Lütfen medyayı dinleyin,Ariana aşkım var. <3
İyi okumalar...
_______________________________________
Mor taş sanki gideceğimiz tarafı işaret eder gibi sağı gösterdiğinde o tarafa yöneldik.
Ağaçların arasından geçerek en sonunda tepe gibi bir yere geldik.
Taş tepeyi işaret ediyordu.
O tarafa doğru yürümeye devam ettik.
Fakat bir sorunumuz vardı.Tepenin hemen yanında kocaman bir T-rex vardı.Ağzından salyalar akıyordu,dişleri çok keskin görünüyordu.Henüz bizi farketmemişti.
"Ç-çocuklar T-rex'e görünmeden tepeye ulaşmalıyız.Sol taraftaki kayalardan geçersek görmez,hadi gelin."dedi Jungkook.
Onaylayıp peşinden gittik.T-rex o kadar korkunçtu ki,dizlerim titriyordu.
Tam fark ettirmeden geçecektik ki,kafasını çevirip bizi gördü.
"K-koşun,koşun,koşun,tepeye tırmanalım.Oraya giremez."dedi Jimin.
Tepeye doğru koştuk.T-rex takip ediyordu fakat sanki topal gibiydi,bu yüzden bize yetişmekte güçlük çekiyordu.
Tırmanmaya başladık ve oyuğa ulaştık.T-rex kafasını sokmaya çalıştı fakat sığamadı ve bir süre sonra da uzaklaştı zaten.
Oyuğun içerisine baktığımızda önümüzde küçük bir boşluk olduğunu fark ettim.
"Çocuklar burada bir şey var."dedim.
Chae,"Sizcede taş için uygun değil mi?Lalis taşı bir koysana oraya."dedi.
Taşı küçük boşluğa yerleştirdim.Bir kaç saniye sonra yok oldu.Hepimiz hayretler içerisinde bakarken onun yerine sarı bir taş oluştu.
"Ne yani,biz bunun için mi bu kadar uğraştık?Oh ne güzel mor taşımız gitti yerine sarı taşımız geldi."diye homurdadı Jimin.
Jungkook sarı taşı eline aldığında,-tıpkı müzedeki gibi-etrafimızı ışıklar sardı.
"Çocuklar sanırım kurtuluyoruz."diye bağırdı Chae.
_______________________________________
Gözlerimi açtığımda güneş tam tepemdeydi.
Diğerlerine baktığımda daha yeni ayılıyorlardı.
Etrafıma baktım.Her yerde Mısır piramitleri vardı!
_______________________________________
Hi Guys!Yeni bölümle karşınızdayım.
Öncelikle kitabımı okuyup oy veren yorum yapan herkese teşekkür ederim.Bu bölüm biraz kısaydı ama geçiş bölümü olarak düşünebilirsiniz.Bir dahaki bölüm of off :)Bu bölümü pluie_du_desert bebeğime ithaf ediyorum.Bundan sonra her bölümü birine ithaf edeceğim aşklar.
Umarım beğenmişsinizdir.Yazım hataları için sorry.
G'day mate!💋🍒❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Started In The Museum▪Lisgguk×Jirosé
De TodoChaeyoung elindeki taşı oynuyordu. "Güzelmiş,alırım ben bunu." "Chae,bir şey arakladığımız öğrenilirse biteriz.Çabuk geri koy onu." Taştan çıkan ışıklar etrafımızı sardığında,Chae konuştu. "Siktir!Neler oluy-" cümlesini bitiremeden ışık demetlerinin...