Nagumo Haruya/Claude Beacons

552 20 38
                                    

Nagumo_Haruya69
🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀

🎀 Poznaliście się w wieku sześciu lat na jakimś placu zabaw. Chłopiec wtedy obsypał Cię piaskiem, a Ty uderzyłaś go plastikową łopatką.

🎀 Mimo pierwszego "złego wrażenia" nawet się polubiliście, a miłość wyznał Ci w pierwszej klasie gimnazjum.

🎀 Chciał kupić Ci szynszyla na urodziny, ale się nie zgodziłaś.

🎀 Mimo iż rzadko okazuje swoje uczucia, to bardzo Cię kocha i cieszy się, że Cię ma.

🎀 Po imprezach zazwyczaj on musi odstawiać Cię do domu, bo sam jest w miarę trzeźwy.

🎀 Nie lubi Twojego młodszego rodzeństwa (jeśli nie masz to i tak nie lubi).

🎀 Kiedy nie poświęcasz mu wystarczająco dużo uwagi, zabiera Ci telefon i czasem nawet pisze przeróżne rzeczy do Twoich znajomych.

🎀 Jest bardzo zazdrosny o Twoich przyjaciół. Najchętniej zostawiłby Ci same koleżanki, a wszystkich chłopaków wysłałby na księżyc.

🎀 Lubi się przed Tobą popisywać. Śpiew? Gra w piłkę? //wampir na lodzie// On musi pokazać Ci wszystko co potrafi!

🎀 Czasami jednak zdarza mu się być bardziej wylewnym w swoich uczuciach. Zazwyczaj przytula się wtedy do Ciebie caaaaały dzień! A tak to tylko na powitanie czy pożegnanie :c

🎀 Przy ludziach często trzyma Cię za rękę lub obejmuje Cię ramieniem. Niech wiedzą, że jesteś zajęta, co nie?

🎀 Kiedy dorośniecie, planuje kupić Wam mieszkanie w samym centrum Tokyo.

🎀 Na Wasze rocznice pozwala Ci zostać u niego na noc i przez kilkanaście godzin oglądacie Twój ulubiony film/anime/serial.

🎀 Zdarza Wam się kłócić. Dosyć często. Ale nie narzekacie.

🎀 Zobiłby dla Ciebie wszystko.

🎀 Sam nie wie, co podoba mu się w Tobie najbardziej. On po prostu Cię kocha i tyle.

Inazuma Eleven • Jako twój chłopakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz