3.BÖLÜM

361 46 48
                                    

LİSA

"Yarıştaki yeni kıza neden bu kadar takıldın."
Bakışlarımı Jennie'den çekip Mark'a baktım.

"Beni asla geçemeyeceğini fark etmesini istiyorum" Aslında neden bu kadar hırslandığımı bilmiyordum. Katıldığım yarışlarda bir çok yeni yarışmacılar görmüştüm ama hiçbirine böyle davranmamıştım. Kafamı sağa çevirmemle Jisoo'nun bahçeye gittiğini görüp sırıttım.

"Jisoo ile ilgili iddaa ettiğin şey hâlâ geçerli mi?" Sorumu Mark'a yönlendirip cevap vermesini bekledim. Biraz düşünürmüş gibi yapıp başını yukarı aşağıya doğru salladı. "O kadını tavlamana imkan yok. Gördüğüm en sert kadınlardan biri" dedi. Gözlerimi devirip ona baktım. "Kim Lisa Manoban'ın cazibesine hayır diyebilirki?" Beni baştan aşağı süzdükten sonra iç çekti. "Siktir,yeniden kaybettim" demesiyle göz kırpıp bahçeye doğru ilerledim.

Bahçeye vardığım zaman Jisoo'nun biraz ilerde sigara içtiğini gördüm. Yavaşça yanına ilerleyip karşısında durdum. Bana soru soran gözlerle bakıyordu. Amaçladığım şeyi bir an önce yapıp Mark'a yenilmez olduğumu göstermek istiyordum. Saçma bakışmamızı fazla uzatmadan dudağındaki sigarayı alıp sigara yerine kendi dudaklarımı ona sundum. Başta karşılık vermesede sonrasında beni tutkuyla öpmeye başlamıştı. Zafer edası ile hafiften gülümseyerek alt dudağını ısırdım. Garip bir inleme sesi çıkardıktan sonra dilini ağzımın içine göndermişti. Sert görünümlü Jisoo'nun öpüşmeye bu kadar aç olduğunu bilmiyordum.

Her şey harika gidiyordu ta ki yan taraftan bir ses gelene kadar. Hızlıca geri çekilip sesin geldiği tarafa baktım. Jennie'nin yere eğilip telefonunu aldığını gördüm. Jisoo ile ona baktığımızı farkedince bizim duyamayacağımız şekilde bir şeyler mırıldandı. Jisoo olduğu yerde dikleşip ona doğru adım attı. "Telefonunla napıyordun?" Başta biraz gerilsede bize sert görünmeye çalışıyordu. Bu durumuna gülümseyip ne yapacağını merakla bekledim. "Herkes tarafından sevilen bir yarışmacının kendi antrenörünü vakumladığını görünce bu eşsiz görüntüyü sonsuzlaştırmak istedim." Jisoo bana doğru dönüp göz devirmişti. Ardından Jennie'nin omuzuna çarpıp bahçeden çıkmıştı. Jennie'nin karşısına geçip bir tutam saçını işaret parmağıma dolayıp oynamaya başladım. "Seninle bir yarış yapalım" gözlerini yerden çekip benimle buluşturduğu zaman kediye benzediğini farkettim. Yüzü önceden takıldığım kadınlara benzemiyordu. Gözlerinindeki derinliklere daldığımı farkedince afalladım. Ben sadece yarış ışığına bu kadar fazla süre bakmıştım. Gözlerimi başka yöne çevirip derin nefes aldım. Saçına doladığım parmağımı çekip bir adım geri çekildim. "Eğer yarışı sen kazanırsan o video ile ne yapmak istiyorsan onu yaparsın ama ben yarışı kazanırsam istediğim bir şeyi yapacaksın." O video'nun yayılması umrumda değildi sadece onunla oynamak istiyordum.

Yüz ifadesine baktığımda olumlu cevap vereceğini anladım. Kafasını olumlu bir şekilde sallayıp "Ne zaman olucak bu yarış" dedi. "Hemen şimdi" demem üzerine gözlerini devirdi. "Yarış arabalarını almak için geç bir zaman olduğunun farkında değilsin sanırım." Dediği şeye sırıtıp peşimden gelmesi için elinden tuttum. Arkamdan onu sürükleyerek bahçenin diğer tarafına götürdüm. Evimin garaj kapısına varınca şifresini girip kapıyı açtım. Arkama döndüğümde şaşırmış bir ifadeyle bana bıkıyordu. Sanırım bu partinin bana ait olduğunu bilmiyordu. "Bugün daha ne kadar şaşıracağım acaba" dedi. "İnsanları şaşırtmayı severim" diyip tekrardan elinden tutup onu içeriye sürükledim. Sanırım bu el tutma işini sevmiştim.

İçerdeki arabalara hayranlıkla bakıyordu. Bir an banada böyle bakmasını istemiştim ama bu düşünce fazla uzun sürmemişti. Kendimi silkeleyip onun rakibimin olduğunu kendime hatırlattım. "Oha bu efsanevi FR-S modelinin sende de olduğunu bilmiyordum." Dediği araca gözlerimi çevirdim. "Bunu almam biraz zaman almıştı." Araçtan gözlerini çekip bana baktı. "Yoksa bunu da ekibinden önemli birisiyle öpüşüp mü aldın?" dediği şeyin altındaki imayı anlamamak aptallık olurdu. Dudağımı ısırarak kafamı aşağıya eğdim. "İstersen sende beni öperek bu arabayı kazanabilirsin" kafamı yerden kaldırıp tepkisini görmek için ona baktım. Yanaklarının pembeleştiğini gördüğümde içimde garip bir his oluşmuştu. Ona karşı nasıl bu hale geldiğimi anlayamamıştım. Söylediğim şeyi duymamış gibi yapıp arabaya bakmaya devam etti. Göz devirip yanına ilerledim.

"Yarışta eşit olmamız için aynı özelliklere sahip araç seçmemiz gerek." Dedim. Araçlara göz gezdirip gözüne kestirdiği arabaya doğru ilerledi. "Porsche 9ff GT9-R. Saatte 413.6 km/s hıza ulaşabiliyor. Özel bir araba. Kendi aracınla seni yenmek ayrı zevkli olucak" sırıtıp arabanın kaputuna kalçasını yasladı. Duvarda ki asılı olan araba anahtarlarından onun seçtiği aracın anahtarını ve kendim için aynı hızda olan SSC Ultimate Aero aracının anahtarını aldım. Jennie'nin karşısına gelip aracının anahtarını verdim. Yanından ayrılmadan önce ona göz kırptım. Seçtiğim arabanın kapısını açıp içine yerleştim. Aracın içindeki garaj kumandasını alıp kapıyı açtım. Önce ben garajdan çıktıktan sonra arkamdan Jennie'de çıkmıştı. Garajın kapısı otomatik kapandıktan sonra haftasonları kendimi test etmek için satın aldığım eski yarış pistine doğru aracı sürdüm.

Yarış pistine kısa bir sürede varmıştık. Arabamı yarış çizgisinin olduğu hizaya getirip durdurdum. Yanıma Jennie'de kullandığı aracı park ettikten sonra araçtan indik. "Ben hemen ışıkları ayarlayıp geliyorum." Kafasıyla beni onayladıktan sonra hızlı adımlarla ışık sisteminin olduğu odaya girip yapmam gereken ayarları yapmaya başladım. Bu pisti aldığım için ilk defa sevinmiştim.

Yapılması gereken ayarları hızlıca hallettikten sonra araçların olduğu yere gittim. Jennie'nin üzerine yapışan mini siyah elbiseyi yeni farkettiğim için kendime küfrettim. Vücudunun bu kadar güzel olduğunu nasıl farketememiştim? Uzaktan onu biraz daha süzdükten sonra yanına gidip bende Jennie gibi aracın kaputunun üstünde oturdum. Alay edici ses tonuyla "Yenilmeye hazırsan başlayabiliriz" dedim. Dişlerini göstererek gülümsedi. "Hayal dünyandan çık Manoban" bende gülümsedikten sonra ikimizde araçlarımıza yerleştik.

Tekrardan ilk yarıştaki gibi birbirimize bakmıştık ama bu sefer ona alaycı bir ifade ile bakmamıştım. Yarış ışıkları sarı olunca ikimizde egzoz patlatmıştık. Odağımı sadece ışığın yeşil olmasına vermiştim. Işık yeşil yandığı anda gaza basa bildiğim kadar basmıştım. Jennie ile aynı anda araçları kaldırmıştık. Vitesi ikiye alıp hızımı arttırdım. Jennie'den önce vitesi ilerlettiğim için onu geçmiştim. Yarış yaptığımız alan düz olduğu için gaza istediğim kadar yüklenebiliyordum bu da benim oldukça işime geliyordu. Jennie'nin beni geçmeye başladığını farkedip vitesi sona attım. Vitesi sona atmak için bu zamanı bekliyordum. Jennie'ye ile aramı biraz açtıktan sonra sonunda bitiş çizgisine ulaşmıştım.

Aracı yanlayıp pistin ortasında arabayı durdurdum. Jennie'de aracını yanıma getirip durdu. Arabadan inip kapıya yaslandım. Sırıtarak Jennie'nin yanıma gelmesini bekliyordum. Arabasından inip yanıma geldiğinde sinirli olduğu çok belliydi. Bu durum beni daha da keyiflendirmişti. "Demek hayal dünyandan çık Manoban ha?" Onu taklit ederek konuşmam onun daha da sinirini bozmuş olucakki göz devirmişti. "Kesin hile vardı." demesiyle kahkaha atmıştım. "Kendini böyle mi motive ediyorsun?" dedim. Kollarını birbirine bağlayıp suratını iyice asmıştı. "Nasıl bu kadar iyi sürücü olduğunu anlayamıyorum" dedi. Aklıma gelen arsız düşüncelerle dudağımı ısırdım. "Aslında iyi olduğum başka konularda var bir gün sana bunlarıda göstermek isterim." Ona vurgulamak istediğim imayı anlamamıştı,cidden nasıl bu kadar saf olabiliyordu.

Suratının hâlâ da asık olduğunu görünce derin bir nefes alıp verdim. "Seni yeniden yenince önümde eğilmeni falan bekliyordum." dedim. Orta parmağını göstererek konuşmaya başladı "şakamatik seni." Bu sefer göz deviren ben olmuştum. "Yarın sana konum atacağım adrese gel senden isteyeceğim şey sadece bu" dedim. Seslice nefesini dışarıya verdikten sonra tamam dercesine kafasını salladı. "Telefon numaram sende var mı?" Sorduğu soruya güldüm. "Telefon numaranı bulmak o kadar da zor bir şey değil" omuzunu silkeledi "Artık şaşırma duygumu yitirdim."dedi ve aracına doğru yönlendi. Ben ise sadece arkasından bakmakla yetinmiştim. Yarını heyecanla bekliyordum.

___________________
Sonunda yb atabildin admin dediğinizi duyar gibiyim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LOVE RACE (jenlisa)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin