Dispariția Familiei Pusnicu (reînvierea Lu Izabela)

4 0 0
                                    

Inceputul: Bună dragi mei știu ca va așteptați sa fie un sfârșit poate fericit dar uneori sfarsiturile pot sa rămână și un mister dar va promit ca ma voi întoarce cu volumul 2 pentru Izabela sper sa va placa ce am scris pana acum și ca măcar puțin vi sa făcut pielea de găină. Mulțumesc că-mi sunteți alături asa ca voi începe sa scriu sfârșitul acestui volum din viata lu Izabela.
Începutul poveștii:
Preotul în timp ce sfinte acea casa camera cu camera lucrurile din ea începeau sa zboare spre el de parca cineva nu vrea sa fie acolo. Preotul sa oprit și a plecat din acea casa spunand:
- Aceasta casa este blestemata de o fata pe nume Izabela care a murit în chinuri de către o femeie cu doi copii care la rândul ei a fost omorâtă și chinuita de soțul ei, bărbatul se afla și el prin casa. Aveți mare grija!!!
Familia Pusnicu auzind aceste vorbe nu le venea sa creadă asa ca nu au ascultat nimic din cea spus preotul.
Treceau zile, săptămâni, luni pana într-o seara de 31.0ctombrie în seara de Halloween când domnul Petre a început sa audă zgomote în pivniță casei cam pe la ora 00.30 a coborât sa vadă ce se întâmplă doar ca el nu știa ca nu va mai ieși în viata de acolo.
Soția domnului Petre a coborât și ea după soțul ei dar când a ajuns în pivniță îl văzuse pe soțul ei cu răni grave pe corp și ii lipseau părți din corp. O parte din părțile corpului erau legate de tavanul pivnițe ca și cum ar fi fost puse la “afumat„. Doamna Lili a trecut și ea prin chinurile prin care a trecut soțul ei. Erik și Max venind de la școală au crezut ca părinți lor erau plecat prin vecini. Ei nu știam ca părinți lor erau deja morți în pivniță. După ore bune de așteptat sa apară părinți copii sau hotărât sa coboare în pivniță sa vadă dacă Izabela este acolo. Acești băieți sa nu fie doar ei sau gândit sa sune la o colega de clasa fiind cea mai buna prietena a lor pe nume Emi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
......
.
.
.
.
După ore în care au așteptat sosirea lui Emi, ea a bătut la ușa cei doi băieți iau deschis ușa și iau povestit pe scurt ce sa întâmplat.
- Emi hai să-ți spun pe scurt sa înțelegi de ce team chemat, spuse Erik, team chemat aici pentru ca știm ca ești fana paranormalelor, asa ca am decis sa vezi cu ochii tai în pivniță casei noastre este un suflet care nu-și găsește liniștea.
Emi au id asta a fost bucuroasa după câteva minunte au coborât cu toți jos, dar ce nu știau ei era ca acolo le va veni sfârșitul și ca doar unul va mai ieși de acolo.
.
.
.
.
.
.
Emi a întrat doar ca ea era prea bulversata de tot ce ia spus Erik asa ca a început sa o cheme pe Izabela crezând ca poate e doar o farsa a celor boi băieți.
Izabela auzid o vaoce de fata a apărut imediat în fata ei. Doar ca în spatele ei era bărbatul care sia omorât propria familie. Acel bărbat a început sa dea în cei doi băieți pana ia lăsat lati la podea. Izabela văzând asta sia pus un zâmbet pe fata și sa bucurat ca ia lăsat doar fata în viata.
Emi ne știind ce se întâmplă a ieșit cu viteza din pivniță dar când sa iasă din acea casa ușa era încuiată.
Izabela apare în fața fetei și ii spune:
-Bună Emi sunt Izabela fata de care tia vorbit Erik și Max. Acum crezi în mine?
-Da acum cred, ca exiști, dar nu înțeleg ce vrei de la mine și de ce ma ții blocata aici și de ce spiritul acela lea făcut asta familiei Pusnicu?
-Pai veni tu Emi eu am nevoie de un trup nou în care sa pot întra și să-mi continui viata pe care am avut-o. Asa ca tu ești cea mai potrivita pentru asta.
Emi auzind vorbele astea a leșinat și a dat cu capul de masa din living. Izabela a luat-o și a tarato pana în pivniță legând.o de un scaun(acum va întrebați cum a reușit sa o lege ca e doar un suflet și etc. E uite ca a legat-o) Emi după ce sa trezit și sa văzut legata a dat sa tipe dar a relizat ca nu are cum sa vorbească gura ei era prinsa de parca cineva iar fi pus superglu pe buze. După o noapte lunga și foarte grea pentru Emi. A venit dimineața Emi nu știa ce se va întâmpla cu ea asa ca o striga pe Izabela și o întreabă.
-Izabela ce vrei de la mine de  ce încă sunt aici de ce nu ai făcut nimic cu mine?
-Fetita prostuț aștept sa treacă și anul acesta sa vina înapoi halloween sa pot sa iau corpul tău.
-De ce nu ți-ai cautat alt corp de ce tocmai pe mine?
-Pentru ca tu ai avut niște prieteni care au crezut ca e nevoie sa te cheme trebuie sa le mulțumești lor asta dar abea la anul vei putea s-o faci.
După vorbele astea Izabela a început sa rad dar avea un ras malefic care ii se citea prin suflet.
Trecuse și anul și venise data de 31.octombrie2020
Izabela coboară în pivniță așteptând sa se facă ora 00.00 și sa înceapă ritualul sa ii ia corpul fetei......
Emi dormea încă nu știa ce se întâmplă nu știa dacă e zi sau noapte de and era în pivniță.

Dragi mei sper ca pana acum e ok ce am scris și scuze ca mam oprit asa deodată dar vream sa va mulțumesc pentru tot!

Ora 00:00
Izabela se pregătește sa între în trupul fetei și sa fie din nou o persoana normala în carne și oase. Ia fost destul de greu sa facă acest lucru dar după ce a reușit sa între în corpul ei și sa pună control asupra lui Emi a rămas doar un suflet blocat în acea casa nu putea face absolut nimic.
Izabela a sunat la politie cum ca a fost rapiță și ținută legata cu forța într-o casa de o familie ciudata care sa sinucis. După ce a ajuns politia Izabela lea spus cum se numește și ca vrea sa ajungă înapoi la familia ei.
După câteva zile Izabela a ajuns la familia ei care a rămas socata la vederea fetei nu le venea sa creadă cu să întâmplat.
Izabela a început o viata frumoasa și sa fixat pe sufletul lui Emi care o vizita în fiecare noapte. Nu o interesa asta oricum Emi nu putea să-și mai recupereze corpul înapoi.
În fiecare noapte Emi se aude pe străzile din aproprierea casei lu Izabela. Emi începe sa strige de durere și spune

ÎMI VREAU CORPUL I APOI!!! MA VOI RĂZBUNA VOI GĂSI ALT CORP CUM AI FĂCUT ȘI TU ȘI-L VOI CONTROLA DOAR EU. NU VEI SCĂPA DE MINE IZABELAAAAAAAA!!!!!

Izabela nu prea baga în seama vorbele lui Emi nui lasă ce se va intampla era conștientă ca acum are o adoua șansă la viata alături de familia ei.

SFÂRȘIT!!!!!
SPER CA VA PLĂCUT POVESTEA DRAGILOR VA AȘTEPT LA URMĂTORUL VOLUM DIN VIATA LUI IZABELA.....

Povestea Lui Izabela!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum