ßölüm♧4

17 3 0
                                    

Hava oldukça rüzgarlı ve yağmurluydu. Kapalı havalarda genelde mayışırdım. Uyumaya karar vermemde uzun sürmedi. Telefonumun ekranının yanıp sönmesiyle bildirim geldiğini anladım. Kesin şu meşhur bilinmeyen olur çünkü neden olmasın.

*Bilinmeyen*: Aşağıya in.


*min_seo_*: Ne?


*Bilinmeyen*: Min seo pencereden bak o zaman.


*min_seo_*: Neden tanımadığım birine güveneyim ?


*Bilinmeyen*: Haklısın sen bilirsin görüşürüz min seo.


*min_seo_*: Peki peki bakıyorum.


*Bilinmeyen*: (:


*min_seo_*: Bir dakika ordaki sen misin ?


*Bilinmeyen*: Bilmem belki. 


2-3 apartman ötede yolun karşısında duruyordu. Cidden o muydu ? Şapka ve maskeyle kendisini gizlemişti. Cidden...


*Bilinmeyen*: Min seo çok güzelsin.


*min_seo_*: Yeter artık benimle derdin ne ? Cidden katlanamıyorum. Kim olduğunu bilmiyorum ve gelmiş bana iltifat ediyorsun. Sapıksın !


*Bilinmeyen*: Niyetim kötü değildi. Sadece köpeğin Suzy'le yolda karşılaştım. Sevinirsin diye getirmiştim. Hata etmişim kusura bakma bir daha sana yazmam.


Okuduğum mesajla nolduğunu anlamadım. Pencereden bakarak Suzy'i görmeye çalıştım. Hey o gidiyordu. Koşarak aşağı kata indim. Annemin delice bakışları arasında evden çıktım. O gidiyordu...


Koşarak önünü kestim. Yağmur yağıyordu ama umrumda değildi. Kucağındaki Suzy'i görünce gözümden bir damla yaş aktı. Suzy burdaydı!!! Bakışlarımı yüzüne çekince. Şapkalarından taşan sarı saçları yağmurdan ıslanmıştı.


Yüzünü göremiyordum. Ama gözleri görünüyordu. Çok güzel gözleri vardı.


-B-ben teşekkür ederim Suzy için.


Yüzüme uzun uzun baktı. Gözlerinde kırılmışlık ifadesi vardı. Onu kırmıştım. Suzy'i kucağıma verdi. Ve gitmeye başladı. Neden gidiyordu. Hızlıca önünü kestim.


-Özür dilerim kırmak istememiştim.


Gözleri kısılmıştı. Gülüyor muydu ? Çok tatlı görünüyordu ve bu bana birini hatırlatıyordu. Min seo saçmalama o değil tabiki..


Yağmur hızlanmaya başlamıştı. Başıyla evimi gösterdi. Gülümsedim. Koşarak Suzy'le eve girdim. Cidden bu çocuk kimdi ve bana neden tanıdık geliyordu ?


♧

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

вιℓιηмεүεη ηυмαяα♧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin