4. Bölüm

3 2 0
                                    

Genç deniz kızı yakışıklı çocuğun gidişini seyretti nasıl dayanabilecekti ki onu görmeden. Bu hissetiği şey ne emin değildi genç kız çünkü asla böyle duygular beslememişti kimseye onun hep içinde olan duygu merak duygusuydu başka bir duyguya yer yoktu. Genç kız yoksa ondan cidden etkileniyor muydu? Düşünceler içerisinde suyun derinliklerine evine gitmişti.

~He Ran'dan~

Güzel bir uykuya ihtiyacım vardı yoksa bu düşünceler ile kafayı yiyebilirdim. Uyku belki de her şeyin çözümüdür düşüncelerden uzaklaşmak tek çarem buydu. Yanlış duygular doğrusu adını dahi bilmediği duygular onun için felaket bir şeydi Anna gibi olmak istemiyordum ben denizimde mutluyum ailemin hepsinin ölmesi benim yalnız olduğumu göstermezdi yakın arkadaşım vardı burada ve başka şeye gerek yoktu.

"Seni pis deniz kızı nerdesin ha sen!" Diye bağıran Min Su'yu duyunca yattığım yerden kalkıp ona baktım.

"Ne oldu Min Su?"

"Nerdesin sen He Ran?"

"Burdayım ya Min Su."

"He Ran hep tehlikeli işler yapıyorsun."

"Min Su bir şey yapmıyorum."

"Sizi gördüm He Ran sana sarılıyordu o insan. Bu çok tehlikeli bilmiyor musun."

"Yarından sonra son."

"Hala daha buluşucak mısın o çocukla He Ran! Sonunun Anna gibi mi olmasını istiyorsun."

"Öyle bir şey yok Min Su!"

"Aptallıktan başka bir şey yapmıyorsun. Seni burda hep bekleyen biri varken o insana aşık olman saçmalık."

"Onu sana ilk anlatığım zaman bir şey demiyordun Min Su birden bire ne oldu?"

"Aptal bir kaç günlük bir şey zannetim. Ama sen o çocuktan ayrılmıyorsun! Sonumuzu kendi ellerinle hazırlıyorsun."

"Saçmalıyorsun anladın mı beni?"

"Sonunda gelip bana ağlayacaksın ama gözünün önünde ki seni seveni göremeyecek kadat aptalsın!"

"Sevmiyorum Seungmin'i bunu neden anlamıyorsun o benim duygularıma bile saygı duymayan aptal bir deniz adamı Min Su anladın mı beni!?"

"Böyle devam et o insanın arkasından koş ve sonra ölmeyi göze al tamam mı! Zamanında bizleri yok eden zorbaları, Anna'yı kandıran o zorbalardan ne bekliyorsun ha? Söylesene bana!"

"Yalvarırım git." Sadece bakmış ve gitmişti ben böyle olsun istemiyordum ki kötü bir şey yapmıyordum ben. Kumun aydınlanması ile ağladığımı anlamıştım. Cidden çok mu aptaldım?

Yüzüme dokunan elle bir anda kalkmıştım. Etrafıma bakınca gördüğüm yüzle direk geriye yüzmüştüm.

"Ne yaptığını sanıyorsun?"

"Ağladın ve uyuya kaldın bende seni seyrediyordum."

"Beni neden seyrediyorsun SeungMin?"

"Seni sevdiğimi biliyorsun."

"Bak senin ki sevgi değil anla bunu." Bir anda üzerime yüzmesi ve elleri ile kollarımı sıkması ile canım yanmıştı. Aptal nefret ediyordum ondan. Sadece yüzüme bakmış ve gitmişti niye her şey bu kadar zordu ki? Gitmek istiyordum çok uzaklara denizin en derin bölgelerine ama o zaman onu göremezdim. Aish cidden hala onu düşündüğüme inanamıyorum! O benim arkadaşım insan olan bir arkadaşım fazlası değil olamaz da olmayacak da olmamalı çünkü. Denizin yüzeyine doğru yüzmeye başladım hava karanlıktı cidden gecelerim gündüzlerim şu insan yüzünden birbirine karışmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LegendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin