Evet arkadaşlar yeni bölümle karşınızdayım.Bu bölüm biraz geç geldi ama çok güzel oldu.Daha fazla uzatmadan bölüme geçelim.Iyi okumalar ❤❤
-------------
5.Bölüm:Resim
Şuanda gerçekten yok olmak istiyordum.Ama yok olmadan önce Kenanı öldürmek istiyordum.Çünkü şuanda tüm okuldaki öğrencilerin telefonlarında benim resmim vardı.Nerden biliyorsun diyosanız da tahmin ediyorum.Herkese gizli numaradan atmış olmalı.
Resime daha dikkatli baktığımda altında küçük bir şekilde " Derse yetişmeye çalışan UFAKLIK " yazıyordu.Acaba bu olanları hocalar biliyor mu diye düşündüm.
Şöyle bi etrafıma baktığımda kimsenin gülmediğini gördüm.Ama kapıya baktığımda Kena bana bakıp sırıtıyordu.Hesap sormak için kapıdan çıktığımda Kenanı görmedim.Bi anda sınıflara girmeyi düşündüm ama bana gülecekleri için vazgeçip sınıfıma girdim.Nihal yanıma gelip anlam veremez bir şekilde bana baktı.Tam Nihale anlatacakken herkese bildirim geldi.Whatsappa baktığımda gizli numaradan yani kenandan geldiğini gördüm."Bu mesaj silindi.
Herkes bu resmi unutacak "
yazmıştı.Bununn olduğuna hem sevinmiştim hemde sinirlenmiştim.
Sevdiğim nokta artık Kenan hariç kimsede resmim yoktu.( umarım yoktur.)
Sinirlendiğim nokta herkes ondan korkuyordu.Ardından sınıfa müdür girdi.Ben resim için geldi sanmıştım ama elinde küçük küçük kağıtlar vardı.Ardından konuşmaya başladı.-Çocuklar Aziz Hocanızın eşi rahatsızlandığı için gitmek zorunda kaldı.O yüzden bu dersinizi boş geçireceksiniz.Sizinle şimdi birşey konuşacağım.Yatılı olarak kampa gitmeyi düşündük tabi sizinde karalarınızı alacağız.Kampa gelmek istemeyen var mı?
Kimseden çıt çıkmıyordu.Çünkü herkes gitmeyi çok istiyordu.Ben aslında gitmeyi istemiyordum ama annem bana ciddi anlamda küs olduğu için gidecektim.
-O zaman ailelerinize bu formu imzalatıp getireceksiniz.Yarın gidip haftaya cuma geri döneceğiz.
Sonra müdür broşürleri masaya bırakıp çıktı.Herkes plan yapmaya başladı.Ya annemle babam izin vermezse kaygısına kaldı.Oh ne güzel Nihalin öyle bi kaygısı yoktu.
Derslerimizi işleyip eve gittik.KAMP GÜNÜ
- Ya biz resmen kampa gidiyoruz.
Nihalin bağırışyla uyanmıştım.Benim şöyle bi kötü huyum vardı.Ne olursa olsun uzun yollarda uyurdumHer zamanki gibi şimdide uyumuştum.
Nihal bi anda elime kağıt tutuşturdu.- Nihal artık sakin olur musun.Bu elime verdiğin ne acaba? diye sordum.
-Kızım hiç mi bilmezsin.Kampa giderken yapılacaklar listesi oluşturulur.
Sonra bana listede yazdıklarını okumaya başladı.Tabiki ben duymuyordum çünkü şuan uykuya dalmak üzereydim.-Aslıııııııııı, aslı uyan artık hadi yaaaaaa
Gözümü açtığımda otobüste sadece Nihalle benim olduğumu anladım.Eşyalarımızı alıp dışarı çıktık.Müdür yoklama alıp kalacağımız odaları belirledik.Odalarda 2 yada 3 kişi kalabilirdik.Tabiki Nihalle ben aynı odada kaldık.Odamız çıkıp eşyalarımızı dolaba yerleştirdik.-Ya kanka iyiki böyle bişey düzenlendi.Bide biz neden Kenandan korkuyoruz şimdi gidip müdüre anlatıyoruz yaptığı şeyleri diyip kolumdan tutup odadan çıktı.Müdürü aradık telefonla konuşuyordu.Bizi görünce telefonu kapatıp
-Buyrun kızlar bişey mi var?
-Hocam biz Ke-
-Hocam , hocam Keremi bulamıyoruz.
Hoca bunu duyunca hemen tanımadığım bi oğlanın peşine takıldı.KENAN' IN AĞZINDAN
-Kerem bu kızlar ne konuşuyo duydun mu?
-Yo abi ne konuşuyolar ki?
-Beni müdüre söyleyeceklermiş.
-Abiiii benim aklıma bişey geldi.Kızlar müdüre söylerken ben gidip bi yere saklanıcam.Sonra bizim oğlan benim kaybolduğumu müdüre söyleyecek.Hoca tabi bunu duyunca kızları dinlemeden beni bulmaya gelecek.Sende o ara sıkıştıracaksın.
SON
Evet bölüm nasıldı?
Sizce Kenan sıkıştırınca ne diyecek?
Sizleri seviyorum ❤