1. eski aşk'ın geri dönüşü

448 16 5
                                    

Erika:sabah satimin çalmasıyla uyandım bu gün yeni bir liseye nakil oldum eskiden ............ Lisesine gidiyordum ve burdaki leselerden daha iyiydi ama babamın işi için geldik ve hep burda kalıcaz. Yataktan kalkıp banyoya gittim duşa girip rutin işlerimi yaptım sıra çok sevdiğim ünüformada ...

Giydim ve saçımı taradım artık büyüdüğüm için saçimı salınık bıraktım (yazar:böldüğüm için kusara bakmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giydim ve saçımı taradım artık büyüdüğüm için saçimı salınık bıraktım (yazar:böldüğüm için kusara bakmayın .momoyama piretitırs... yanlış yazmış olabilirim .dağılalı 5 yıl oldu onu söylemek istedim by) aşaya inip kavaltımı ettim anneme sarılıp okulun yolunu tuttum okula girdiğimde birden herkez etrefıma toplandı ne olduğnu anladığımda biraz güldüm ben ünlü fotbol cuyum herkesi atlattıktan sonra sınıfa yöneldim sınıfa yaklaşırken birden öğretmeni gördüm onun yanına gidip 10 /A nın nerde olduğnu sordum öğretmen onu tağkip etmemi söyledi sınıfa girdik kendimi tanıttım ordaki sarı saçlı buz mavisi gözlü çocuğu biyerden çıkıcak gibiydim gididip onun yanına oturdum.

Auto: herzamanki gibi herkez konuşuyor ses çıkarıyordu sonra oğretmen içeriye geldi yanında gül kurusu saçlı kahverengi prenses gibi bir kız vardı . Galiba ilk görüşte aşk olmuştum ,yanıma oturdu ona bakmamak için kendimi zor tutuyordum.

Yazar:40 dk dersten sonra zil çaldı dersde auto ona bakmaktan kendini alamıyordu.

Erika: zil çaldı hekez çıktı sadece yanımdaki çocuk ve ben çıkmadık ona elimi uzatıp merhaba ben erka takato dedim o bana şaşkınca bakıyordu .

Auto:(bu kız momoyama predators'ta oynayan erikamı inana mıyorum e e erika çok güzel olmuş tambi genç kız takım arkadaşıma aşk olacağım hiç aklıma gelmezdi )merhaba bende auto takuma .

Erika:(bu Aoto'mu görmeyeli çok yakışıklı olmuş ve benden uzun ) auto bu senmisin yeniden görüşdüğümüze inana mıyorum.

Auto:evet erika bu benim momoyama predators'ta hücum oyanayan Auto takuma .

Yazar:erika o anda autoya sarılır auto ilk şaşırır sonra kızarıp ona sarılır ve erikada kızarır.

Auto:şu anda erika'nın saçlarını kokluyorum bu benim en sevdiğim çiçek lale gibi kokuyor sonra sarılmayı bıraktık bir anda erika elimden tutup bahçeye sürükledi biranda durunca onun üstüne düştüm. Düşdüğümde dudak duğaydık ilk o karşılık verdi . Sonra bende karşılık verdim . ayrıldığımızda erikanın kızardığını gördüm yüzüme çapkınca bir gülümseme yayıldı.iyice kıardı.

Erika:şu anda dudak dudağayız ilk ben karşılık verdim sonra o karşılık verdi .ayrıldığımızda birden kızardığımı fark ettim bana çapkınca baktığını gördüm birsüre birbirimize baktık.

Auto : kafamı biraz kaldırdığımda karşımda furu...

arkadaşlar bu bölüm çok heycanlı geçmemiş olabilir ama diğer bölüm biraz maceralı geçe bilir .Her gün hikaye atmaya çalışıcam byy sizi çok seviyorum.💖💖💖💖

yeni aşklar yeni dünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin