Dün gece saat 4 ten bu yana uyuyamamıstım aklımda gerekli gereksiz milyonlarca düşünce vardı sanki ama hiç biride aynı zamanda yok gibi duruyor Du. Tabi kalktıktan sonra tekrar uyuyamadım ve biraz fizik çalıştım kahvemi alıp yudumlarken saatler hızla geçmiş olacak okul için hazırlanma vaktim geldi.
Hemen günlük rutinlerimi halledip evden çıktım. Bu gün hava çok güzeldi okula girdiğimde bizim kızların daha gelmediğini anladım ve direk sınıfa çıktım. Kapıdan girer girmez sert bir bedene çarptım o idi UMUT düşmemem için hemen belimden tutmustu bir süre öyle kalakaldık bir anda bütün gözler bize çevrilmişti sanki ama onu hemen iterek bedeninden ayrıldım çünkü bir anda dün akşamki istek olayı gelmişti aklıma.
Umut:İyi misin acelen ne?
Acelem fln yok diyerek sırama oturdum kızların gelmesini beklemek üzere. Ama o grup un gözleri üzerimdeydi tam o sırada kızlar geldi ama şansa bak ki fizik hocamız gelmemişti içimden ufakta olsa isyan ettikten sonra basket sahasına indik zaten kızlar anlamıştı sanki biraz stresli olduğumu.
Hemen üstümü değiştirip basket için uygun bişeyler giydim. Sevinç voleybol cu olsa da az çok basket bilgisi vardı ve oynama ya başladık o sırada dün geceden beri olanları anlatıyordum ki basket topunu sert bir şekilde atarken top Umutun kafasına sert bir şekilde geldi. Umrumda değildi çünkü bu gün gereksiz sinirliydim Efe imalı sırıtısını attıktan sonra Umut, vayy vayy bizim basketçi kızın eli ağırmıs desenize dedi bu kadar beklemiyorduk.
Senin düşüncelerinin tersinin çıkması beni çok mutlu etti şahsen ön yargılı olmayı kesersiniz diyerek topumu geri aldım. Bir tur maç yaparken çok birinirimze yaklaşıyorduk ve bu durum benim sinirimi bozuyordu en sonki atışta nefesinin nefesime daha çok yaklaştığını anlayarak topu fırlattım yeter bitti diyerek herkes ufak bir şok geçirmişti o an kimseyi umursamadan koşarak soyunma odasına gitmiştim bu gün ayrı bir gerginlik vardı ama üzerimde.
Aşkım :kızım iyi misin sen duygu
Of bilmiyorum ya iyi değilim boşverin ya takılmayın onlarla da uğraşmıycam.
Sude : Tamam biz zaten bişey demiyoruz, bizim için sen önemlisin kızım git dinlen eve hadi itraz istemiyoruz git değiştir sonra evine hadi duygu hadi.
Tamam bu sefer ısrar etmiycem çünkü kendimi gerçekten iyi hissetmiyorum diyerek üstümü değiştirip okuldan ayrıldım. Yolda giderken müzik dinlemeyi seviyordum. (Hayat Garip) şarkısı listemde favorimdi. Eve geldiğimde hemen kendimi duşa attım ve duştan sonra mayışıp uyuya kalmışım.