~ Torakato ♥
Czas wielkiej przemiany...Czas zmian których tak bardzo pragnę, które tylko ja mogę sobie zapewnić moją silną wolą i chęcią bycia idealną*, nie dla innych, lecz dla samej siebie. Dlaczego więc nie umiem przełamać się i nie sięgnąć po tego chrupka lub ten pyszny kawałek czekolady czający się na mnie w kuchni ? Czy coś mi się stanie gdy zbuntuję się samej sobie, gdy powiem surowe ,,nie'' ? Odpowiedź jest nadzwyczaj prosta, nic mi się nie stanie, czemuż więc tak mnie do tego ciągnie, choć wiem, że nie wyjdzie mi to na dobre ? Dość pytań...
Dziś mówię STOP.
Hej, hej...Nie załamujmy się. Nie spoczniemy póki nie osiągniemy tego celu, prawda ? Gdy spojrzymy w lustro...Wrócimy do tego planu, według którego zaczniemy się zmieniać aż w końcu osiągniemy swój perfekcyjny wygląd. Co da nam przekładanie go, skoro nasz umysł nie odda go w niepamięć, lecz nasunie na myśl przy każdym kolejnym spojrzeniu na swe odbicie ? Nawet jeśli zaczniemy sobie to tłumaczyć, czy nie będzie nam tęskno do tego wymarzonego obrazu który sobie wykreowałyśmy w naszej głowie ? Im szybciej to zaczniemy tym szybciej skończymy, później to będzie już istna sielanka. Będziemy się dobrze czuły same ze sobą, kładąc się w pościeli, na miękkim łóżku stwierdzimy, że było warto. Że jutro otworzymy oczy, móc podziwiać nasze osiągnięcia.
~ Mój cel...?
1. Ah tak, moja waga nigdy nie należała do tych najlepszych. Zawsze ten dodatkowy kilogram tłuszczu w moim ciele, fałdka której powinno po prostu nie być.
2. Moja cera, skóra na twarzy nigdy nie była wystarczająco gładka. Gdzieniegdzie pojawiał się wyprysk, jeszcze indziej pryszcz...Zacznijmy przygodę z koreańską pielęgnacją.
Dwa cele, do których liczę, że dojdę w przeciągu tego roku...ROK 2020 JEST NASZ, choć koronawirus z pewnością już go sobie przypisał.
Skoro napisałam już to co chciałam, mogę napisać wreszcie to zdanie, zdanie od którego wszystko się zacznie, ból, cierpienie, aż w końcu satysfakcja i wielka radość... Otóż ;
ZACZYNAMY WIELKĄ PRZEMIANĘ
W razie wątpliwości zerknij, o tutaj ↓
♥ Jest to jedynie zachęta z mojej strony dla osób które rzeczywiście czują potrzebę przemiany siebie. Nie chcę tutaj nikomu mówić, że każdy z nas owej potrzebuje, nic z tych rzeczy oraz nic bardziej mylnego. Jak wspomniałam wyżej, są to jedynie słowa zachęty dla osób które pragną się zmienić dla swojego dobrego samopoczucia. Pamiętajmy, że jeżeli chcemy się już zmienić to broń Boże, nie dla kogoś, lecz dla nas. To my powinniśmy jej pragnąć, nie ktoś, osoby trzecie nie mają tu nic do gadania, jeżeli czujemy się dobrze, jeżeli nie chcemy żadnej zmiany nie podejmujmy się tego, to jedynie nasza własna decyzja.
♥ Idealną* - W tym przypadku każdy może zinterpretować to inaczej, gdyż każdy ma inne preferencje. Np. jedni uważają, że idealne są włosy koloru brązowego i też na taki kolor chcą swoje włosy przefarbować. Pamiętajmy, że nikt z nas nie jest idealny, chodziło mi tu o to by dla nas samych nasz wygląd był idealny, tzn. taki jaki chcemy. Oczywiście nie chodzi tu o rzeczy nierealne, lecz o możliwy cel do osiągnięcia.
Dalsze rozdziały będą moimi odczuciami oraz notatkami z każdego dnia od rozpoczęcia dążenia do celu, np. ile udało mi się schudnąć, bądź czy zauważyłam poprawę swojej cery przez ten czas. Przypuszczam, że taki rozdział będzie pojawiał się raz na tydzień.
Jeżeli Ty również chcesz zacząć, bądź już zaczęłaś swą zmianę...wspierajmy się wzajemnie ♥ Takie rzeczy nie należą do najłatwiejszych gdy nie posiada się silnej woli, a wiadomo, że nie każdy taką posiada. Takie słowa wsparcia mogą okazać się zbawieniem w trudnych chwilach, gdy na ladzie w kuchni pojawi się jakby znikąd czekolada.
~ Kocham i ubóstwiam, Torakato ♥
CZYTASZ
Czas wielkiej przemiany | Torakato
Teen Fiction♥ Gdy masz już dość swojego lustrzanego odbicia, lub po prostu są w tobie rzeczy za którymi zwyczajnie nie przepadasz...Nie wahaj się. Gdy tobie samej coś w tobie nie pasuje po prostu spróbuj to zmienić... Nie mówię tu o zbyt małych ustach, a rozwią...