thirtyfive

226 34 8
                                    

Kedves Naplóm,

Ma Lou-val elmentünk strandolni. Emlékszem erre is pontosan. le mentünk a partra majd ki terítettünk egy-két pokrócot. Louis lekapta magáról a pólóját. Vágjátok olyan kocka hasa volt, hogy húúúúúúú. KOCKA HASA VAN BASZOD! Esküszöm leálltam volna számolni a kockáit, de ehelyett én is levettem a pólóm. Louis is végigmért majd átölelt és belepuszilt a nyakamba, nekem meg felcsúszott a kezem a hajába, és azt kezdtem markolászni. Míg Louis ezt meg nem szakította. ,,Strandolni jöttünk baba, ezt otthon is tudjuk csinálni a szobádba" suttogta. Perverz vigyorára kirázott a hideg, jó értelemben. ,,Gyere baby fürödjünk" Mikor beértünk a vízbe akkor Lou magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt. Majd csibészesen elmosolyodott. Imádom a mosolyát. Majd lebukott a vízbe, és kábé 2 percig fel se jött. Már aggódtam érte, de pont akkor magam mögül  a víz csobogó hangját, és akkor mögülem előre jött és megpuszilt. Erre felkacagtam és Louis nevetve puszilt tovább. Később elmentünk enni mert mint kiderült Louis hozott magával piknikes cuccokat. Epret mártogattunk folyékony csokiba. Szerintem Louis fel hizlalni, hogy feláldozzon az ördögnek vagy a cápáknak. Ezek után megint fürödni mentünk. Majd a naplementés homokparton sétáltunk. Összekulcsolt kézzel. ,,Te mitől félsz a legjobban?" kérdezte meg egyszer csak. ,,Attól, hogy egyszer elhagysz" válaszoltam. Erre megállt, és magával szembe fordított. ,,Ilyen eszedbe se jusson! Nem foglak elhagyni, soha!"

2010.07.02

Where Do Broken Hearts GoWhere stories live. Discover now