Thea's POV.
-Vi lander i Los Angeles om ca 10 minutter, vi vil derfor at dere setter opp setene, fester setebeltene og tar opp bordene, tusen takk. Vi håper dere har hatt en fin tur med US Airways, velkommen igjen.Jeg våknet av stemmen fra høytaler som nettopp hadde gitt beskjedene. Jeg så på Mia som fortsatt lå å sov.. Med åpen munn og alt. Jeg dyttet borti henne og viste at vi snart var nede. Jeg satte meg opp i stolen og la mobilen med headsettene i lommen. Jeg tittet ut av vinduet, det var fortsatt bekmørkt ute. Mia som nettopp hadde våknet så bort på meg med lysene øyne.
-Å herregud assa, tenk nå er vi i LA, sa hun og pekte ut av vinduet
-Ja jeg gleder meg sykt til å komme til hotellet nå, er sykt trøtt, sa jeg idet flyet landet på bakken
-åhh det kiler sånn i magen, sa Iselin som satt bak oss.
Jeg reiste meg opp av setet og tok tak i bagen min. Flyet var stappfult av folk fra LA, så vi fulgte hele mengden ut av flyplassen.
-Hvor blir det av taxien a?, sa Cathrine og kikket rundt på plassen foran flyplassen
-Der borte, sa jeg og pekte på mannen med et stort skilt der det sto Thea Thomson & crew
-Let's go, sa Mia og dro meg inn i bilen.
Etter en stund ankom vi Hotellet. Det var helt fantastisk.. Det var kjempefint her, det var som en drøm. Jeg tok ut bagen min fra bilen og gikk inn på hotellet og bort til resepsjonen.
-Unnskyld, sa jeg høflig til damen bak disken
-Ja, har dere bestilt rom.. eller skal dere skjekke inn nå?, sa hun og smilte opp til meg
-Vi har bestilt, står nok i navnet Thea Thomson, sa jeg og smilte tilbake
-Ja, dere har rom 425 og 426, sa hun og ga oss 5 nøkkelkort til rommene.
Ella og Cathrine skulle ha rom 426 og Iselin, Mia og jeg skulla ha rom 425.
Idet vi kom inn på rommet heiv jeg meg ned på sengen. Jeg var sykt sliten og så sinnsykt gira på å møte magcon i morgen. Tenk at drømmen skulle komme i oppfyllelse.. Vi skulle se magcon's siste show..
-Det er så sinnsykt fint her, sa Iselin som sto ute på verandaen og beundret utsikten..
-Ja, og sengene her er sykt digge, sa Mia og slang seg ned på sengen ved sinav meg.
-Jeg får vel se hvordan det går med de to andre jentene før vi skal legge oss, sa jeg og gikk mot døra.
Jeg lukket døren forsiktig og idet jeg hadde kommet meg ut og tatt et skritt tilbake, kom det en gutt løpende mot meg. Vi krasjet rett inn i hverandre, og begge falt ned på bakken.
-Unnskyld, sa vi likt før begge to braste ut i total latterkrampe.
Jeg løftet hodet opp og traff blikket hans, øynene våre møttes.. hele verden sto stille, og hjertet hamret.. Jeg fikk ikke ut et ord.. Der satt han å stirret på meg.. selveste..
YOU ARE READING
My soulmate
Fanfiction*Bok 1* Det starter med et møte, men mer skjer. Skjebnen kommer til og streke bånd knyttes.. Men det er ikke alltid like enkelt å vite hvem man skal stole på... Enjoy