1.BÖLÜM

480 44 22
                                    

Heyecanlı bir şekilde arabama doğru giderken Chaeyoung kolumdan tuttu."Bunu başarabilirsin Jennie." Gülümseyip ona sıkıca sarıldım."Her zaman bana destek verdiğin için teşekkür ederim." Geri çekilip arabama doğru hızlı bir şekilde ilerlemeye başladım.

İlk yarışımın herkesin gözdesi olan Lalisa Manoban'a denk gelmesi beni daha da çok geriyordu. Her ne olursa olsun bu yarışı kazanmalıydım. Babamı gururlandırmak için yapmalıydım.
Kaskımı yan koltuğa koyup direksiyona geçtim,sıkıca direksiyonu kavrayıp yarış pistonuna doğru ilerledim.
Kendi alanıma gelince derin bir nefes alıp kafamı koltuğa yasladım,bunu başarabilirdim.
Yanıma bir araç geldiğini farkedince kafamı sağa doğru çevirdim,kafamı sağa çevirmemle Lalisa Manoban ile göz göze geldim. Siktir yakından daha da güzeldi. Ona bakmam ile alaycı bir şekilde sırıtıp kafasını çevirdi. Kaşlarımı çatıp kendimi dikleştirdim,sadece bu yarışı kazanmaya odaklanmalıyım.

Yarışın başlamasına saniyeler kalmıştı, kaskımı kafama yerleştirip son defa emniyet kemerimi kontrol ettim. Lalisa Manoban'a o gülüşü yedirtecektim.
Işığın yeşil yanması ile ayağımı frenden çekip gaza sonuna kadar bastırdım aynadan arkaya bakınca Lalisa'nın hemen arkamda olduğunu gördüm hafifçe sırıtıp direksiyonu daha iyi kavradım.

Virajlar çok fazla keskindi bu yüzden yavaşlamam gerekiyordu ilerde tekrardan viraj olduğunu görünce bu pisti tasarlayana bir kaç küfürler savurdum,tekrardan aynaya bakmamla Lalisa'nın beni sollamaya çalıştığını gördüm. Beni bu kadar kolay geçmesine asla izin veremezdim,ani bir şekilde direksiyonu sola kırdım,direksiyonu sola kırmamla Lalisa sağ tarafımdan hızlı bir şekilde beni geçmişti,bunu nasıl başarmıştı. Siktir böyle bir aptallık yapacağımı biliyordu.
İlerdeki virajıda geçince bitiş çizgisi görülmüştü. Lalisa bitişe vardıktan sonra ardından bende varmıştım. Taraftarlar birden ayağa kalkıp Lalisa'nın ismini söylemeye başlamışlardı. Diğer yarışmacılarda bir kaç dakika sonra bitişe ulaşmışlardı.

Bizim ekibin olduğu alana gelince arabayı durdurup kaskımı çıkardım. Çok klasik bir hareket yüzünden birinciliği kaptırmıştım.
Tam araçtan indiğim an Lalisa camdan orta parmağını bana göstererek kendi ekibine doğru yavaş bir şekilde aracını sürdü. Arkasından orta parmak çektikten sonra bizimkilerin olduğu yere doğru ilerledim.

Chaeyoung"Jennie! Harikaydın" Jungkook"Lalisa Manoban'ın hemen ardından yarışı bitiren ilk kişi sen olmalısın" bana sıcak bir gülümseme gönderdikten sonra yanağımdan makas almayıda ihmal etmemişti. Sehun"Jennie ikinci olduğun için sevinmem lazımdı,neden milleti sikicekmişsin gibi etrafa bakıyorsun" Bakışlarımı Lalisa'nın ekibine doğru çevirdim. Şu an sikmek istediğim tek kişi Lalisa Manobandı.

"Manoban'ın oyununa kanıp birinciliği ona verdim. O an aklıma geldikçe kendime sövüyorum"

Aslında bu duruma fazla takılmamıştım, Lalisa'nın beni küçümsemesine takılı kalmıştım. Oysaki dışardan çok masum duruyordu.

Sehun kolunu omuzuma atıp beni kendisine doğru çekti "İlk yarışının olmasına rağmen çok başarılıydın. Kendine haksızlık etme" Gülümseyip ona sıkıca sarıldım. Jungkook"Aile sarılması!" Diye bağırıp kollarını bize doladı Chaeyoung da sarılınca hepimiz gülmeye başladık. Chaeyoung"Keyfimizde yerine geldiğine göre artık partileyebiliriz!" Aynı anda "EVET!" diye bağırıp birbirimizden ayrıldık.
Lalisa'nın olduğu tarafa bakınca bize doğru baktığını farkettim. Kaşlarımı çatıp ona doğru baktım. Bir dahaki yarışta beni geçmesine asla izin vermeyecektim.

_____________________
İlk kitabım ve ilk bölümüm vatana millete hayırlı olsun.

LOVE RACE (jenlisa)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin