Blikkene

45 1 0
                                    

Thea's POV.

Jeg våknet opp av solen som skinte inn i rommet og jentene som hadde våknet alt.

-Så nå er du våken?, sa Thea og heiv seg over meg. Hun satte seg oppå dyna mi og tok hendene hennes på kinnet mitt.

-Så du og Shawn huh?, sa hun og så lurt på meg

-Jeg og Shawn? Hva med deg og Taylor?, sa jeg og ga henne et lurt blikk tilbake

-Ehm.. jeg og Taylor.. Nei, nei. Det var bare sånn 1 gang lizzom.. sa hun imens kinnene hennes bare ble rødere og rødere. Mia gikk av meg og satte seg ned på gulvet, med beina i kryss og hendene foran fjeset.

-Ikke bli sjenert nå Mia.. Det er lov å være forelsket, sa jeg og så ned på henne

-Forelsket?, er du helt gal? haha, sa hun og reiste seg brått opp fra gulvet.

Mia ble aldri sjenert, men når det var om gutter så ble hun alltid helt gal. Hun elsket gutter mer enn noe annet. Hun hadde sikkert hadd 50 kjærester det siste året, hun drev ut og inn av forhold hele tiden. Med det stoppet henne ikke i å være seg selv. Mia var veldig lik Taylor på mange måter, de var begge gale og gjorde alt for å få litt oppmerksomhet. Men på en annen side var Mia en av de jentene som virkelig brydde seg om folk.

Iselin kom løpende ut av badet med tannbørsten i munn og med et blikk av frykt.

-Det er en person på badet for faen..., skrek hun ut og så bort på Mia

-Hæ, hvorfor ser du på meg? Jeg har ikke gjort noe jeg??, sa hun og så forvirret ut bort på Iselin

Ut fra badet kom Taylor med et lurt smil.

-Hei jenter, Mia mistet kortet til rommet inne hos meg. Og jeg tenkte jeg skulle overraske dere, sa han og bluket til oss.

Jeg hadde nettopp kledd på meg, jeg hadde på meg en magcon t-shorte og en shorts, pluss et par vans. Jeg hadde satt opp håret mitt i en hestehale og sminket meg ferdig heldighvis før han kom inn i rommet. Mia satt bare å lo, mens Iselin så irritert på henne. 

-Det går fint Taylor.. Bare Iselin som overdriver, sa Mia idet Taylor satte seg ned i senga sammen med Mia.

Iselin snudde seg brått og masjerte inn på badet. 

Etter 10 minutter kom hun ut, ferdig sminket osv. Shawn banket på døren noen sekunder senere. Jeg tok opp vesken min med alle tingene jeg trengte og gikk ut døren. Shawn kom bort til meg og ga meg en klem, jeg klemte han tilbake.

-Hei, sa han og kysset meg forsiktig på kinnet

-Hei Shawn, sa jeg og smilte tilbake

Vi fulgte Taylor og Shawn ned og til bilen som sto å ventet på oss. Når vi satte oss inn i bilen møtte vi en gruppe med glade, livlige, lattermilde gutter som var klare til å ha et show. Shawn og jeg satt sammen, og gitaren hans hadde han med.

-Gleder du deg til å se showet idag?, sa han og lente seg tilbaket i setet

-Ja, det blir sykt kult. Vi har ventet på dette i månender, sa jeg og smilte av glede. Shawn tok tak i hånden min. Jeg så først på Shawn og smilte, så møtte blikket mitt veien. Jeg fulgte veien med øynene mine. LA var helt fantastisk. Dette var alt jeg noen gang kunne ha ønsket meg.

-Nå er vi her!, skrek Taylor ut idet bilen stoppet noen minutter senere. 

Alle gikk ut og 4 sikkerhetsvakter fulgte oss inn i bygget. Når vi kom inn møtte det oss mat, drikke og alt mulig annet. Guttene forsvant inn i ett rom med Bart og vi ble stående igjen i det andre rommet. Jeg satte meg ned i den røde sofaen som sto litt lenge inn i rommet, Cathrine fulgte etter og satte seg vedsinav meg.

-Det er så sykt kult at vi fikk være backstage med MAGCON, sa hun og smilte til meg

-Ja, er sykt glad vi møtte på de. De er sykt hyggelig, svarte jeg henne

-Jeg vet.. Og Cameron er sykt hyggelig, smilte hun til meg

-Har ikke snakket så mye med han, men ja han virker veldig hyggelig, sa jeg og tok opp mobilen min. Jeg hadde fått 3 melding er fra mamma og hun hadde ringt. Jeg åpnet meldingen og sendte en melding tilbake der jeg skrev..

Alt går fint mamma, vi er backstage med gutta. Møtte på Shawn Mendes og han lot oss være backstage!! Beste ferie ever!!

Etter noen minutter fikk jeg svar

Så bra jenta mi, savner deg veldig. Ring etter showet..

Idet jeg hadde lest meldingen kom guttene ut igjen fra rommet, de hadde skiftet og alle hadde på seg magcon t-shorte i enten rød, hvit eller svart.

Hylende jenter hørtes på lang vei, det var rundt 15 minutter til showet startet. Mia og Taylor hadde forsvunnet igjen, Cathrine og Cameron sto snakket, Matthew, Iselin, Nash og Ella sto i en gruppe å snakket og jeg og Shawn satt å hørte på en sang på mobilen min.

-Er den ikke bra?, sa jeg og skrudde sangen høyere

-Jo, sa Shawn og tok armen over skulderen min

"10 minutter til dere skal på scenen" skrek Bart ut i rommet.

"As long as you love me" hadde akuratt begynt å spille på mobilen min.. Shawn tok fram gitaren sin og beegynte å synge til den.

- As long as you love me, we could be starving, we could be homeless, we could be broke.

As long as you love me, I'll be your platinum, I'll be your gold

As long as you lolololololololololololololo love me

As long as you lolololololololololololololo love me.....

Stemmen hans fylte rommet og alle smilte av glede. Hjertet mitt gjorde et lite hopp. Jeg tok armene mine rundt han og klemte han hardt. Selv om vi ikke hadde kjent hverandre så lenge, så var som om vi hadde kjent hverandre hele tiden. Han var som meg, og jeg digget det... Jeg digget han. Jeg stoppet å klemme han og kysset han på leppene. 

-Du er utrolig.. sa jeg til Shawn

-Du er mere utrolig, sa han og smilte søtt til meg..

"Nå skal dere på!!! Få ræva deres over hit" skrek Bart sint til guttene

De bare lo, og fulgte etter Bart ut. Jeg hørte skrikene ble høyere og navnet til hver og en ble ropt opp. Vi fulgte en dame ut av rommet og ut ved scenen. Vi stå litt bortenfor scenen, alle smilte. Jeg så bort på fansen som sto bak gjerdene, noen av jentene sendte meg ett stygt blikk.. Jeg bare ignorerte det og forsatte å se på guttene på scenen. Etter en liten stund forlot alle scenen unatt Shawn. Han stelte seg foran mikrofonen..

-Jeg skal synge "Give Me Love".. Og jeg skal synge denne sangen til en utrolig jente jeg har møtt. Hun står der borte, sa Shawn og pekte bort på meg

Alle blikkene fra salen snudde seg mot meg. Noen av jentene der ga meg hatene blikk. De ropte hore, bitch, osv. Jeg merket presset fra tårene som prøvde å komme ut. Jeg taklet ikke dette mer. Jeg freaket ut.. Jeg ga et raskt blikk opp på Shawn idet jeg løp ut av rommet. Tårene rant ned kinnene mine... Med håndene over fjeset løp jeg inn på badet, låste døren og satte meg ned på bakken. 

A/N

Sorry for at det er mye Thea's POV. Men akuratt nå er det mye om henne. Skal skrive mere i andres POV senere :) Legger ut mer etter 100 lesere. Takk for alle som har lest historien min...

My soulmateWhere stories live. Discover now