Merhaba ; ben ALEYNA ,ERZURUM \ HORASAN 'da yaşıyorum .
7. Sınıf öğrencisiyim .KARANTİNA ' da sitem eden, kankalarını özleyen bir kız :
Bizim hep yarım kalan sırlarımız var ve biz bu sırları paylaşmaya ihtiyaç duyarız . En güzel zamanda en güzel insanlarla paylaşırız . İşte bu kişiler KANKALARIMIZ 👭
Sadece arkadaş mı? Asla , iç ses gibi ; RUH KANKAN dır senin .Bekle zaman geçer kavuşursun kankana . Biz ölüm ayıramaz diyorduk ya hani küçücük bir virüs ayırdı . Hayat süprizlerle dolu ... Benim iki kankam var . EBRU ve SUDE NAZ . beni benden iyi tanıyorlar diyebilirim . Nelerden hoşlandığımı , hangi rengi sevdiğimi ve bana dair her şeyi ... Bu CORONAVİRUS çıktı çıkalı kankası olanlar isyanda ( ben de dahil ) .
Hep bi ta
rafımız eksik kalır , hep eksiktir... Bende bekliyorum , bende biliyorum ; güzel günler yakında gelecek . İnşAllah Allah o günleri bize gösterir. ÖZLEDİK , ÖZLENDİK . Bunu farketmek de bir ayrıcalıktır.
Çoğumuz KARANTİNA günlerinde sıkılıp , daralıyoruz .
SİZİ ÇOK ÖZLEDİM KANKALARIM (her türlü saçmalıklarınızla bile ).
Birbirimizi en güzel biz tamamlıyoruz , biz koryuyor , biz kolluyoruz . Yalan yok arada saçmalıyoruz ama her şey sizinle ve zamanında güzel . Arada haberleşiyoruz fakat yetmiyo : ( .
Biz hep bir olucağız ( en azından kalplerimiz ) . sevginin çözemeyeceği engel yoktur , eğer gerçekse...Yani durum şu :
YAPRAK DÖKER BİR YANIMIZ ; BİR YANIMIZ BAHAR BAHÇE ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH KANKAM ; AYRILIK
Short Story∆ KANKALARIMIZI ÖZLEYEN OKUSUN ∆ KANKASI OLAN OKUSUN ∆ KANKALIK DUYGUSUNU MERAK EDEN OKUSUN @ KANKALIĞA DAİR HER ŞEY ALEYNA ALKAN