16

398 11 0
                                    

Era o mașina,cred ca lesin o mașina in sfârșit am mașina,și nu trebuiasca sa ma mai duc cu Adam.E perfecta Neagra (media)
-*Mersi mamiii,te iubesc.* spun și o iau in brate.
-*Cu plăcere scumpo,hai încearco.* spune și îmi da cheile și intra in casa ramanand doar eu cu Derek,ii fac semn sa urce in mașina și îmi pornesc bestiuta merg destul de bine ce tot zic merg perfect. Ma întorc acasă la fel de incantata,baietii au plecat ca cică sau plictisit,așa ca ma bag in pat și ma uit la Riverdale.

După 3 episoade deja m am plictisit și ii dau un telefon Emmei sa mergem unde sunt baietii,am aflat ca sunt in club.Imi iau niște haine normale și plec spre Emma cu noua mea achiziție o iau și plecam spre clubul la care sunt baietii. Intram și un miros de băutura și fum îmi inunda nările. Ii caut cu privirea dar singurul lucru pe care l vad e pe Derek dansând cu o roșcata urâta,ma îndrept nervoasa spre el și vad ca e beat si ce dacă e beat? Asta face el la beție dansează cu altele.
-*Ce dracu crezi ca faci?* îl întreg
-*Ma săruta.* zice roșcata urâta
-*Derek Black ce crezi ca faci?*
-*Mai nou ești surda ?nu au auzit ce a zis?
-*Esti un nesimțit,un mare idiot sa te ia dracu.*
-*Virgino nu te enerva ca dacă vreau dau in tine pana te lărgesc de tot.* îmi spune el și Deja lacrimile încep sa îmi curgă toți asista cu gura căscată
-*Sugi pula Derek Black.* spun și plec in lacrimi.

Am ajuns acasă și ma încui in dormitor și încep sa plang mai tare,se aud bătăi in ușa din partea Emmei și a lui Adam,așa ca le deschid ușa.
-*Da?*
-*E beat nu știe ce face și ce zice suriora nu mai plânge.*imi spune Adam
-*Daca așa acționează el când e beat atunci e grav. Spun eu plângând
-*Ia ca îmi bag eu ceva in gura lui de ipocrit și ma duc sa îmi bag sange in el de idiot.* spune Emma nervoasa vrând sa iasă dar fratele meu o prinde imediat de talie
-*Usor Tarzan stai aici.* ea se zbate dar nimic


-*imi e foame.* spun eu
-*Super hai la magazin.* spune Adam
-*Stati sa ma îmbrac le spun.

Îmi iau niște haine și ma dau cu machiaj pentru ca arat ca o distrusă,ajungem la magazin îmi iau un coș doar pentru mine și îmi iau suc voiam sa îmi iau dulciuri dar mi am adus aminte ca am primit de ziua mea ogramada plus din partea persoanelor pe care nu le Cunosc am dulapul de sub pat plin,dar nu am ceva înghețată da de aia nu am,îmi bag in coș 3 cutii mari,ce nu mai am nutella oameni nu mi au adus nutella. Și bag 2 borcane mari.

Ajung la casa și plătesc ii aștept pe porumbei sa iasă și el iar acum ma duc sa îmi înec amarul in dulciuri Și filme lacrimogene....






Ma trezesc cu o durere de cap..de ce? Am plâns toata noaptea din cauza unui idiot și cât noroc sa am ca am geamul fix lângă geamul lui mi am tras draperiile negre am închis geamul și mi am reluat intimitatea înapoi,nu vreau sa știu dacă e acolo sau nu,ceva îmi spune ca e adică faptul ca pana acum sau spart câteva lucruri in camera lui probabil nu a fost o partida prea buna roșcata aia urâta.

Astăzi am școala super,dar nu se supăra nimeni dacă nu ma duc,nimeni nu e pe hol deci e liber nimeni nu e in fata casei liber,îmi iau motorul și încep sa ma plimb cu 300 la ora,iubesc viteza ma calmează, Mii de amintiri îmi trec in mine cu Derek și încep sa plang,aud un claxon puternic și BOM...negru.































Ce credeați ca nu s-a terminat? Ba da hihi
Votati ❤️🥺

Mă iubești? *editata*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum