Herkes cok heyecanlıydı.Basta Will Schuester ve Rachel olmak üzere.2.tenefuste yapılmasına karar verdiler secmelerin.
Herkes yerini aldı. Ve Emma o ince,narin sesiyle olabildigince yuksek sesle "KURT HUMMEL" diye içeriye seslendi.
Kurt seçmeler icin "Defying Gravity" adlı parcayı secmesti.Korku ve heyecanla sahneye adımını attı.
Performansı mükemmeldi.
[ Defying Gravity (Kurt Solo Version) | Glee [HD FU…: http://youtu.be/VV6IfdQF_Bk]
Sıradaki isim ise Rachel'dı.
O ise en sevgi sarkı ile katılcaktı secmelere. DON'T RAİN ON MY PARADE.
[ Glee - Don't Rain On My Parade (Lyrics) HD: http://youtu.be/Y3pUC3SBr0U]
Tek kelime ile HARİKAYDI.
Will Schuester ayakta alkısladı.
Böyle böyle seçmeler devam ederken o sırada okul yine baska alemde!
Sue Sylvester tersinden kalkmış.Quinn'in en uzak bir hatasında ortalıgı ayaga kaldırıyor Santana ve Brittany'nim uzak bir kıkıramasına bagırıyordu.Aslında bunlar dogal Sue hareketleriydi fakat bu gun dozu fazlaya kacırmıstı.
"Quinn Fabrayyyy Cheerios'tan atıldınn!!
Nasıl olurdu bu? O takımın basındaydı. En kusursuz olandı.Hemen ordan kosarak uzaklıstı.
Sue arkasından ;
"KIYAFETLERİ KURU TEMİZLEMEYE GOTUR VE TEMİZ Bİ SEKİLDE BANA GERİ VER BAYAN FABRAY"diye bagırdı.
O sırada secmelerde tamamlanmıstı.
Yarın listeler acıklanacaktı.Emma da Will'de hepsine hayran kalmıstı. Ta ki bazı felaketler vardı.
Yarın listeler asılacak ve son bir secme yapılacaktı.
Herkes cok heyecanlıydı. Will Emma'nın yanına yaklasarak ;
"Aksam bize gelde karar verelim" dedi.
Devam edicek...
Okuyanlara ve oylayanlara cok tesekkur ederim eger begendiyseniz yorumlarada belirtin ki ben daha sık yazıyım ❤