Kapitola 2

59 5 0
                                    

No chcela som vám povedať že Dominika vymeškáva prvé hodiny v škole a taktiež sa jej zhoršil priemer.

Rozumiem upozorním ju aby sa to následovne neopakovalo.

vstal som zo stoličky pozdravil som, zaprial som pekný deň a odišiel som.

Takže ona je Dominikiná triedna učiteľka. Wow, aký to je malý svet. vďaka bohu že sa medzi nami nič nestalo, čo keby sme skončili s tým že sme spolu spali?

a ozaj... Dominika povedala že zajtra pôjde na školský výlet. mal by som jej niečo kúpiť na cestu.

*ďalší deň*

Hej keď tam budeš nespôsobujem žiadne problémy a ešte mi sľub že nebudeš piť žiadny alkohol. A čo je toto? vieš čo? radšej ti skontrolujem tvoju tašku.

Hej! nemôžeš len tak pozerať medzi babské veci! Nebudem robiť žiadne zlé veci, takže sa nemusíš báť.

Už sa musím ponáhľať lebo to nestihnem ahoj.

počkaj chvíľu!

ach čo sa zase deje?

vyzleč si tú sukňu a daj si tieto nohavice!

a to akože prečo? túto sukňu som si kúpila špeciálne na tento výlet!

Ticho!  Si ešte len študentka. takže nemusíš nosiť krátke sukne!

Ale všetky ostatné spolužiačky ich tiež nosia! a tieto nohavice sú tak mizerné!

Vieš o čom si muži myslia keď niekoho vydia v krátkej sukni?

ach no tak, myslela som si že ťa takéto veci netrápia.

Presne! to znamená že som jediný muž ktorému môžeš veriť.

Fuj to bolo trošku úchylné! inak zabudla som si v mojej izbe mobil mohol by si mi ho ísť zobrať?

ach ty si také trdlo nešikovné

ale nie tu ho mám. prepáč strýko ahoj!

Hej ty spratek!

to sú teda starosti...

a ozaj dnes je 6. Mája. Jedno vydavateľstvo my sľubovalo že dnes mi odpíšu na moju žiadosť. bol by som rád keby to vyšlo...

*Dobrý deň prajem pán Kamil ľutujem ale toto nieje čo sme si predstavovali neprijmeme vás*

Zase... človek sa snaží a nič z toho. Možno niesom dostatočne talentovaný...

išiel som si zapáliť cigaretu na balkón aby som uvoľnil stres vo mne.

Poviem vám že tu v susedstve nieje žiadne súkromie... všetky tieto budovy sú tak blízko pri sebe... Nemôžem si pomôcť, ale pozerať sa na živé vysielanie mojich susedov ktorí majú sex.

Sakra! skôr ako to všetko zvládnem opúšťam toto susedstvo!

Dievča? Myslel som že tom byte býva osamelý chlap. kto by to mohol byť? žeby jeho priateľka?

zrejme vyšla zo sprchy. ou ale má sexi telo...

nakoniec som si povedal že som aj rád že tu bývam.

Počkať čo?

ledva som lapal po dychu

veď to je Erika! čo tam robí? vážne to je jeho priateľka? to neni možné veď ten chlap je strašne nudný! inak čo ked videla moju tvár? Chcem sa znovu pozrieť... a už tam nebola...

*klop* *klop*

Kto by to klopal?

hm?

Kamil? ty tu bývaš? aká divná náhoda! Práve som sa presťahovala do vedľajších dverí. Práve sa spoznávam s mojimi novými susedmi a ponúkam im tortu ktorú som spravila. Rada ťa zase spoznávam.

Samozrejme! Daj mi vedieť keby náhodou budeš potrebovať s niečim pomôcť rád ti pomôžem. Myslel som si že si s Dominikou šla na ten triedny výlet. Stalo sa niečo?

Ale mala som teraz veľa práce so sťahovaním sa tak som nešla namiesto mňa išla kolegyňa čo ma zastupuje keby niečo. Je to ako keby som mala dovolenku. ach akurát začalo pršať. Dobre tak ja idem keby niečo vieš kde bývam ahoj.

Išiel som si dať tortu ktorú mi doniesla Erika.

Som zvedavý ako chutí

ochutnal som ju a musím povedať že mi veľmi chutila keby ešte je tak by som si dal.

Išiel som si ľahnúť a po chvíli som zaspal.

Kamil!

ahh kto by to mohol byť?

Kamil môžem ísť do vnútra?

Ten hlas... Je to Erika?

otvoril som dvere a tam Erika celá zmoknutá, chudinka

Erika čo sa deje?

Kamil niečo sa mi stalo...




SpisovateľWhere stories live. Discover now