Kedves Naplóm,
Én azt hiszem el kell mondanom neked valamit. Ma anya beszélt Louis anyukájával, majd szóba jött az, hogy Louis-val mi van. Hallgatóztam. Louis-ék elmentek Spanyolországba kivéve Louis-t. Mert elvileg beteg. Gondoltam csinálok neki egy kis levest. Miután elkészítettem, utána fogtam magam majd elmentem Louis-ékhoz, de előtte megbeszéltem anyával a dolgokat. Majd akkor kaptam észbe amikor már ott áltam az ajtó előtt. Becsengettem. És akkor nyitott ajtót. Kócos volt a haja. ,,Én ízé.." kezdtem bele. ,, ...hoztam neked levest." Majd rámutattam. ,,Gyere." Szólt reszés hangján, majd arrébb állt. Bementem és leraktam a pultra a még mindig forró levest. Louis idejött hozzám majd elővett egy kanalat és a levest a pultról. Lassan enni kezdte. ,,Finom." ,,Te csináltad?" Kérdezte rám sandítva. ,,Igen." motyogtam. Miután végzett a levessel én megfordultam, hiszen mit keresek még nála? ,,Várj!" Vissza fordultam. ,,Beszélgessünk." Erre fogtam magam és leültem mellé. ,,Volt már barátnőd?"
,,Nem." válaszoltam. ,,És mi újság azzal a Lisa lánnyal?" ,,Niall a pasia." motyogtam. ,,Ó!" suttogta. ,,Harry." kezdett bele. ,,Én tartozom egy vallomással." Felvontam a szemöldököm. ,,Emlékszel amikor ott a tengerparton hagytalak el?" Bólintottam, mert így éreztem ha válaszolok akkor elcsuklik a hangom. ,,És emlékszel hogy azt mondtam nem szeretlek?" Ilyenkor már könnyek gyűltek a szemembe, de gyorsan letöröltem. Nyelt egyet. ,,Hazudtam." Rá meredtem. ,,Sajnálom, én csak azt akartam, hogy legyen esélyed másnál és bele kostólj más dolgokba is. Hátha nem én vagyok neked a legjobb." vallotta be. ,,Én azt hittem hogy, nem vagyok neked elég." Erre nevetett. ,,Olyan vagy számomra mint a drog Harry." ,,Talán túl adagoltad magad és rosszul lettél?" akadtam ki. ,,Dehogyis." Rázta a fejét. ,,Harry én szeretlek." ,,Lou." suttogtam megtört hangon. Odamentem és megöleltem. Leszartam hogy beteg. Vissza ölelt. Majd az ajkamra tapadt. Vissza csókoltam. Erre volt szükségem.
Éreztem ahogy Louis a pólómat szedi le. Én nem akartam leállítani, így én is ezt tettem az övével. ,,Tetkód van?" mormolta. ,,Tetszik."
Csak faltuk egymás ajkait. Majd Louis felkapott és bevitt a szobájába. Aztán leszedte a gatyámat is. Én is az övét. Majd Lou eltávolodott az ajkamtól és végig csókolta a pillangót.
Aztán vissza tért az ajkamhoz. ,,Készen állsz?" kérdezte, vággyal. ,,Igen" lihegtem. Innentől minden gyorsan történt. Lekerült az alsóm, az övé is. Most pedig itt ülök az ágyamon és gondolkodok. Csodálatos érzés volt. És miután megtörtént utána megszólaltam. ,,Most akkor mi lesz?
Erre ő: ,,Összejöttünk baba, az lesz."2010.11.27.
sziasztok ! ez itt az első ilyen 16-18 +-os rész félém. remélem tetszett, legyen szép napotok !✨❤
BẠN ĐANG ĐỌC
Where Do Broken Hearts Go
Fanfiction❝Az összes bűnömnek a közelébe sem ér, az arcodon lévő kifejezés amikor elengedtelek...hova mennek az összetört szívek? ❞ -Larry Stylinson- 2020, Katica006 ©