-part 1-

138 8 0
                                    

Nora pov

"Erm tapi kenapa ma?" Tanya ku kepada mama.

"Terpaksa sayang.Lagipun ini ada alasan"ujar mama.

"Tapi...Nora taknak tinggalkan kawan kawan nora kat sana"kata ku sambil membuat muka minta belas kasihan. Sumpah cam hawau.

"Em maaf Nora kita memang terpaksa pindah ke Kedah"kata mama sambil mengusap rambutku.

"Haih ok la ma.Nora nak gi bagitau kawan kawan Nora jap"kata ku lalu terus ke bilik untuk chat ngan kawan kawan pasal perkara ni.Erm.

                         •  •  •  •  •
      

                                            Nora
Erm gais aku nak gitau something ni..

Qila Badak
Pe dia? Kau mengandung ea?!

Alina Donat
Ahahahahahah bodo ah qila

Nora
Woi ape kau merepek ni ba-

Alina Donat
Em ayok qila aku tak tau.

Qila Badak
Oke oke sorry

Nora
Erm senanye aku terpaksa pindah ke Kedah.Ayah aku terpaksa kerja kata situ

Qila Badak
Owowowowo srs ah wehhh

Nora
Kau ingat aku tipu ke sia-

Alina Donat
Weh jangan la do nanti sape nak bagi aku tiru homework ToT

Qila Badak
Ahahhaahha biar la kurang sked dosa kau tu asyik nak meniru je ahahhhah

Nora
Dah la guys pape nnti kita sembang kat sek esok. Lusa aku kena pindah dah.

Alina Donat
Oke syg ku

Qila Badak
eeee.Dasar lesbian

                      •  •  •  •  •  •  •

Author pov

Maka tiba la hari yang amat menyedihkan bagi Nora iaitu hari perpindahan Nora ke sekolah lain. Alina kelihatan menangis dengan teruk.Merengek bhai.Manakala Qila pula duk pujuk Alina. Nora tau Alina hanya pura pura sebab nak bagi ada feel gituw auch.Tapi dia punya pura pura tu sampai Qila kene tendang woo.Perittt.

Tapi perit lagi hati Nora apabila dia terpaksa tinggalkan guru guru,kawan kawan and specially crush dia.Dah la hensem mat.

Sebelum melangkah keluar dari sekolah itu,Nora sempat lari ke arah cikgu Natalia,guru kesayangannya dan akhirnya dia ke arah Alina yang sedang merengek itu lalu menarik telinganya.Biar dia rasa perit nya Qila kene tendang.Nak tercabut bhai telinga dia.(em watak dalam ni semua qila,nora,alina mmg tak pakai tudung.So tak payah konfius em)

So guys tolong vote biar aku jadi bersemangat nak tulis lagi

musuhku instafamousWhere stories live. Discover now