Camera lui Izabela

32 2 0
                                    

Izabela credea că camera ei este bântuită de un demon , a încercat să cheme preoți și să sfințească camera . Dar de fiecare data orice preot care intra în aceea camera nu mai ieșea viu , iar daca ieșea viu de acolo suferea cu rani grave care nu puteau fi tratate niciodată.
Izabela a hotărât să nu mai doarmă o perioada in aceea camera și să doarmă alaturi de familia ei. Doar că nopțile alătur de familia ei nu erau obijbisnuite mereu auzea zgomote din camera ei și în fiecare noapte se auzea cum cineva sau ceva sparge cate ceva din camera.
Într-o noapte Izabela a hotărât să doarmă alaturi de niste prieteni de ai ei. Ea îi chemase pe Crina , Erica și pe bunul lor prieten Nikolas , ei au așteptat lăsarea întunericului și sau dus in camera , după enumerate minunte in care stăteau și se uitau la televizor Izabela observa cum de pe perete curgea un lichid roșu și se auzeau niste țipete care se auzeau din podul casei. Fetele au hotărât să-l trimită pe Nikolas sa vadă ce se întâmplă iar ele să rămână în camera pentru orice. Nikolas sa dus până la ușa podului iar când sa apropiat de scară sa o deschidă să vadă dacă chiar este cineva acolo nu se mai auzea nici un zgomot, doar că a auzit-o pe Izabela țipând așa că a alergat înapoi spre camera ei . Când a intrat în camera Nikolas a întrebărt-o pe Izabela:
- Ce sa întâmplat , Izabela , de ai țipat așa tare?
- A văzut un chip de copil care se holba la noi de la fereastra.
Nikolas a dat sa se uite doar că , când sa uitat pe geam nu mai era nimic, fete au hotărât să nu mai plece nimeni din camera și să rămână uniti pentru orice lucru ciudata care mai apare sau se aude.
Pe la ora 23.30 fetele au început să audă zgomote din nou și să audă râsete de copii , ele au vrut să plece să vadă de unde se aud aceste zgomote doar că deodată îl văd pe Nikolas plin de sânge pe față și din ochii lui îi curgea sânge, ele ne știind ce să-i facă a hotărât să încerce să vorbească cu el.
-Nikolas ești bine , ești în regulă?
Dar Nikolas nu răspundea de parcă nici nu le auzea sau nu le vedea. După câteva încercări ele sau hotărât să-l scoată din camera și să-l ducă pe hol poate se va opri sângerarea. Fetele l-au scos pe hol ,iar rezultatul fusese unul bun Nikolas se oprise din sângerat și începuse să-și revină. După ce și-a revenit complet a început să le întrebe pe fete:
- Izabela , Crina,Erica ce se întâmplă și ce caut eu aici?
- Tu chiar nu știi nimic ?
- Nu știu nimic fetelor ce sa întâmplat ?
- Pai Nikolas , spuse Izabela , ai inceput să îți curgă sânge din ochii și pe tot corpul aveai rani groaznice.
Nikolas când a auzit asta a rămas surprins și nu-i venea să creadă , doar că ce spuneau fetele era chiar adevărul și Nikolas urma să fie alta prada de-a unui demon din acea cameră.
Trecuse o ora de când ei intrase înapoi în camera întunecoasă și friguroasă. Nikolas a început să simtă cum cineva îl atinge pe mâini și îi șoptește la ureche: " Bine ai venit draga Nikolas tu ești prima persoana din seara asta pe care o posedăm,dar vor fi și restul, noi te vom face sa te sinucizi singur sa sa le omori pe restul fetelor." Nikolas nu știa dacă sa le spună și fetelor ce a auzit el , ii era teama sa nu le sperie așa că a hotărât să nu le spună momentan. Izabela a înțeles că ceva nu este ineregula cu Nikolas așa că la întrebat:
- Ce este Nikolas , sa întâmplat ceva?
- Nu Izabela chiar nimic.
- Nikolas daca este ceva te rog să-mi spui , este spre binele la toti să știm dacă ai pățit ceva sau ai auzit ceva?
Nikolas a început să le spună că a auzit niște voci care îi spuneau, că el este prima persoana din camera asta care va fi posedata și făcută să se sinucidă singur sau sa va sinucid pe voi.
Fetele când au auzit aceste cuvinte au rămas socate și nu știau ce să facă. Așa că au hotărât să verifice toate locurile și să mai sune la un preot sa vina la Izabela in camera sa vadă ce poate să facă. Nu durează mult și în fața ușii apare un preot care a venit să sfințească camera și să vadă poate reușește să facă ceva.
Când intră preotul in camera și simte prezenta a mai multor demoni rămâne neclintit pentru câteva minute .
Preotul le spune:
- In camera asta a fost sinucisa o femeie cu 2 copii o fata și un băiețel.
Fetele au încercat să-l întrebe pe preot :
- Cam ce ar trebui sa facem sa putem scăpa de aceste spirite și să-și găsească liniștea ?
- Nu aveți ce să faceți , vor continua să oblige persoane care intra in aceasta camera sa se sinucidă singure.
Izabela ia spus preotului că și bunica ei a stat în aceasta camera și că ea nu a pățit nimic, și nici ei nu i sa întâmplat nimic de 7 ani de când sau mutat in casa asta.
Preotul ia explicat că nu are nici o legătură cu membri familiei, dar ea va face tot posibilul că fiecare om care va sta in aceasta camera sa fie sinucidă sau chinuita până la moartea lui.
Izabela , Crina, Erica și Nikolas au rămas fără cuvinte și nu le venea a crede despre ce au auzit. Preotul a intrebato pe Izabela:
- Știi daca mama ta sau tatăl tău a avut o sora cu doi copii care au fost chinuiți de tatăl copiilor?
- Părinte chiar nu știu nimic , ai mei nu mi-au spus nimic de așa ceva!
Preotul auzind asta a înțeles că nu face parte din aceasta familie și că era o alta familie care a stat acolo . Preotul le-a explicat că în urma cu 7 ani o familie cu un tata/soț care dădea bani numai pe băutură , și își bătea familia a stat acolo iar aceasta camera era camera celor 2 copii a lui , iar sufeltul copiilor și al mamei lor a rămas blocat în aceea camera , iar ultimele cuvinte alei femeiei au fost:"Cum am fost eu chinuita și făcută să sufăr așa vor suferi și restul din aceasta casa"
Izabela când a auzit asta a înțeles că trebuie să vorbească cu părinți ei și sa le spună că va trebui sa se mute din acea casa. Dar ea hotărâse să le spună dimineața . Nikolas Erica și Crina au spus că se vor pune la somn și-au chemat-o și pe Izabela ,ei sau pus la somn dar nici bine nu adormise , l-au simțit pe Nikolas cum se ridicase din pat și începea să umple prin toată camera după ceva . Fetele și-au dat seama că era posedat de acele spirite și au încercat să iasă din camera doar că camera era încuiată și nu puteau să iasă.
Fetele încercai sa tipe poate ,poate le va auzi cineva și va veni să le ajute sa iasă , doar că nu mai aveau nici o scăpare . Nikolas zis și băiatul demonilor a început să o taie pe Crina pe tot corpul și să o chinuie până la moarte, Izabela și Erica erau blocate și nu puteau să facă nimic ori cât de mult ar fi vrut ele sa o ajute pe Crina sa scape.
Izabela nu știa ce să facă așa că a strigat in gura mare:
- Ia mă pe mine in locul ei!!
Doar ca ,când a spus aceste cuvinte Crina deja era fără răsuflare și îl locul lui Crina urmase Nikolas care începea să se sinucidă singur . Cele doua fete nu știau ce să facă așa că au înțeles că așa trebuie sa fie și să nu mai facă nimic în legătură cu asta. După ce Nikolas a rămas fără suflu femeia cu cei doi copii a început să tipe prin toată camera și au dispărut fără că nimic să se fi întâmplat și fără că nimeni sa nu fi fost în acea cameră. Fetele adormise in timpul ăla , iar dimineața când intrase părinților  acolo au rămas înmărmuriți când l-au văzut pe Nikolas și pe Crina fără suflu . Mama Izabelei a început să plângă și să le trezească pe fete și să le întrebe ce sa întâmplat în acea cameră . Fetele care nici ele nu se puteau opri din plâns au început să le spună ce sa întâmplat , iar când au auzit părinți Izabelei ce sa întâmplat au stat de vb cu familia lui Nikolas și familia lui Crina și le-au explicat totul. Familia lui Crina și familia lui Nikolas au început să plângă la toate vorbele pe care le-au auzit, copii lor nu mai erau iar ei erau foarte triști. Familia Izabelei a hotărât să se multe în altă casă , sa schimbe totul din viața lor și să lase în spate trecutul. Doar că Izabela nu vreia sa plece din aceea acasă și și-a rugat familia sa mai rămână măcar câteva zile până își va da seama ce vrea femeia aceia și ce caută ?
Părinți Izabelei au fost de acord sa mai da.ana încă 10 zile până își vor găsi alta locuința unde să se multe. Izabela a fost fericita pentru că familia ei a deschis sa mai stea in aceasta casa. Doar că ce nu știa Izabela era ca , cu cât stăteau mai mult în aceea casa cu atât mai multe rele se vor întâmpla. Într-o dimineață Izabela se gândise sa intre în camera ei și să înceapă să găsească indici care ar putea sa o ajute să-și de-a seama ce e în aceea camera. După jumătate de oră în care Izabela caută prin lucruri găsește un album cu poze și patru scrisori care erau adresate femei care a fost sinucisa în aceea camera. Izabela citește scrisoarea și descoperă că aceea femeie era îndrăgostită de alt bărbat , și a realizat de ce spiritul ei se plimba prin aceea camera . Izabela a sunat.o pe Erica și a început să-i explice și să-i spună tot ce a aflat:
- Alo! Erica am aflat ceva despre aceea femeie și de ce a fost sinucisa!
- Alo! Zimi și mie Izabela , cam ce ai descoperit?
- Erica , am descoperit că aceea femeie era îndrăgostită de alt bărbat și că ea pleca cu nopțile de acasă și se vedea cu el , ea lasă copii cu soțul ei pe care nu-l mai iubea și pleca la alt bărbat, de aceia a fost sinucisa, pentru că soțul ei nu era de acord să divorțeze de ea , și a hotărât să o sinucidă așa nimeni nu va mai putea sa o atinga.
-Izabela mai șocat la ce mi-ai spus acum ,stai că în 30 de minute sunt în fața ușii tale poate reușim să mai găsim ceva.
Erica a ajuns la ușa lui Izabela, iar ele au inceput sa caute indicii prin pod , la un moment au găsit o scrisoare în care ii spunea soțului ei că niciodată lu la iubit cu adevărat și că mereu a stat cu el doar de gura lumii. Fetele au mai căutat cat de cat prin pod dar nu mai găsise nimic ele au hotărât să coboare la subsol poate vor găsi și acolo indicii. Izabela și Erica au coborât la subsol , iar acolo au rămas socate la ce au găsit. Ele găsise trupurile prietenilor săi și încă 3 corpuri care inca mai aveau carne pe ele. Fetele și-au dat seama că acele 3 corpuri sunt ale femeiei și ale celor doi copii pe bărbatul ia sinucis . Fetele hotărăsc să cheme ora preotul . Când a ajuns preotul când a ajuns la casa lui Izabela a văzut acele trupuri și le-a spus fetelor:
- Fetelor aceste 5 trupuri trebuie îngropate mai ales cele 3 trupuri pentru as găsi liniștea sufletească și a se ridica la cer.
Fetele când au auzit aceste vorbe au fost de acord sa îngroape cele 5 trupuri. După ce au îngropat acele suflete Izabela credea că viața ei va reveni la normal doar că nu era așa , toate lucrurile groaznice avea începuse iar femeia și cei doi copii încă nu și-au găsit liniștea și pacea interioara.
Familia lui Izabela au găsit altă locuință și sau mulata in celălalt capăt al orășelului.
Izabela a început să își revină și să nu se mai gândească la ce sa întâmplat așa că a hotărât să lase trecutul in spate și să privească în viitor.
Părinți ei au găsit o altă casă și au reușit să se mute , doar că ce nu știa Izabela era că odată cu mutarea ei blestemul ei va continua să bată asupra familiei ei în continuare.

Povestea Lui Izabela!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum