Bir : Oyun Turnuvası Kaptanlığı

5.4K 273 413
                                    

İlk fanfictionum ._. Umarım beğenirsiniz ne diyeyim :D Görüşlerinizi belirtirseniz çok mutlu olurum :)

Deidara:Kankalar haftaya klüp evindeki oyun turnuvasını duydunuz mu? Yalnız Gaara duymasın takım kaptanı olucam diye yeri göğü inletir. Sabaku kyuu yapmasından korkuyorum başka bişey değil.

Gaara:Ne oyunu?!

Sasuke:S*çtık Cafer bez getir... ._.

Itachi:Sasuke anneme söylüyorum. Ayrıca bana 250 yen borçlusun.

Sasuke:Hay a*ınakoyayım...

Itachi:500 yen...

Sasuke:Sustum laan!

Gaara:Ne oyunu?!

Deidara:Shuriken fırlatma.

Naruto:Ne shuriken fırlatması? Telefonda Call of Duty Advanced Warfare dedin ya -,-

Deidara:Allah belanı versin.

Hidan:*Jashin belanı versin.

Gaara:Karışma lan sen yobaz. 

Gaara:Ne oyunu diyosunuz oğlum?

Shikamaru:Ya bişey değil diyoruz ya...

Gaara:Dalga geçmeyin benimle! Yaz tatilinde bilgisayar programlaması öğrendim. Virüslerimi salarım telefonlarınıza!

Shikamaru:Kankiler söyleyin bence.

Itachi:Öff... Klüp evinde Advanced Warfare multiplayer turnuvası olucakmış da bunlar da seni takım kaptanı olarak istemiyolar.

Gaara:HAH. Ne yazık ki en güzel oyun oynayan benim...

Naruto:Ama patronluk taslıyorsun -..-

Gaara:Çünkü öyle yapmam gerekiyor! Ayrıca kimse söylemeden söyliyim; kaptan benim.Oh snap!

Deidara:Belliydi...

Deidara:Tamam lan Gaara. Ama kazanamazsak 2 hafta boyunca oyun gecelerinde atıştırmalıkları sen getirirsin ve silah seçimi önceliği vs. bizlerde olur.

Gaara:Peki.

Naruto-Sasuke-Shikamaru-Itachi-Hidan:Ooooooooo...

Jiraiya:Hah? Nereye geldim ben?

Naruto:Aaa, ero-sennin. Kim ekledi seni buraya?

Orochimaru:Ben :P

Jiraiya:Özele gel lan Oro.

Orochimaru:Geliyorum lan gizli sapık.

Hidan:Neydi bu?

Neji:İnan bilmiyoruz.

Sasuke:Hoşgeldin Neji kardeş.

Neji:Hoşbulduk.

Gaara:Kankalar karşı takımda kim var bu arada?

Naruto:Valla bilmiyorum ama bizim takımda sen, ben, Deidara, Sasuke, Shikamaru,Itachi var. Bir de isterse Neji gelir.

Neji:Neye? Ayrıca Kakashi hocanın derslerine çalışmam gerekiyor ne olursa olsun ._.

Deidara:Klüp evinde Call of Duty turnuvası var.

Gaara:Gel. Allah aşkına.

Hidan:*Jashin aşkına.

Itachi:Hidan...

Neji:Tamam Gaaralardanım.

Naruto-Sasuke:Heyt be :D

Kankuro:Karşı takımda biz varız...

Kankuro:Hidan, ben, Kakuzu, Kiba,Hinata... ve Akamaru.

Neji-Shikamaru:Kankuro mu? SOYDAN GEÇEN GAMERLIK BECERİLERİ :O Gaara ile aynı seviyede olmalı.

Naruto:HINATA?!

Hinata:Naruto-kun... Özür dilerim :(

Kiba:Boşversene sadece...

Naruto:Kavga mı istiyosun la?!

Itachi:Gaara! Kaptanlık yap takımına -.- Deidara 100 yıl başına kakar eğer kaybedersek.

Gaara:Lanet olsun haklısın... Sabaku no Gaara AFP (Away from phone/Telefondan uzakta)... Herkese iyi şanslar :) İyi hazırlanın... Haftaya klüp evinde 7:00 gibi görüşürüz.

Gaara:Bu arada Kankuro, pratik yapmak için oyunlarıma dokunamazsın. Kendininkileri kullan.

Kankuro: Meh.

***2 Hafta Sonra Oyun Gecesi***

Gaara:Deidara, gelirken 7Up'da alayım mı? -_-

Deidara:Cidden mi, bunu soruyor musun?

Gaara:Şu anda içimdeki öldürme isteği geri geliyor yavaş yavaş... Cevap versene.

Deidara:Uh pardon... Tamam arkadaşım alırsan mutlu oluruz demek istedim :)

Gaara:Okay.

Naruto:NASIL AKAMARU'YA KAYBEDEBİLDİK SASUKE? Dattebayo...

Sasuke:O köpek retro joystick kullanmayı nereden öğrendi ki?

Neji:Ben güzel oynadım ama değil mi :D

Gaara:Hayır.

Hinata:Naruto-kun... Güzel oynadınız. :)

Naruto:Sağ ol Hinata B-)

Itachi:Şarjımı yediniz lan. Sen de acele et artık Gaara. Bim dedik ama Sunagakure'deki Bim'de demedik yani ya...

Gaara:Az önce ne dedim ben? *bıçak ve kanlı ayak izi emojisi*

Itachi:Pardon abi...

Gaara'nın Whatsapp'ı ::Fanfiction::Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin