17

382 13 0
                                    

Derek pov

Stau in camera mea și sparg lucruri de nervi cât de prost am fost? Numai beau in viața mea dacă nu o sa ma ierte ce o sa fac? La dracu

Telefonul îmi suna încontinuu așa ca decid sa răspuns,persoana care ma suna e Adam o nu își va da seama ca plang dar nu îmi pasa
-*Da?*il întreb
-*Alexa...* spune el stai plânge ?
-*Alexa? Ce s-a întâmplat cu ea? Și de ce plângi ?*
-*Intrebarea e de plângi tu?*
-*Eu plang ca am ranito....tu?*
-*Vino la spitalul **** acum* spune el spital? Ce mama naibi ai făcut Lex numai din vina mea. Cobor in graba scările iau mașina și ajung in 5 minute la spital. Ma duc la Recepție
-*Alexa Styles?*
-*Sunteti ruda?*
-*Iubitul ziceți odată.* spun nervos
-* salonul 170* spune și fug repede in căutarea salonului, rezista iubito.

Ii vad pe toți acolo plângând Emma,mama ei, Adam... adică mai mult plâng femeile ca Adam se uit in gol, ce s-a întâmplat iubito? Sper ca nu mai părăsit,încep sa plang mai rău ca toata lumea mai rău ca o fetița dar nu îmi pasa .
-*Ce s-a întâmplat? Va rog nu îmi Spuneți ca a murit...* spun plângând
-*Nu a murit omule,e in coma...ar putea sa moara.* și in momentul ăla am văzut negru in fata ochilor.

                 ***

Ma trezesc intr o camera albă ,am leșinat? Sau am murit? Ce caut aici Alexa ma ridic repede din pat și ies din salon toata lumea încă e la ea Inafara de Adam care se pare ca era cu mine dar nu l am observat.
-*Esti mai rău ca o femeie Derek,stai calm.* îmi spune Emma
-*Cum sa stau calm? Zi mi tu mie cum? Când stiiu ca e pe nenorocitul ăla de pat și zace între viața și moarte?*
-*Off,doctorul a zis ca și a mai revenit inima ii bate bine,s-a lovit la cap,are o mâna rupta și piciorul câteva zgârieturi pe fata.* spune Emma,numai răspund cu nimic și privesc in gol.
-*Haideti sa mergem nu ne face bine sa stam aici e puternica,haide mama.* spune Adam și toți 3 se ridica mai puțin eu.
-*Tu ce mai stai jos? Ridicate.* îmi spune el
-*eu mai rămân puțin.* spun încuviințează din cap și pleacă toți 3 supărați încearcă sa ascuna durerea dar nu le iese.Doctorul trece și l am întrebat daca pot intra și a zis ca da,ma pun lângă ea și o iau de mâna,nu ma simte....nu știe nimic....
-*Iarta ma iubito,nu am știut ce fac,cineva ma drogat iubito nesuferită aia ma drogat? De ce ai vrut sa te distrugi iubito? Pentru unul ca mine? O sa fie bine i! O sa o luam de la capăt? Ma vei ierta așa i? Rezista iubito...,doar trezește te pentru mine fa o pentru mine....ești singura mea speranța la fericire ești singura fata de care m am indragostit..te iubesc iubito.



A doua zi
Este dimineața nu am închis un ochii nu pot durerea e prea mare,doctorii au zis ca ma lasă sa stau cu ea pentru ca aseară au auzit tot ce am zis și m-au și fumat i as fi înjurat dar nu ma simt in stare.    Ma uit la ea și tresar când ușa se deschide și pe ea intra Adam și Emma.
-*Cand ai ajuns aici?* ma întreba Adam
-* cine a zis ca a plecat spun și ma întorc cu fata la el.*
-* Ce mama naibi Derek îți faci rău tu ți ai văzut fata ?
-* nu îmi pasa...o iubesc și am fost un prost...*
-*Ai nevoie de odihna și mâncare.* spune Emma
-* Nu vreau nimic...spun și ma pun in poziția de aseară (media).






















NexT?
Votati ❤️❤️

Mă iubești? *editata*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum