LA, her kommer vi..

63 1 0
                                    

A/N

Velkommen til min nye hirstorie.. Håper dere liker den! Kapittel 1.

Thea's POV.

Jeg slang meg ned i senga og la pcen på fanget. Jeg logget inn på skype og ringte venninnene mine, Cathrine, Ella, Iselin og Mia..

-Girlzaaa, klare for Los Angeles?, skrek jeg inn i kameraet da

-JAAA!!!!, skrek alle i kor

I morgen skulle vi dra til LA, for å se Magcon Live!! Girlza og jeg hadde fått tak i første rads billetter og meet and greet billetter til Magcon, vi var sykt gira på å dra. Vi klarte nesten ikke vente, vi hadde planlagt dette i mange uker. Vi skulle først bo på et 5 stjernes hotell i 5 uker, rett ved arenaen der Magcon skulle ha show, og så skulle vi tilbringe 5 måneder hos pappa der vi skulle gå på skole. Pappa flyyet til LA for 2 år siden, da han fikk jobb der. Han jobber innen filmbransjen, så LA var det beste stedet for han å bo.

Jeg logget av pcen og gikk bort til bagen min som sto oppå boret ved pulten min. Jeg tok en rask titt nedi bagen. Har jeg fått med meg alt. Sto jeg å tenkte for meg selv. Jeg hadde for det meste pakket ned shorts, topper, et par hettegensere, kjoler og ikke minst min fantastiske hettegenser med Shawn Mendes skrevet i stor skrift på forsiden av den. Shawn betydde virkelig alt for meg, jeg kunne ikke fatte at jeg skulle møte han om noen dager. Jeg hadde alltid ønsket å møte mitt idol, min 'lifesaver, og min store kjærlighet. 

-Thea!!, ropte mamma fra kjøkkenet

-ja, svarte jeg tilbake

Jeg gikk bort fra bagen og ned til mamma. "

-Her, sa mamma og strakte meg en pose fra Victoria Secret

-Siden du skal være borte så lenge, så kjøpte jeg noe til deg når jeg var i London

Jeg åpnet posen og nedi lå det en fantastisk bh og en parfyme. Jeg heiv meg rundt mamma.. Jeg braste ut i tårer.

-Jeg kommer til å savne deg så sykt mye, hilstet jeg ut..

-Jeg kommer til å savne deg også jenta mi!, svarte hun sørgmodig tilbake.

-Men er nok på tidet at du legger deg nå, du skal opp tidlig i morgen så du rekker flyet, sa hun og dyttet meg litt i retning badet.

Jeg gikk inn på badet og stelte meg foran speilet. Det lange blonde håret mitt og de blå øynene mine skinte av glede. Jeg bøyde meg framover og tok håret mitt i en ruskete topp på hodet. Jeg tok av meg sminken og pusset tennene før jeg gikk inn på rommet å la meg. Mamma kom gående inn i rommet og satte seg på senga mi.

-Jeg er veldig glad i deg vennen, sa hun i det hun strøk de varme hennende hennes over pannen min.

-Jeg er veldig glad i deg også mamma, sa jeg før jeg sovnet.

*

Jeg våknet av solen som skinte inn i rommet mitt. Det hadde ikke gått opp for meg att det var i dag vi skulle dra. Jeg la meg på siden og tok opp mobilen fra gulvet. Jeg hadde fått en meldig fra Iselin.

Fra Iselin: Nærmer seg som bare faen nå Thea!!!!!!!! LA NEXT..

Da gikk det opp for meg JEG SKULLE DRA TIL LA I DAG!! Jeg reiste meg brått opp av senga og løp inn på badet. Jeg tok på meg sminke og løp inn på rommet.  Klærne jeg skulle ha på lå klart på pulten, en shorts, en tshorte med Magcon på og et par vans. Jeg tok en liten titt i speilet før jeg la mobilen i lommen, tok tak i bagen og gikk ned i stuen.

Vi hadde annkommet Gardemoen, nå sto mamma og jeg bare å ventet på de andre. En bil stoppet over gaten for oss og 4 jenter spratt ut av bilen.

-THEAAAAAAAAA!, skrek Ella og løp mot meg

-HEI! Jeg kan ikke tro vi skal dra nå, sa jeg og klemte de andre jentene som akuratt hadde kommet seg over veien

-Ikke jeg heller, sa Mia som sto der som en galing og hoppet opp og ned

-Jeg skal møte 'my bae' Taylor, fortsatte hun

-Jadajada, sa Cathrine og så rart bort på Mia

Mia og hennes gale fanasi assa

-Hade mamma, kjempe glad i deg , sa jeg og klemte hard rundt henne

-Hade Thea, kommer til savne deg vennen, sa hun og klemte hardt tilbake.

Vi tok farvel og fortsatte inn på flyplassen. Vi gikk igjennom taxfree og videre til der flyet vårt skulle gå fra, Gate 45.

Vi gikk bort til damen som scannet boarding passene og viste de, og fortsatte inn på flyet. Mia, Ella og jeg satt sammen på flyet. Cathrine og Iselin bak oss. Jeg tok opp mobilen og skjekket snapchat en siste gang før jeg skrudde av mobilen og la den i lommen. 

Etter en stund hadde alle sovnet, men ikke jeg.. Det var blitt mørkt ute, lyset på bakken under flyet lyste, det var fantastisk fint. Jeg satte meg tilbake i setet og fantaserte litt om hvordan møtet mitt med Shawn skulle bli.. Etter en stund sovnet jeg også

A/N

Ble visst en lang del, skal poste så ofte som mulig. Hvertfall 1 gang i uken :) Btw jeg heter Anette, og jeg håper virkelig dere liker denne boken jeg har startet på.

My soulmateWhere stories live. Discover now