1

261 22 47
                                    

"Sağ tarafta ise Troodon'un fosillerini görüyorsunuz.76-70 milyon yıl önce Geç Kretase döneminde Kuzey Batı Amerika'da yaşadığı varsayılan hepçil bir dinozor cinsidir.Uzunluğu 2,4 m olup boyu 90 cm'dir.Kütlesi ortalama 50 kg'dir."

Göbekli,gözlüklü müze görevlisi fosiller hakkında bilgi verirken hangi dinozoru seçeceğimi düşünüyordum.Proje ödevimiz olarak bu verilmişti.Seçeceğimiz dinozoru tüm özellikleri ile araştıracak,bir sunum hazırlayacaktık.

"Piştt."

Bir ses duyduğumda etrafıma bakınmaya başladım.Ah bu Park Chaeyoung'du.

"Hey,Lalis.Seni bilmem ama ben bu göbekli amcayı dinlemekten çok sıkıldım.Gel biraz etrafa göz atalım."

"Olmaz Chae.Gruptan ayrılmayalım.Başımıza iş alırız."

"Öffff hiç eğlenceli değilsin.Gel hadi.Bir şey olmaz."

İtiraz etmeme kalmadan kolumdan çekiştirmeye başladı.Bir koridora doğru girdik.

"Nereye gittiğimiz hakkında bir fikrin var mı?"

Omuz silkti."Bilmiyorum,gel işte."

Koridorda ilerleyerek duvardaki tabloları incelemeye başladık.

"Hey o da ne?"Chae duvarın köşesine doğru ilerledi.Mor,parıldayan ama sanki şekli yarım kalmış gibi bir taş vardı.

Chaeyoung elindeki taşı oynuyordu.

"Güzelmiş,alırım ben bunu."

"Chae bir şey arakladığımız öğrenilirse biteriz.Çabuk geri koy onu."

Taştan çıkan ışıklar etrafımızı sardığında,Chae konuştu.

"Siktir!Neler oluy-"cümlesini bitiremeden ışık demetlerinin arasında yükselmeye başladık.

Neler olduğunu bilmiyordum.Bildiğim bir şey varsa o da başımıza hiç iyi şeyler gelmeyeceğiydi.

---------------------------------------------------------
Selam güzellikler!Gece gece aklıma gelen bir kurguydu.Çok güzel şeyler düşünüyorum.Umarım beğenirsiniz.Kapağı pluie_du_desert aşkım tasarladı.Burdan öpüyorum onu. Bölümün kısa olduğunun farkındayım merak etmeyin gittikçe uzayacak :) Seveceğini düşündüğünüz arkadaşlarınızı etiketler misiniz?
Ve son olarak yazım hataları için kusura bakmayın.
G'day mate!💋🍒❤

Started In The Museum▪Lisgguk×JiroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin