Herkeste tatil heyecanı

14 2 1
                                    

Güzel ve sıcak bir yaz günüydü.
İnsanlar tatile gitmek için bir yerler arıyordu ve tabii başrol olan Elif te...

Elif 22 yaşında yüzme ve birçok konu hakkında bilgi sahibi. O, küçüklükten beri gitmek, görmek istediği ülkeye bu tatilde gidecekti. Elif her yolculuğunda uçak , yani hava yoluyla gidiyordu. Sürekli hava yoluyla seyehat etmekten bıkmış ve gemiyle , yani deniz yoluyla gidecekmiş. Ama Elif, o çok istediği ülkeye gitmek için, içinde köpek balıklarıyla dolu ve sürekli fırtına olan bir okyanustan gidecekmiş. Normalde bu yolu kabul etmezdi ama söz konusu o en çok görmek istediği ülke olunca ' peki gidelim madem ' dedi.

İşte yolculuk başlıyoooorr...

Elif tam 20 kişilik gemiye binme kararı aldı herkesin ayrı ayrı odaları vardı. Elif yolculuğa çıktıktan 1 kaç saat sonra korkusunu yenmeyi başardı taaa ki yolculuğun 2. Gününe kadar...

Yolculuk tam 5 gün sürecekti. Etrafta güzel insanlar hep birlikte yiyiyip dans ediyorlardı fakat Elif dans etmekten nefret ediyordu ve bu nedenle kenara çekilip tam  yemek yemeye başlıycaktı ki masanın önüne bir kız "oturabilirmiyim" dedi.
Elifte : ' tabii gel otur ' dedi. Kızın adı Adaydı. Ada ve Elif iyi arkadaşlık kurmuşlardı. Ada Elif gibi yüzme biliyordu ama o pek fazla bilgi sahibi değildi.
  1. Gün'ün sonunda iki kız arkadaş yatmak için odalarına doğru yol aldılar. Güzel bir uyku çekip 2. Güne yani salı gününe uyandılar. Salı günü sabah saatlerinde bir tek elif ve kaptan uyanıktı. Elif bir yandan manzarayı izlerken bir yandan kaptanla konuşuyor, gemiyle ilgili bilgiler öğreniyordu. Sabah saatlerinde su durgundu ama öğlen olunca dalgalar normalden daha çok büyümeye başladı. Ve geminin içindeki telsizden okyanusta fırtına olacağı söylendi!!! Kimisi panik yapıp ortalıkta koşuyor, kimisi odasına girip kapısını kitliyordu.

1 kaç saat sonra şiddetli bir fırtına başladı. Dalgaların şiddeti gemiyi beşik gibi sallıyordu. Kimi  İnsanlar gözümün önünde gemiden düşül okyanusun derin sularında kayboluyordu kimisi ise yaralanıp kan kaybından ölüyordu. Bende yaralanmıştım ama yaralandığımı fırtınadan sonra anladım ve hemen yaramı sardım. Ve bacağımdaki yara yürürken çok ağrıyordu. Gemide sadece 3 kişi kaldı : ben, Ada,ve tanımadığım bir kişi daha.
Okyanusun ortasında kala kalmıştık. Çünkü Gemi hareket etmiyordu. Kaptandan aldığım bilgi sayesinde gemiyi hareket ettirmeye çalıştım ama olmadı. Gemi su alıyordu. Geminin arka tarafında delikler olduğunu söyledi Ada. Ben bir gün kadar istiraar etmem gerekiyordu ama delik 1 güne kadar  sular altında kalırdı o yüzden Ada'ya o deliği ne yapıp edip idarelik kapatmasını söyledim. O delikle uğraşırken ben yatağıma gittim ve yattım.
Düşündüm : ' yemekler azaldı, gemi hareket etmiyor, sular altında kalıcaz burdan nasıl kurtulabiliriz? ' akşam olu ve hepimiz uyuyup uyandık. Bacağım daha iyiydi. Ve aklıma telsizden yardım istemek oldu. Koşup telsizden yardım istedim : okyanusun ortasızda mahsur kaldık, gemi su alıyor ve heran batabilir acil yardım gönderin ' dedim yardım tam 5 gün sonra gelebilirmiş. O zamana kadar dayanamayız. :(
Ben ve Ada bu yiyecek ve içecekler üçümüze yetmez diye konuşurken şiddetli bur sarsıntıyla Ada ve tanımadığımız kişi gemiden fırladı!!!
Oda ne Ada gemiye tutunmuş onu tuttum ve kendime çektim. Artık gemide 2 kişiydik. Sadece Ada ve ben.

Okyanusun ortasında bir kaya vardı oraya gitmeyi planlıyordum. Ama Ada benimle aynı fikirde değildi. O gemide kalacaktı. Neden böyle yaptığını anlamadım. Ben kayaya gidecektim ama önce gemiden biraz yiyecek aldım ve bir işaret fişeği buldum.
( ne kadar kıymetli olduğunu pubg oynayanlar bilir )
Şimdi kayaya gidiyorum ama bacağım çok ağrıyor.
Kayada oturup yardımın gelmesini bekliyorum. Oda ne gemi batıyor. Ada iyimi. ' Adaaaaaaa beni duyuyormusun Adaaaaa '
Artık çok geç. TEK BAŞINASIN !!!

Günlerden perşembe. Yardım'ın gelmezine son 4 gün.

Günlerden cuma. Yardım'ın  gelmesine son 3 gün.

Günlerden cumartesi. Yardım'ın gelmesine son 2 gün.

Çok acıktım, susadım. Ooofff olamaz bacağım kanıyor !!!

"Dayan Elif sadece 2 gün dayan. YAPABİLİRSİN " 
Akşam oldu ve uyudum. Yardım'ın gelmesine son 1 gün var. Ben uyurken bacağımdan akan kan okyanusa gitmiş. Hayır !!! Bu bir kölek balığı!! Gemide Ada için bıraktığım etlere doğru yöneldi. Sonra kayaya geldi ver geri gemiye gitti. Artık yerimi biliyor. Kolumdaki saatle kaç saniyede gemiye gidip yanıma geldiğini hesaplayıp, karşıdaki yüksek kayaya gitmem lazım. Ama bu çok zor köpekbalığı 20 saniyede gidiyor gelirkende 20 saniyede geliyor. 40 saniyede o kayaya gitmem lazım. Hem yüksek olduğu için beni köpekbalığından korur ve yardıma gelenler beni daha net görür.

Köpekbalığı gemiye doğru yol aldı.
1, 2, 3 şimdi !!! Okyanusa atlayıp karşıdaki kıyıya yetişmeye çalışıcam son 10 saniye oda ne köpekbalığı arkamdan geliyor. Daha hızlı !! Ahhh bacağım çok ağrıyor 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 ve ben kayaga sonunda çıktım...

Gece saat 3:45 yardım sabah saat 00:09' da gelicek.artık hiç yemeğim yok. Dayanamayabilirim. Biraz uyumalıyım.

Sabah saat 00:08 yardım daha gelmedi ama uzakta bir karartı var sanırım o yardım. Saat 08:30  evet bu yardım beni arıyorlar ama bana doğru değil, yan aa gidiyorlar. Hemen işaret fişeğini sıktım ve bana doğru geliyorlar. ( drop düşmedi gdhdgssj )
artık kurtuldum. Dedim kendi kendime . karaya geldik ve hemen hastaneye gittim mimi oldum ve yaşıyorum :)  

             HAYATTA KAL'dım

Umarım beğenmişsinizdir.
Sevgilerimle : RÜVEYDA BARAN

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayatta KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin