Fubuki Atsuya/Aiden Froste

593 30 14
                                    

Galaxays
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

🍁 Poznaliście się jesienią, kiedy przypadkiem wjechał w Ciebie rowerem.

🍁 Razem przeszkadzacie Shirou w nauce, co on musi dzielnie znosić.

🍁 Z każdej wspólnej wycieczki przywozicie kulę śnieżną. Macie już całą półeczkę

🍁 Nie lubi się przytulać, bo mu za gorąco. Zdecydowanie woli trzymać Cię za rękę.

🍁 Częściej kłócisz się z jego bratem niż z samym Atsuyą. Rudowłosy zawsze patrzy wtedy na Was jak na kosmitów, mimo że sam sprzecza się z Shirou prawie codziennie.

🍁 Lubicie jeździć razem na rolkach, czego udało mu się Ciebie nauczyć.

🍁 Zwykle nie dostajesz od niego prezentów na urodziny, jednak ten dzień zawsze spędzacie razem, robiąc to co wymyślisz.

🍁 Nigdy nie poszedł z Tobą do galerii. Po co ma dźwigać Twoje torby? ,,Nie poradzisz ich to nie kupuj tyle", on nie ma czasu na takie rzeczy.

🍁 Nawiązując do poprzedniego punktu, wolny czas przeznacza na kolejne treningi. Czasami nawet ćwiczy do późnej nocy, więc wtedy do niego przychodzisz i na dobranoc spacerujecie po okolicy.

🍁 Nie okazuje tego za często, lecz bardzo lubi Twoje towarzystwo.

🍁 Zawsze w zimę pożycza Ci swój szalik, jeśli zapomnisz o swoim. Nie będzie przecież Cię później leczył...

🍁 Kiedy u siebie nocujecie, staracie się nie spać jak najdłużej. Zwykle wygląda to w ten sposób, że do drugiej w nocy macie głupawkę, a potem zasypiacie.

🍁 Ani razu nie wzięliście ze sobą Shirou na jakikolwiek wyjazd. On się w sumie z tego cieszy, bo przynajmniej na te kilka godzin ma spokój.

Inazuma Eleven • Jako twój chłopakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz