2. erika'nın aşk'ı

310 9 3
                                    

Auto :kafamı biraz kaldırdım furuya kardeşler sizin bırda ne işiniz var .

Ozo:bü gün yine derste erikayı düşünüyordum zil çaldı kardeşim kotayla dışarıya çıktık kafamı yan tarafa çevirdiğim an birde çok sinirlendim kardeşim kota  bu halimi görünce

Kota:kardeşim ozoyla  yürürken birden ozo'nun sinirlendiğini gördüm onun baktığı yere bakar bakmaz şok oldum

Ryuji:(bu gün yini çok eylenceli birders sonunda kardeşlerimin yanına gitmeye karar verdim yanlarına vardığımda ikiside bir yere bakıyordu bende baktığım ana çok sevindim)ah ya baksanıza sonunda auto sevdiğine kavuşmuş he bu kız kim bana biraz tanıdık geldi.

Ozo/ kota:ERİKA!

Ryuji :NE!
Ayyy erika ile automu onlar eski takımımızdada yakışıyordu neden şaşırdınız (kesinlikle o şaşırmadı)

Ozo:hadi yanlarına gidelim hayırlı olsuna.

Auto :furuyalar ehh merhaba ne için gelmiştiniz😳(gerçekten bu tipte)

Erika:auto gerçekten bunlar furuya kardeşlermi.

Auto:evet neden sordun

Erika:şey...ben büyüdüklerinde daha uzun olurlar diye düşündüm

Kota: yani sen bize kısamı diyon !

Erika:evet napabilirsinki !😝

Kota:ben bir kıza dokunamam.

Erika:korkuyorum diyemiyor da sözde bon bİr kuZa dukonAmAM😝😝

Kota : ben bu kızı döverim!

Auto:uzakdur sevgilimden.

Kota :durmassam ne olur .

Auto: BU!

Yazar:auto kotaya yumruk atar kota karşılık verir . birden kota autonun karnına vurcaktırki erika önüne geçer erika 'nın ağzında kan çıkar ve yere yığılır.

Auto: ERİKA ERİKA GÖZLERİNİ AÇ LÜTFEN ERİKA !

kota:(ne yaptım ben ne yaptım takım arkadaşıma vurdum ve şu anda yerde yatıyor )

Yazar:ryuji hemen 112 arar 10-15 dk sonra ambılans gelir ve erikayı alır kota reyikayı ve tagiyi ,ozo sho 'yu arar .auto ise bi duvara başını yaslamış ağlıyordur.herkez gelir reyika geldiğinde ağlıyordur .sonra erikanın anne ve babası gelir .

Erikanın babası:çocuklar erika nasıl .

Auto: a-a-amiliyatta d-daha hiç bir haber yok.

Yazar:doktor gelirve olanları anlatır.

Doktor: hastamızın durumu gayet iyi ama bir kişinin ismini sayıklıyor onu onun yanına getirmemizi istiyor.

Herkez: KİMİ!

Doktor : auto'diye birini hemen onu yanını almalıyız hadi kim .

Auto: b-b-benmi benimi istiyor.

Doktor: evet hadi beni takip et sana gereken giysileri vericem.

Auto:t-t-tamam.

Yazar: auto gereken giysileri giyerken ozo orda autoyu istediği için sinirden kudırur 😂neyse auto erikanın yanına girer.

Auto:erika bak ben geldim sevgilin.

Erika:bidakka...sen bana çıkma teklifi etmedin safece ö-öptün.(erika kızarır)

Auto: erika sana söz sen iyileş ben sana çıkma teklifide ederimhayat öpücüyüde bence daha fazla kızarma doktorlar seni dometessanıp doğriycaklar.😂😂

yeni aşklar yeni dünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin