#2 En kötü Doğum Günüm

26 10 2
                                    

Biraz öylece birbirlerine bakındıktan sonra Naz'ı Berk'in arabası ile doğum günü partisinin olduğu yere getirdiler.Naz ile Berk birbirlerine bakıp,inceliyorlardı.

Berk'in Anlatımıyla
Naz ile yol boyunca öylece sadece birbirimize bakıyorduk.O çok değişik bi kızdı,ya da sadece benim için öyleydi.Evet Damla bana söylemişti ama böyle güzel bi kız olacağını tahmin etmiyordum.Allah'ım ben ne diyorum böyle,bana noluyor.Ben normalde kolay kolay birini beğenmem (Ama etkilenmiyecek gibi degil ki kız daşş gibi sjskö)

Yaklaşık yarım saat yol gittikten sonra arabadan indiler.Naz arabadan indiği sırada çok garip bir şey oldu.

Naz'ın Anlatımıyla
Arabadan indiğimde arkama baktım ama ne Berk'i ne Damla'yı görebiliyordum.Yoktu hiçkimse yoktu etrafta çok korkmuştum o an.Çunku etraf çok tenhaydı ve arabayı durdurdukları yerde bir tane göl vardı.Ama karga seslerinden başka bi ses gelmiyordu o anda bi karga ses çıkararak üstümden geçti bi anlık korkuyla titremeye başladım üstümde kalın kiyafetler yoktu ve üşüyordum.Ben korkuyla ne yapacagımi bilmezken arkamdan gelen bir adım sesiyle gözümden bir damla yaş süzülmesiyle kalp atışım hızlanmaya başladı,ayaklarımdan tüm vucuduma yayılan bi sıcaklik ile gozlerimin kararması bir oldu.

Uyandığımda bir erkek parfümü kokusu vardı burnumda birinin  kucagındaydim.O kişi Berk'ti (Dememi bekliyordunuz ama boyle bi olay yaşanmadı jsjsjd)

Yarım saatlik bir baygınlıktan sonra Naz uyanmişti ama tek başınaydı hâla ve göl kenarina inmişti.Öylece otururken aklina 3 yıl önce yaşadığı olay gelmişti.Ve birden hüngür hüngür ağladığını farketti...

Sizce Naz neler yaşamıştı?

Neden bu kadar üzüldü?

Birden durduk yere aklına neler gelmiş olabilir?

Dünya'm -Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin