Jméno: Jane James
Věk: 16
Popis:
Je dost tvrdohlavá. Když chce něčeho docílit, za každou cenu toho docílí. Nechá se však hodně ovlivnit okolím, jenom proto, aby všem vyhověla. Na venek působí drsně, ale uvnitř je milá, něžná a laskavá.
Proč skončila na ulici: Jane žila v bohaté rodině, žila si jako v pohádce. Ani nechodila do školy. Když jednou šla nakoupit do Gucci (tak jak to dělala každý pátek) potkala na ulici kluka. Byl to pěkný kluk, akorát neměl peníze. Šla s ním tedy flirtovat a začala se s ním dost dobře bavit. Kluk se jí potom zeptal na to, odkud má tolik peněz a díky čemu je tak bohatá, vysvětlila mu, že to je vše jejích rodičů. On jí vysvětlil, že nemá finanční jistotu, když je závislá na rodičích a ona si uvědomila, že má pravdu. Šla se zeptat rodičů, jestli by jí nepomohli s podnikáním a rozhodla se, že pomůže i tomu klukovi. Oni se naštvali, začali na ní křičet, že je hrozně nevděčná a že má být ráda za to, co má. Tak se naštvala, vzala si některé věci z domova a šla sama na ulici, aby mohla začít úplně od nuly. Zatím ani nenašla svého miláčka, ani si zatím nic nevydělala.
Věci: zlatá karta jejích rodičů (kterou se zřekla používat), stan, oblečení, telefon(vybitý, protože si zapomněla nabíječku vzít a zlaté karty se zřekla) a dámské potřeby (chápeme se...)
Doplňky: kudla a pepřák
Strach: z toho že neuspěje a bude se muset vrátit k rodičůmJe to takhle v pohodě?
ČTEŠ
Moje rpg postavy
FantasyTady najdete všechny moje rpg postavy zlatíčka ❤🤣 Jenom bych chtěla říci, že naplánovat nějaké rpg se mnou je hodně těžké, protože mám málo času. Tak se pokusím vyhovět, jak jen to půjde, ale nemůžu nic slibovat.