[Nie powtarzajcie czynności wykonanych przeze mnie bo albo skończy się to madantem ale wielkim przypałem]
Jako że mam teraz remont i nie miałam w czym pomóc bo wyręczyła (idk jak się to pisze) mnie moja ciocia (Bo tata walczy jak prawdziwy rycerz na granicy czeskiej) to postanowiłam se pojechać z moją przyjaciółką rowerkami do lasu. Se jedziemy, jedziemy i nagle nic nie widzę... przez zaparowane okulary :)))))). To ściągam sobie na chwilę maskę, a koło mnie akurat jechała se policja i ja się spojrzałam na nich i oni na mnie. Wiedziałam że mam przesrane ale jako że jechałyśmy to "pościg" za nami to byłaby kompletna żenada XD. Kiedy wjeżdżamy do lasu pacze, a Gosia się mnie pyta czy jedziemy se na nasz szałas gdzie zwykle siedzimy ale ja tym razem chciałam gdzieś indziej i jako że obok były działki i w miarę dużo ludzi szło wtedy wydeptaną drogą to pojechaliśmy za nimi i wyjechałyśmy ze ścieżki na kompletne odludzie. Potem się cofneliśmy (?) i pojechaliśmy inną drogą gdzie znalazłyśmy super miejsce czyli dwie duże cegły koło drogi :) potem se porobiłyśmy parę ładnych przypałowych zdjęć bo czemu nie i zrobiłam ładne zdjęcia okolicy bo niby nic ciekawego ale serio wyglądało to super.
[Zdjęcie mojego autorstwa]
Potem miałyśmy wracać i droga minęła nam dobrze mimo że byłam mega zmęczona. Odprowadziłam Gosię do klatki, a jej tata jako że kocha rowery i sam robi rowery elektryczne to naprawił mi przedni hamulec bo rozwaliłam go gdy zobaczyłam krasza stojącego obok mnie na pasach dzień po tym jak odrzucił moje zaproszenie do znajomych na facebooku ;_;. Gdy wracałam akurat miałam skręcać na pasy właśnie bym go przejechała... Przez chwilę wgl myślałam że to Hyunjin bo są oni do siebie mega podobni. Serio. Podobnie chodzą, mają podobną sylwetkę i oczywiście twarz .... To się nie dziwię czemu Hyunjin jest moim ub hah;________;
Na tym zdjęciu są mega podobni ale mój krasz ma trochę krótsze blond włosy i cieńsze usta. I nie ma "skośnych" oczu.
Dobra to koniec moich wywodów na dzisiaj śpicie dobrze, jedzcie zdrowo i nie olewajcie szkoły, a zwłaszcza 8 klasiści i maturzyści.
Oliwia 💕
Ps. Sory za mój mega messy język i styl pisania takich rzeczy. Nie zdziwię się jak nic z tego nie zrozumiecie.
CZYTASZ
moje pojebane życie
Humortotalna żenada nie czytaj tego bo ten pamiętnik to jakiś jebany żart