Bilinmeyenle 2 haftadır konuşmuyorduk. Ne o mesaj atmıştı ne de ben. Nedense onunla konuşmak istiyordum. Tanıdığım biri gibiydi. Onunla konuşunca kendimi iyi hissediyordum.
Yazıp yazmamak arasında kaldığımda, mesaj sayfasına tıkladım. Merhaba:))Hayır çok samimi gibiydi. Hem o gülücük neydi. Merhaba. Bu da çok tersti.
*min_seo_*: Selam.
Mesajı göndermemden saniyeler sonra çevrimiçi oldu. Mesajımı görmüştü. Uzun süre yazmadı. Mesaj sayfasında bekledim. Sonunda yazıyor kelimesini görünce mesaj sayfasından çıktım. Sonuçta onu beklediğimi düşünemezdi demi.
Dakikalar geçti mesaj gelmemişti. Baktığımda hep yazıyor görünüyordu. Uzun bir şey yazıyordu sanırım. 2 dakika sonra tekrar baktım silmişti sanırım. Göndermemişti. Ne yazdığını merak etmiştim.
Sonunda mesaj sesi kulaklarımı doldurmuştu.
*Bilinmeyen*: Selam.d
*Bilinmeyen*: Sen bana mesaj atar mıydın ya:))
Sinirle güldüm. Atamaz mıydım ? Gözüm bir kez daha profil fotoğrafına kaydı. Maske ve şapkayla gizlemişti yine kendini. Jimin'i aşırı derecede çok benziyordu.
Jimin'i tanımasam böyle bir şey yapardı derdim. Ama yapmazdı neden yapsın ki ?
*min_seo_*: Karşıma ne zaman çıkacaksın ?
*Bilinmeyen*: Ne zaman istersem.
*min_seo_*: Canın ne zaman isteyecek ?
*Bilinmeyen*: Beni sevdiğinden emin olduğumda.
♧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
вιℓιηмεүεη ηυмαяα♧
Fanfiction*Bilinmeyen*: Yaprakları dökülmüş bir ağaç dalında oturan kız o resme yakışmaz mı ?