3. BÖLÜM

108 39 59
                                    

Evet arkadaşlar yeni bölümle karşınızdayız
Bu bölümde biraz şaşıracağınız şeyler olabilir.O zaman uzatmadan bölüme başlayalım.Umarım beğenirsiniz.
Sizleri seviyorum❤

------------
3.Bölüm:Karın Ağrısı

Ben hayatımda hiç bu kadar heyecanlandığımı hatırlamıyorum.Kapıyı açtığımda karşımda babam, 8-9 tane adam ve Kenan vardı.Neye uğradığımı şaşırdım.Kendimi toparlamaya çalıştım.Kenan bana bakıp göz kırptı.Annem kapını önünden çekilmem için kolumu cimcikledi.Hemen kapının önünden çekildim.Adamlar kapının önünden geçtikçe parfüm kokusu burnuma hücum ediyordu.Adamlar içeri geçtikten sonra kapıyı  kapattım.Napıp edip odama gitmeliydim.Biranda ağzımdan küçük bi çığlık çıktı.Çünkü anneme karın ağrısı numarası yapacaktım.Annem yanıma koşup beni sandalyeye oturttu.Ben elim karnımda inliyordum.

- Anne, benim çok karnım ağrıyo.

- Allah allah bi anda noldu sana?

- Anne bilmiyorum ama sadece şunu biliyorum benim yatmam gerek
diyip odama çıktım.Odama çıkarken gördüğüm şey " KENAN BANA BAKIYORDU"
Odama çıkıp kapıyı kilitledim.Kapıyı kilitleme sebebim adamlar gidene kadar ben boş boş yatamazdım.O yüzden çantamdan telefonumu alıp boç boş gezinmeye başladım.Sonra aklıma dün tanıştığım kız geldi.Kızın numarasını almıştım.Rehberime girip Nihal Akyüz e tıklayıp aradım.Ilk çalışta açtı:

-Alo ,Nihal müsaitsen konuşalım mı?

-Noldu , bişey mi oldu? Diye telaşla sordu.

- Yok ya, misafir geldi ve gelenleri hiç sevmiyorum o yüzden aradım. Odamda boş boş oturuyorum.

-Ha iyi bari bişey oldu sandım korktum.Ya keşke evlerimiz yakın olsaydı ne güzel şimdi dışarda gezerdik ,dedi ve bi anda kapı açılmaya çalışıldı.Çünkü kilitliydi.Gidip kapıyı açtım.Annem gelmişti.

-Kuzım iyi olduysan bana yardım et diye gelmiştim ama hala kötüsün neyse sen yat ,
diyip odadan çıktı.

Ben kapı açılmaya çalışıldığında korkudan Nihal'in yüzüne kapatmıştım.Hemen Nihali aradım ama bakmadı.Neyse diyip kitabımı alıp okudum.
Benim şu hayattaki en iyi dostum kitaplarım ve defterimdir.

Aaaaaa, ben size defterimden bahsetmedim.Benim kapağı siyah ama içi rengarenk bir defterim var.Ne zaman önemli bir şey olsa mutlaka buraya tarih yazıp o taride ne yaşadığımı yazarım.Mesela en son notumu size okuyum."11/03/2020=bana otobüste biri ufaklık dedi"

Ve ağzımdan bir inleme çıktı.Çünkü şuanda gerçekten karnım ağrıyordu.Hemen çekmeceden ağrı kesicimi, çantamdan da suyumu alıp içtim.Ardından kapı kapanma  
sesi duydum.Gittiler diye düşünerek iki büklüm odadan çıktım.Mutfağa gittiğimde Kenan ve annemle karşı karşıya kaldım.Annem Kenanla konuşuyordu.Ilacı içince karnımın ağrısı geçmişti.

- Kızım geçtimi karnın ağrısı?

- Geçti anne, dedim sessizce.

- O zaman Kenan konuştuğumuz gibi sen şimdi gidip Aslı ya ders çalıştır.Ben gideceğiniz zaman çağırırım seni.Ha kızım KENAN ın dersleri iyiymiş her gün okul çıkışı bizim evde sana ders çalıştıracak.Şimdi git odanda dağınık bişey varsa topla sonra ders çalışın.

Ben o ara ne olduğunu çözemeden annem beni odaya doğru itti.Bende kendimi toparlayıp odaya çıktım.Çantamı falan yerine koyup kenanı çağırdım.Içeriye sırıtarak girdi.

- Ne gülüyosun ya tüm bunlar senin aklından çıktı demi, diye sessizce sordum.

- Bu arada seninle ders falan çalışmayacağım.Aşağıdakiler gidene kadar şuraya oturup bekleyeceksin dedim

- Ya öyle mi küçük hanım.
O zaman ben bi koşu anneni çağırıp geleyim dedi ve kapıyı açtı.Hemen yanına koşup durdurdum.

- Tamam geç şuraya , diyerek masanın önündeki sandalyeyi gösterdim

Oda süzüle süzüle sandalyeye oturdu.Sabır dileyerek ondan uzakta bir yere oturdum

- İlk olarak matematik anlatıcam.Duyduğuma göre matematiğin berbatmış.

Onunla hiç bir şekilde konuşmayacaktım.Dolaptan matematik kitabını alıp masanın üstüne sertçe koydum.Bana baktı ve:

-İstersen yan komşuya git ordan dinle.Daha iyi anlarsın, diye alaylı bir şekilde söyledi.

- Ufaklık yaklaşsana .Nasıl anlayacaksın dersi , dedi

Ben hiç duymamış gibi oturmaya devam ettim.Sonra anlatmaya başladı.Tabi ki de ben onu dinlemiyordum.Anlattı, anlattı.Sonunda annem içeri girip Kenanı çağırdı.Kenan bana göz kırpıp odadan çıktı.

                   SON

Evet arkadaşlar sizce bölüm nasıldı?

Aslında biraz daha uzatacaktım ama kitabı yayınlayan kişi hafta sonu kitabı yayınlayamayacağı için bende ancak bu kadar yazabildim.

Sizce Kenan Aslıyı seviyor mu?

Neyse arkadaşlar sizleri seviyorum ❤❤
Hoşçakalın
Sağlıkla kalın

BİLETSİZ UFAKLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin