W o r k t i m e w i t h
B L A C K P I N K𝘠𝘎 𝘞𝘺𝘥𝘢𝘫𝘦 𝘱𝘪𝘦𝘳𝘸𝘴𝘻𝘺 𝘱𝘰𝘴𝘵𝘦𝘳 𝘥𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘦𝘣𝘢𝘤𝘬𝘶 𝘉𝘓𝘈𝘊𝘒𝘗𝘐𝘕𝘒, 𝘫𝘦𝘥𝘯𝘢𝘬 𝘥𝘻𝘪𝘦𝘸𝘤𝘻𝘺𝘯𝘺 𝘱𝘳𝘻𝘦𝘥 𝘵𝘺𝘮 𝘩𝘪𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺𝘤𝘻𝘯𝘺𝘮 𝘸𝘺𝘥𝘢𝘳𝘻𝘦𝘯𝘪𝘦𝘮, 𝘤𝘩𝘤𝘢̨ 𝘫𝘦𝘴𝘻𝘤𝘻𝘦 𝘸𝘺𝘫𝘢𝘴́𝘯𝘪𝘤́ 𝘸𝘴𝘻𝘺𝘴𝘵𝘬𝘰 𝘻 𝘉𝘭𝘪𝘯𝘬𝘴.
_______________________________________Światło, kamera, studio, staff i muzyka. Miliony Blinks czekały...więcej niż 365 dni, 365 nocy....
BLACKPINK; COMEBACK PARTY!
Jisoo; Witamy was w czwarty odcinku Blackpink Tall Show!
Rose; Dzisiaj jest dzień wyjątkowy, ponieważ będziemy zbierać od naszych Blinks historię, do kolejnego odcinka.
Lisa; Dokładnie! Więc pod tym odcinkiem, możecie nawet w wiadomości prywatnej, pisać swoje hisotrię związane z naszym comebackiem!
Jennie; Przy okazji powiemy wam o radosnej nowinie! Za niedługo nie będziecie nas oglądać tylko na kanale Mnet!
BlackPink: BĘDZIEMY MIAŁY WŁASNE SHOW POD PATRONATEM YG!
HyeRin; O boziu boziu...ale krzyczycie. Hah, ja na waszym miejscu bym uciekała.
_________________________________________
HyeRin; Dzisiaj powinnyśmy świętować wyjście "Sour Candy", przyszłego comebacku...
Jennie; ale skupimy się na naszym fandomie.
Lisa; Racja, fandom to rodzina, a jako część rodziny...powinniśmy działać przeciwko kłótniom.
Jisoo; A zła energia nie powinna wychodzić spoza kręgu rodzinnego, ma inne fandomy, lub osoby które nas nie lubię.
Rose; Dlatego prosimy blinks, żeby dodała hasztagi w opisach, lub na mediah społecznościowych #BlinkFamily, który będzie promował stop działaności Blonks.
Jisoo; Właśnie, nasz fandom, nasza rodzina...przez zachowania niektórych przesadnych członków naszej famili, stracił dobre imię. Nie chcemy tego...
Jennie; Aby kochane i wspierające Blinks na tym cierpiały.
Jisoo; NIE PRZERYWAJ MIIII!
Rose; A taki dają przykład....
HyeRin; Haha, racja.
Lisa; Dlatego dzisiaj chciałybyśmy aby dzisiejszy odcinek należał do was!
Rose; W komentarzach, możecie pisać za co nie lubicie fandomu, a za co w nim jesteście.
Jennie; Pisać miłe słowa dla siebie...
Jisoo; I dzielić się szczęśliwymi wspomnieniami!
Hyerin;A teraz....
BLACKPINK; Black Talk TIMEEEE!
_________________________________________
BLACK TALK TIME
"S K A N D A L E U B R A N I O W E"
_________
____________________
_________________________________________HyeRin; Pewnego dnia, przekopując internet, znalazłam pewien "artykuł" jednej z Blinks, a raczej Blonks. Dotyczył on tego, że tancerki mają ubrania takie jak dziewczyny z BLACKPINK.
Jennie; chciałabym zaznaczyć, że tancerki to nie są jakieś przypadkowe osoby. Są to gwiazdy, które robią to zawodowo.
Lisa; Różni nas to, że one nie pracują DLA wytwórni, tylko W wytwórni. Powinniście je traktować z takim samym szacunkiem, jak nas lub innego pracownika wytówrni.
Rose; zwłaszcza, że pomagają nam. Mamy z nimi dobre stosunki, milion zdjęć z koncertów... Pracujemy z nimi.
Jisoo; A to że mają czasami ubrania podobne do naszych, lub nawet po nas... to nie jest powód kochani, żeby obrażać je lub wytwórnię.
HyeRin; Wytwórnia w ten sposób chyba trochę zaoszczędziła nawet. Nie uważacie tak?
Jisoo; To już chyba sprawa samej wytówrni, ale popatrzmy na to. Są nowe ubrania, które miałyśmy może raz, a potem będą pasować do stylu występu.
Rose; można je ponownie wykorzystać, jest to ekologiczne. Każdy wie, ile wody trzeba zużyć aby wyprudukować jeden t-shirt.
Lisa; Blinks, nie powinnyście robić burzy z takich rzeczy. Powinniśmy promować chyba ponowne wykorzystywanie ubrań, rzeczy, mebli.. Aby ratować naszą całą planetę.
Hyerin; Chyba musicie założyć kamapnię ekologiczną z YG, hahaa!
Jisoo; To nie jest taki zły pomysł.
Lisa; JESZCZE MERCH WOJSKOWY MIAŁYŚMY ZROBIĆ!
hyerin; Wykupię pewnie cały...
Rose; więc lepiej Blinks oszczędzajcie!
_________________________________________
BLACKPINK; Dziękujemy wam za ten odcinek! Wyczekujcie comebacku kochani !
CZYTASZ
❝𝗕𝗟𝗔𝗖𝗞𝗣𝗜𝗡𝗞 𝗧𝗔𝗟𝗞 𝗦𝗛𝗢𝗪❝___𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘣𝘦 𝘢 𝘴𝘵𝘢𝘳 𝘠𝘎!☆
Fanfic☆𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘣𝘦 𝘢 𝘴𝘵𝘢𝘳 𝘠𝘎!☆ -Czyli Talk Show BLACKPINK! Południowokoreański girlsband dostaje swój własny talk show, gdzie dziewczyny nareszcie mówią prawdę na temat swojej kariery w YG. Czy 𝗕𝗟𝗔𝗖𝗞𝗣𝗜𝗡𝗞 po tym, zostaną ukarane prz...