Aceasta carte a fost in curs de editare
-*Alexa*?
-*Da mamă?*imi intreb mamă.
-*Arati bine scumpo,prima ta zi cum te simți,* spune mama,
-*Sunt bine,mersi.*Ma uit la ceas si observ ca peste 30 de minute trebuie sa fiu la liceu,ok hainele le-am pe mine blugi negri tăiați conversele negre si tricoul meu negru simplu,in ghiozdan imi bag o geaca de piele neagra in caz ca va incepe ploaia,telefonul meu spune ca asa e dar nu prea cred,ma mai uit o data in oglindă.Totul e perfect,timpul trece destul de repede cu familia mea mă ințeleg bine cu fratele meu și mama , sunt singura mea familie .
Cobor jos si fratele meu Adam care e cu un an mai mare decat mine si are permis pentru ca are 17 ani si in Londra de la 17 ani ai voie sa ai permis,sta pe canapea si se uita la teneși lui,in 10 minute trebuie sa plecam la liceu
-*Soro? Mergem acum ? Vreau sa ajung cu 5 minute mai devreme sa stau cu gașca*Spune Adam ,gașca lui o gașca de baieti , nu i am cunoscut niciodată nici nu știu cine sunt . Probabil dacă ii văd ii recunosc de prin liceu atât .
-*Nu,mersul pe jos face piciorul frumos*ii spun si ies din casa. Astăzi e vremea frumoasa și vreau sa merg pe jos .In plus cu masina sau fara fac aceleasi minute,ii vad masina fratelui meu mergand pe langa mine,de ce dracu merge pe langa mine,maresc pasul si vad ca mareste si el viteza ma opresc ma uit la masina lui si spun aproape tipand.
-*Care e problema? Nu poti pur si simplu sa ma lasi sa merg singura?ia o inainte nu mă mananca nimeni* ii spun si astept un raspuns
-*Unde inainte nu observi c-am ajuns si aproape toata lumea se uita la noi?* ma uit si chiar am ajuns,lumea se uita doar pentru ca am tipat ca o nebuna dar nu imi pasa.
-*Da bine,bafta la test* ii spun
-*Nu scapi asa usor de mine azi doar pentru ca mai enervat azi vei sta doar cu mine si daca nu am sa te incui in camera 1 saptaman si stii ca o pot face* zice Adam,pufenesc nervoasa stiu ca o poate face are cheia de la camera mea si ma poate incuia si nici nu pot sa ies pe geam deoarece stau la etajul 3 pentru ca mamei nu ii ajungea o casa cu 2 etaje a vrut cu 3 in fine.De fiecare data încerc sa gasesc cheia aia nenorocita dar cred ca o are mereu la el.Adam s-a dus la prieteni lui,așa ca eu ma duc la prieteni mei ma asteapta intr un colt din curtea scolii.
-*Salut* le zic eu
-*Buna* spune Emma cea mai buna prietena a mea,o iubesc mult pe fata asta.
-*Hey Alexa * spune Jake, Jake e prietenul nostru fetele îl plac pentru ca e drăguț și nu e nesimțit.Ora trece repede asa ca ies pe hol,dau fix de Charlie o tocilara infipta asa ca ma duc direct spre ea..de ce fac asta? Pentru ca a spus la tot liceul ca tata ne-a părăsit pentru mama ei. Am bătut-o in ziua aia și de atunci tremura de frica când mă vede. Și merita , pentru ca am plâns atât de rău din cauza ei.
-*ia te uita cine e aici* ii spun si toată lumea după hol se uita la noi.
-*C..ce vrei?* spune Charlie ce vreau cica ce vreau.
-*ce vreau? In momentul in care ai spus ce ai spus trebuia sa îți dai seama ca nu o sa scapi de mine. A și ochelari aia ii purta Mamaia când era fata mare. La dracu n ai idee cât de rău mă enervezi.
-*Gata Alexa, vorbesc serios *spune Adam *Mereu trebuie să controleze el pe toată lumea .
-*Cine te crezi sa imi spui ce sa fac? Spune?*ii zic eu* nemernicul crede ca fac ce vrea el.
-*O haide pitico,bate ma.*Spune Adam* pitica? Eu pitica am 1,62 nu s deloc pitica,bine da sunt,ii iau sfatul ca baiata asa ca sar pe el sa l trag de păr cand vad ca ma ia ca pe un sac de cartofi si sta linistit,ii dau cu mainile in spate dar nimic. Îl iubesc enorm dar e enervant uneori.-*Daca te mai misti atat te duc la prieteni mei si le zic sa iti dea cate o palma la fund,ai inteles?*zice Adam* off da bine,îl cred e in strare de orice inteligentul.
-*Da am inteles*
-*acum vei merge cu mine si prietenii mea pentru ca nu prea ii cunosti mai deloc,să chiulim in parc* Parc? Prietenii lui suna o idee buna plus ca chiar nu i cunosc prietenii,nici macar nu ma uit la fata lor,
-*Da bine,stai sa imi iau ghiozdanul,si lasă-mă jos!*
-*Ghiozdanul tau e deja in masina mea,m-am ocupat de tot* spune el si ma lasa jos o ia inainte si imi face semn sa-l urmez merg dupa el pana ajung la prieteni lui,wow chiar acum vad cat de frumosi sunt,mai ales unul e inalt cu parul blond si ochii verzi cred buze mari si tatuaje e chiar frumos si eu ma holbez.
-*El e Derek Black ,cel la care te holbezi* spune Adam* si ma scoate din tranșa de holbare*
-*Nu mă holbez idiotule* ba ma holbez adica ma holbam*
Pai el e Nath spune si arata catre un baiat cu piele ciocolatie si ochii caprui si inalt și par creț ,el e Derek *deja stiu cine e*,el e Zack spune si arata catre un baiat cu ochii Albastri si par negrucret,si el e Cameron arata catre un baiat cu percinguri si tatuaje peste tot par zbarlit imbracat total in alb,toti sunt draguti mai ales Derek e frumos.
-*Baietii ea e Alexa ii puteti spune lex va sta cu noi azi,si poate si maine nu se stie*Spune Adam*
-* salut *spun toti înafara de Derek ,el de ce nu vorbește ? De ce nu ma saluta oare ma crede urâta ? Ce îngâmfat. Pff deja m am enervat.
-*Și el ce are ? Nu știe sa vorbească ?*spun eu*
-*ba da doar ca e mai tăcut.* spune fratele meu
-*Aha da mutul fute pământul * o doamne încerc sa nu fiu genul de persoana care rade la glumele lui dar e un pic greu , ma observ cum se uita la mine urat cam prea urat . Ok sa îmi aduc aminte sa numai glumesc .
-* bine Lex tu o sa te duci cu Derek in mașina ai înțeles?*
-*Stai ce?* de ce nu cu el de ce ma pune sa stau in mașina cu asta ? Care nici măcar nu vrea sa vorbească.?
-* pai in mașina mea intra Nath,zack și Cameron a da și iubita mea.* și nu poate sa se dea unul jos și sa stea cu Derek in fine pana la urma decis sa accept.
-*Bine* pufnesc pe nas și urc in mașina lui Derek nervoasa dând cu ușa tare.Derek urca și el in mașina și zâmbește amuzat .
-*Tu de ce razi?*
-*Esti amuzanta ,și mai ușor cu mașina asta e scumpa!* spune el. Vocea lui e groasa lenta și adorabila.
-*Da bine*
-*gluma ta a fost de prost gust Lexy
-*prost gust dar am avut dreptate , mă cheama Alexa Ok? A-L-E-X-A , ori Alexa ori lex înțelegi?
-Bine nu te enerva de acum o sa îți spun Lex * dau sa spun ceva dar zice repede *fara niciun comentariu ai înțeles?*
-*Da am înțeles.*il aud cum incepe sa rada amar lucru care imi da de inteles ca doar facea misto de mine cine dracu e el sa faca misto de mine ,dar poate rade de altceva,și eu mai proasta am spus direct ca am înțeles adică cine e el?
-*de ce dracu razi?*-*esti o naiva stiai asta? Ești enervanta,cum de te tine fratele tau prin preajma?*
-*cum de am acceptat eu sa urc in masina cu tine..*
-*ma mir cum de nu plangi.* spune el se mira,crede ca dacă ma face naiva încep sa plang ca toate alea leșinate după el? Asta e bipolar rău.
-*Asculta la mine Derek ,nu sunt ca lesinatele alea sa plang ca ma un băiat mai ales unul ca tine .
Masina se opreste semn ca am ajuns cobor jos din masina, si ma duc catre fratele meu care era prea ocupat sa se sarute cu zdreanță școlii adică prietena lui Ruxy,Lussinda parca ,decat sa ma bage in seama.
-*la dracu* spun eu si plec nu stiu pe unde sa o iau dar sunt singura pe drumul asta si nu stiu incotro e casa mea,locuiesc aici de cand m-am nascut si nu stiu locul asta penibil foarte penibil.
-*lex?* aud o voce cunoscuta normal e el fratele meu care isi lasa sora pentru iubita lui in fine il iert de data asta dar nu asa usor .
-*da? vreau doar sa ma duci înapoi acasă.*
-*da bine bine calmeaza te hai sa mergem la masina,te las acasa si eu ma intorc aici dar sa stii ca nu scapi si o sa imi dai o explicatie de ce tocmai sa intamplat de vrei acasă așa repede înțeles piticot?* ma face pitica am 1.63 nus pitica ma uit urat la el si il urmez catre masina le spune celorlanti ca se intoarce in 10 minute inapoi,stau in masina astept sa ajung.
Cartea asta a fost in curs de editare...sper ca nu mai sunt așa multe greșelii.❤️
Va rog sa votati❤️
CITEȘTI
Mă iubești? *editata*
ChickLit-*Emma?* îmi întreb prietena cea mai bună -*Da?* Răspunde ea -*Nu ți-se pare cunoscut ? Brunetul,are câteva suvite blonde?* -*Ba da.....e chiar el..* spune ea și eu rămân blocată la auzul cuvântului el....s-a schimbat foarte mult..arată atât de bine...