-a ei sa o cheme sa se uite împreună la film.
Izabela a sunat la Crina și ia spus dacă dorește să se uite cu ea la un film horror, preietena ei ia spus că desigur și că va ajunge în jumătate de oră la ea.
Izabela nu avea o cameră prea obișnuită, ei îi plăcea să asculte muzica sinistra , avea postere cu toți actori ei din filmele horror...iar ei nu-i era frică să doarmă acolo ....dar uneori nopțile ei deveneau un coșmar la fel că ceea din seara asta.
După jumătate de oră apare și Crina care bate la ușă ei.
Izabela deschide ușa bucuroasa , ele merg in bucătărie și își iau un bol de floricele și merg sus in camera.
Izabela o întreabă pe Crina:
- Crina este ok daca ne uitam la Blestemul 2?
- Da este ok! Doar sa fie in regula și să nu deranjam pe nimeni.
- Nu-ți fa probleme ai mei nu-s acasă în seara asta , sunt plecați la o verișoară de-a mamei.
- Bine Izabela!
Izabela a căuta filmul și au început să se uite la el. Când au ajuns la jumătatea filmului au început să audă zgomote pe holu. Fetele au crezut că sunt părinți și au hotărâtă să se uite în continuare la film.
Pe la sfârșitul filmului Izabela observa că prietena ei a adormit așa că hotărăște să strângă din camera și să se pună și ea la somn.
După jumătate de oră în care Izabela nu reușise să adoarmă a început să audă din ce in ce mai tare niste zgomote care veneau din bucătărie , dar ea credea că sunt tot părinți ei care stăteau în bucătărie și discutau . Doar că ce nu știe Izabela era că părinți ei nu ajunsese acasa , pe la 00.30 auzea zgomote din spatele uși ei de la camera și a început să se teama și să sune la părinți ei să-i întrebe dacă au ajuns acasă și dacă se plimba ei prin fața ușii.
Părinți ei i-au spus că încă nu s-au întors acasă și că nu au de gând să vina prea devreme. Atunci Izabela și-a dat seama că este cineva in casa și a început so trezească pe Crina. După ce sa trezit și Crina au început amândouă sa verifice toată casa doar că nu era nimeni în casă crezând că era doar în imaginația lui Izabela tot ce a auzit.
Ele au urcat înapoi în camera și sau pus in pat , Izabela avea patul fix langa geam deci le era foarte ușor să se uite pe geam in cazul in care batea cineva la ușă. După 30 de minute in care ele stăteau și se uitau la televizor pentru că nu mai aveau somn, auzeau o voce care le strigă pe nume.
- "Izabela, Crina , știu că mă căutați dar eu v-am găsit pe voi!"
Fetele când au auzit aceasta voce sau panicat și au încercat să sune la părinți doar că au observat că nu mai au semanal la telefoane așa că au intrat în panică și au încercat să strige după ajutor.
- Ajutor, e cineva prin apropiere!
După 2 minute de când tot strigau după ajutor au auzit ușa camerei când se deschidea și au văzut o mana apărând de după ușă.
Fetele nu știau ce să facă și au încercat să sară pe geam doar că nu durase mult timp și au văzut niște faruri de mașina iar atunci și-au dat seama că erau părinți lui Izabela care veneau acasă .
Izabela și Crina când au văzut mașina lor au început să strige și mai tare după ajutor.
Părinți lui Izabela vazandule la geam și-au dat seama că nu este ceva ineregula așa că s-au grăbit să intre în casă.
Părinți se grăbeau spre camera lui Izabela , când au ajuns acolo nu mai era nimic lângă ușă lor iar Mara lea spus lui Izabela și Crina că nu era chiar nimeni după ușă și că tot ce au văzut și au auzit era doar în imaginația lor.
Izabela a încercat să le explice părinților că nu este doar in imaginația lor și că au auzit și zgomote care veneau din bucătărie și din fața ușii . Dar părinți lui Izabela tot nu credeau nimic și îi spuneau ca e în imaginația ei.
Atunci doamna Carolina a hotărât alaturi de soțul ei sa înceapă să îi interzică lui Izabela sa se mai uite la filme horror și să arunce toate posterele. Izabela supărată pentru decizia părinților a hotărât să se uite pe furiș la filme horror.
In nopatea aia Izabela și Crina au hotărât să găsească un alt film horror chiar dacă mama Izabelei ia spus sa nu se mai uite ele nu au ascultat și au continuat să se uite la Annabelle , după ce au găsit filmul și se uitau la el , Izabela a observat că ceva nu e in regula. Ea încerca să-i zica lui Crina că iar se aude ceva:
- Crina , tu auzi ce aud și eu sau e doar în imaginația mea? Zice Izabela fara sa o panicheze pe Crina.
Crina răspunde fara panica și fără să fie speriata, doar că răspunsul ei este unul neobișnuit iar vocea ei este puțin schimbată:
- Izabela este totul doar in imaginația ta, ar fi fost bine sa ii ascultam pe părinți tai și să nu ne fi uitat la filme horror iar!
Izabela când a auzit aceste vorbe a rămas șocată și și-a dat seama că nu este ceva ineregula cu prietena ei, așa că a hotărât să se uite la ea să vadă dacă este ceva schimbat. Și prin surprinderea ei chiar era ceva schimbat la ea , doar că Izabela nu știa cum să-i spuna! Așa că începe să-i spună ce nu este ineregula cu ea fara să o supere pe fata:
-Crina ce se întâmplă cu tine nu te recunosc nu mai ești acea fata care era , ai inceput sa ai alta privire și să fi mai distanta , ai ochii negri in loc să-i ai verzi ,fata ta e palidă și mâinile tale se mișcă fara că tu sa știi ce faci.
Doar că ce nu știa fata era că Crina era posedata de un spirit și de aceea ea avea ochii negri și pielea palidă. Izabela a încercat să o aducă pe fata la normal și să încerce să o trezească , crezând că ea încearcă să-i facă o farsă și să o sperie .
Doar că după enumerat încercări de a o face să își revină înapoi și să îi de-a de înțeles că a speriat-o destul de tare încât să nu se mai uite la filme horror ...Crina încă nu-și revenea .
Așa că Izabela hotărăște să iasă puțin din camera și s-o lase să-și revină doar că camera ei era blocată , așa că a încercat de enumerat ori să descuie ușa dar fara rezultat ușa era blocată de parcă cineva o ținea din partea cealaltă. Izabela a început să o audă pe Crina și a crezut că are ceva important să-i spuna!
Așa că sa așezat lângă ea și Crina a început să-i spuna:
-Izabela nu te apropia de geam, nu te apropia de nimic!
Fata nu știa ce se întâmplă așa că a hotărât să verifice toată camera dar nu găsise nimic, după jumătate de oră preietena ei și-a revenit și a început să o întrebe pe Izabela ce sa întâmplat și ce caută prin toată camera , Izabela a început să-i explice:
-Crina tu chiar nu știi nimic , tu chiar nu ai incercat să mă speri , tu nu îți aduci aminte ce mi-ai spus sa nu fac? Mi-ai spus sa nu mă apropii de geam și de nimic?
Crina a rămas surprinsă la ce vorbe ia spus prietena ei , așa că a început să-i explice cat de cat ce se întâmplase cu ea:
- Izabela chiar nu știu nimic singurul lucru pe care îl știu e că înainte să înceapă filmul am inceput sa simt că mă atinge cineva pe mână și că încearcă să mă posedeze , de aici nu mai știu nimic.
Izabela când a auzit aceste lucruri a început să se panicheze și sa înceapă să creadă vorbele spune de bunica ei înainte să moară:
"- Izabela ai grija cu camera ta nu e una obișnuită , în cămară aia multe persoane au auzit voci , au fost posedați și făcuți să se sinucidă singuri, nu uita că pe tine nu te va afecta nimic."
Izabela a început să-i povestească fetei ce ia spus bunica ei , iar Crina când a auzit asta și-a dat seama că ceva nu e in regula cu camera prietenei ei , așa că au hotărât să oprească orice film horror la care se uitau. Izabela și Crina observa că ceva nu este ineregula și să încep să vadă persoane care trec prin fata geamului ei de la camera , iar după fiecare minut ele vedeau cate o persoană fie că era copil sau bătrâni ele le vedeau, atunci Crina a început să intre în panică și să vrea sa iasă din cămară doar că nu reușea să deschidă ușa . Ea a început sa strige la Izabela:
- Izabela nu pot sa deschid ușa ce se întâmplă?
- Chiar nu știu , dar știu că nu vom putea să ieșim prea curând din camera mea!
Crina când a auzit asta a inceput sa plângă, speriata de ce ia spus prietena ei.
Fetele au încercat să tragă în continuare de ușă și să bată în ușă poate le vor auzi părinți lui Izabela , dar fara nici un rezultat ușa parcă era făcută dintr-un anumit material care nu putea să treacă nici un sunet nici măcar un tipat. Crina speriata a hotărât să se bage in pat și să stea liniștită doar că ce urma să i se întâmple nici ei nu-i venea a crede. Lui Crina începea să-i apară fel și fel de semne pe corp unele care nici ia nu știa altele care chiar credea că este sfârșitul ei , Izabela când a observat că ceva nu este ineregula cu fata a început să se uite pe corpul ei atunci a observat niste cuvinte care apăreau pe corpul prietenei sale . Izabela a început să citească ce scria pe corpul fetei , și ia spus și Crinei ce scrie pe ea:
- Crina , te doare ceva , pentru că văd câți curge sânge și pe spatele tau apar cuvinte!
- Ce cuvinte, Izabela?
Izabela nu a vrut să o sperie prea tare, și a încercat să-i spună cam ce scria pe spatele ei:
-Pai Crina pe spatele tau scrie : "Noi te controlam acum și nimeni nu va putea sa fac nimic, corpul tau este al nostru acum!"
Crina când a auzit aceste lucruri a rămas înmărmurită și nu se putea mișca de fel , durerea pe care o avea nu-i dădea voie sa miste nici măcar un mușchi din corp. Izabela când a văzut că preieteni sale nu ii este prea bine a încercat sa fac tot posibilul sa fie scoasă din camera. După nenumărate incercari de-a o scoate din camera a reușit într-un final să deschidă ușa și să ajungă în living unde familia ei stătea și se uitau la televizor. Familia Izabelei când a văzut ce avea Crina pe corp și-au dat seama că fetele nu ascultase de ce le spusese iei , așa că au încercat să le exige că totul va fi bine până dimineața și că trebuie să stea langa ei. Fetele au rămas langa părinți lui Izabela așa că pana dimineața Crina a început să-i revină și săi dispară toate zgârieturile și tot scrisul de pe spate.
Izabela și Crina au hotărât să nu mai intre în acea cameră și să rămână de fiecare dată în living sa se uite la televizor alaturi de familia lui Izabela.
CITEȘTI
Povestea Lui Izabela!
Horror"Izabela era o fata de numai 19 ani , care locuia într-un orășel micuț, ei îi plăceau foarte mult filmele horror și colecționa o mulțime de păpuși , iar toată camera ei era plină de postere cu actori ei preferați din filmele horror."