Gözlerimi zar zor aralamaya çalıştım.Başım deli gibi ağrıyordu.Yavaşça etrafa baktım.Kocaman ve sık ağaçların olduğu bir yerdeydik.
Chae başını kaya gibi bir şeye yaslamış,uzanıyordu.Yanına gidip onu sarstım."Chae,hadi kalk."
Biraz mırıldandıktan sonra gözlerini açtı.
"Neredeyim ben?"
"Bilmiyorum.Kalk da birilerini falan bulmaya çalışalım."
Başıyla onayladı ve kalktı.Yavaşça yürümeye başladık.Tanrım!Neredeyse her yer yeşildi.
Aniden kükremeye benzer bir ses duyulduğunda çığlık atarak birbirimize sarıldık.
"L-lalis o ses de neydi?"
"B-bilmiyorum,Chae."
"Düşündüğüm şey olabilir mi?"
"Hayır,hayır.Bunun imkanı yok."diye çıkıştım.
Korkudan resmen titriyorduk."Hayır Chae.D-dinozor olamaz değil mi?"
"Lalis sanırım biz ışınlandık.Hem de geçmişe!"
---------------------------------------------------------
Yürümekten ayaklarıma kramplar girmişti.
"Chae,nolursun biraz dinlenelim.Çok ama çok yoruldum.""Peki."
"En kısa sürede kalacak bir yer bulmalıyız.Mağara vb. gibi."Başımı salladım.
"Haklısın.Eğer o duyduğumuz kükreme bir dinozora aitse -ki büyük ihtimalle öyleydi-güvenli bir alan bulmalıyız.""Hadi aramaya devam edelim."
"Tamam."
---------------------------------------------------------
"Hey,lalis.Şu taraftan bir duman yükseliyor,birileri olmasın?""Saçmalama,Chae.Milattan önce bilmem kaç yılındayız insan olur mu hiç."
"E o zaman bu ne?"
"Bilmem,hadi gidip bakalım."
Dumanın yükseldiği tarafa doğru yürümeye başladık.Bingo!
Bir mağara ve önünde de yanan bir ateş vardı."Yaşasın!"diye sevinçle ellerini çırptı Chaeyoung.
Mağaraya doğru adımladığımda önümde aniden iki tane beden gördüğümde çığlık atıp hemen arkamdaki Chaeyoung'a sarıldım.Ben çığlık atınca Chaeyoung da çığlık attı.
Biz çığlık atınca onlarda çığlık attı."Hey,durun bir saniye neden herkes çığlık atıyor?"Kısa boylu,sevimli suratlı,muhtemelen bizimle aynı yaşlarda olan bir çocuk konuştuğunda,çığlık atmayı kestik.
"Bir dakika siz de kimsiniz?Bu tarihte buralarda hiç insan olacağını düşünmüyordum.Ve ayrıca üzerinizdekiler hiç de bu zamana ait gözükmüyor?"Chae sorar bir şekilde çocuklara baktığında,uzun boylu ve gözüme aşırı yakışıklı gelen diğer çocuk konuştu.
"Bizde aynı şeyi size soracaktık?"
"Aslında...Uzun hikaye ama kısaca şöyle söyleyeyim:Bir müzedeydik ve yanımda gördüğünüz arkadaşım,Chaeyoung,mor parlak bir taşı almasıyla kendimizi aniden burada bulduk."
Çocuklar şaşkınlıkla birbirlerine baktılar.Uzun boylu olan çocuk toparlandı ve konuştu."Aslında bizde de durum farklı değil.Salak arkadaşım Jimin'in aynı sizin bahsettiğiniz gibi mor bir taşı oynamasıyla buraya düştük."
"Imm,peki sizde sesleri duydunuz mu?Yani...Kükreme seslerini."Chae çekinerek sorduğunda,adının Jimin olduğunu öğrendiğim çocuk konuştu.
"Evet,duyduk.Daha sonra da bu mağarayı bulduk zaten."
"İzin verirseniz,bizde sizinle kalsak?"dediğimde uzun boylu çocuk konuştu."Tabii ki,bizde size bunu soracaktık zaten.Bu arada ben Jungkook."
"Bende Lalisa."
"Iıııı,tanışma faslını bitirdiysek uyumaya geçebilir miyiz?"esneyerek konuşmasını böldü Chae."Çok uykum var da."
"Tamam,biz zaten kendimize yapraklardan yatak hazırlamıştık.Size de ayarlayalım.Jimin ve Jungkook yaprak toplamaya gittiğinde, biz de Chae ile ateşin başında ısınmaya çalışıyorduk.
"Jimin çok tatlı çocuk değil mi,yaaa?"
"Ooooo.Hayırlı olsun Chae'ciğim.Yeni enişt-"Chae eliyle ağzımı kapadı."Sus ya duyacaklar.Hem yok öyle bir şey.Sadece tatlı dedim."
"Tamam gülüm,kızma."Sırıtarak konuştuğumda Chaeyoung kızgın bakışlarını atıyordu.
Sonunda Jimin ve Jungkook geldi.Yataklarımızı hazırladılar.
"Eh,pek rahat değil ama ancak böyle oluyor."Jungkook konuştuğunda,yerlerimize geçtik.
"Sağolun,çocuklar.İyi geceler,hepinize."dediğimde hep bir ağızdan cevap verdiler.
"İyi geceler."
---------------------------------------------------------
Selam güzellikler!Açıkçası hikayeyi bok ettiğimi düşünüyorum.Aklımdaki şeyler böyle değildi.Her an silebilirim hikayeyi :(
Umarım beğenmişsinizdir.
G'day mate!💋🍒❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Started In The Museum▪Lisgguk×Jirosé
De TodoChaeyoung elindeki taşı oynuyordu. "Güzelmiş,alırım ben bunu." "Chae,bir şey arakladığımız öğrenilirse biteriz.Çabuk geri koy onu." Taştan çıkan ışıklar etrafımızı sardığında,Chae konuştu. "Siktir!Neler oluy-" cümlesini bitiremeden ışık demetlerinin...