Our way to save ERI

178 14 0
                                    

Cât timp mergeam spre biroul profesorilor,am dat de All Might.
All Might: Bună ziua,young Y/n și young Bakugo.
Y/n:B-bună ziua All Might!
Bakugo: Bună.
All Might: Unde vă îndreptați?
Y/n: Către biroul profesorilor.
All Might: De ce? Poate vă pot ajuta eu.
Bakugo: Vreau ca Y/n să se mute cu mine ^_^.
All Might: Cum să nu,dar să nu faceți zgomot.
Y/n: Serios?
All Might: Desigur.
Bakugo:Mulțumim mult!^^
All Might: Nici o problemă,ne mai vedem dragii mei.
După ce mi-am dus lucrurile la Bakugo deja se făcuse seară așa că mi-am pus pijamalele mele cu Bakugo:

După ce mi-am dus lucrurile la Bakugo deja se făcuse seară așa că mi-am pus pijamalele mele cu Bakugo:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și am pornit jos la ceilalți,unde urma să luăm cina. Am coborât și spre "norocul" meu,acolo era doar Mineta.
Tocmai când voiam să plec acel mic strugure spuse:
Mineta:Hei,unde te duci pisi?
Înainte să spun ceva a intervenit Izuku.
Izuku: Mineta,las-o în pace te rog,nu vreau să ajungem la lucruri serioase.
Mineta:Bine,fie!
Y/n: Mulțumesc Izu.
Izuku: Cu plăcere😅.
Veniseră și ceilalți într-un final și am început a mânca.
Tocmai când să îmi mănânc delicioasa soba cea caldă,un sunet puternic se auzi în curtea liceului.
Aizawa ieșise să vadă ce se întâmplă și erau răufăcătorii.
Aizawa: Copii,repede,veniți aici!
Ne-am dus repede acolo și era puțin cam târziu,Chisaki o răpise pe Eri și plecase la hideout. Am stat ceva pr gânduri și mi-a venit o idee!
Y/n: ATENȚIE TOATĂ LUMEA!
Într-o secundă toți ceilalți se uitau la mine.
Y/n: Izuku,Mirio,Kirishima și Tamaki,noi mergem după Eri. Bakugo,Todoroki și Momo,voi aveți grijă de Kota și de liceu. Restul,ajutați-l pe Sensei cu răufăcătorii.
Aizawa: Mulțumesc Y/n.
Y/n: Pentru nimic,haideți.
Am pornit cu Izuku,Tamaki,Kirishima și Mirio către hideout. Odată ajunși acolo ne trebuia un plan pentru a o salva pe Eri din mâinile acelei brute fără suflet.
Kirishima: Acum ce facem?
Izuku: Ne trebuie un plan bun.
Mirio: Eu m-aș putea duce prin pereți să o găsesc pe Eri,dar e cam periculos.
Tamaki: E plin de răufăcători pe aici.
Y/n: Hmmm,știu. Mirio,tu trebuie să le distragi atenția celor de la intrare cât timp eu și Izuku intrăm,Kirishima și Tamaki,voi vă ocupați de Twice și Toga,ei sunt destul de periculoși.
Mirio: Și dacă Toga se transformă în unul din noi?
Izuku: Am eu o idee.
Tamaki &Kiri: Să auzim Izuku.
Izuku: Ce-ar fi dacă stabilim o parolă și când ne întâlnim dacă nu o spunem corect e clar că e altcineva?!
Y/n:E perfect,dar ce parolă?
Mirio: Știu eu.
Izuku: Spune.
Mirio: Ok,deci parola este- UN RĂUFĂCĂTOR NU VA PUTEA FI NICIODATĂ EROU,FIECARE ESTE RĂU ȘI VA RĂMÂNE RĂU,NU CONTEAZĂ CE.
Tamaki: Bun
Y/n: Haideți să mergem.
Ne-am început planul și Mirio îi distrăgea pe cei de la intrare,iar eu și Izuku am intrat împreună cu Kirishima și Tamaki. Ei doi s-au dus într-o parte,iar noi in cealaltă.

Vom vedea restul în următorul capitol care va apărea în câteva ore.


Total de cuvinte: 535,wow

~KATSUKI Fan Fiction~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum