Bölüm 9

101 9 10
                                    

Medyadaki yeni karakterimizdir adı Jessica onun hakkinda ve diğerleri hakkinda bir karakter dosyasi yapicam merak ettiklerinizi öğrenirsiniz.

Grey: Yeni bir katil ortaya çıktı Zalgo'dan bile kötüymüş.

Red eyes: Kim adı neymiş ne istiyor?

Ben.D: Bilmiyoruz ama öğrenmem uzun sürmez.

Grey: 2. Önemli şey ise Trinty Scarlet aileniz kaza sonucu ölmedi...

Scarlet: Yasiyorlar mı?

Grey: Malesef hayır. Aileniz o katil yüzünden öldürüldü.

Trinty'nin gözleri bir anda kırmızıya döndü.

Trinty: -ses tonu sakindi ama kızgın oldugu suratından anlaşılıyordu- Neden! Başka ailemi bulamamış ha?! NEDEN BENIM ANNEMLE BABAM OLMAK ZORUNDA KI!!????

Ben.D: Trinty sakinleş biraz lütfen.

Scarlet'in yüzü kızardı utançtan değil kıskançlıktan.

Trinty: Grey bişey sorucam. Biz Ben ile neden kan içiyoruz vampir gibi?

Grey: Trinty senin baban vampirdi annen ise katil ve büyücüydü. Yasak aşk bunları getiriyor. Ben ise... onunki bir ihtiyaç ama içmesede olur.

Ben.D: kan kaybından ölürüm Grey çünkü kızınca fazla kan kaybediyorum.

Dışarıdan bir ses duyulur. Çığlık sesi gibi bir ses. Trinty hemen disari koşar ve çalıların orda birini görür.

Tri* Trinty'nin kısaltılması*: İyi misin? Adin ne ?

...: İyi sayılırım biraz kana ihtiyacım var. Adım Jessie

Tri: Gel Jessie.

Jessie: lütfen bana fazla bağlanmayın. Ben vampir büyücüyüm. Vampirlerin yanına gitmem gerek.

Tri: Biz seni götürürüz merak etme biraz kan iç o zaman iyileşirsin.

Jessie: Teşekkür ederim.

Tri: önemli değil
O gün akşam

Jessie: Bana yardım ettiğiniz için teşekkürler arkadaşlar iyiliğinizi hiç unutmiyacam.

Tri: Kendine dikkat etmen gerek ama.

Red eyes: Gene öyle bir şey olmasını istemeyiz.

Jessie: -Gülerek- Tabi dikkat ederim.

Red eyes: yeni hayatında bol şans dilerim.

Jessie: Bye bye.

Arkadaşlar sırf bölüm yayınlamak için yazdım biliyorum kısa üzgünüm ama hafta içleri ancak bu kadar karakter dosyaları bugün geliyor izleyin ve görün ama hepsi değil üzgünüm.

the killers storyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin