Aylarca güvenemeyeceğim , yeniden sevemeyeceğim baskasıyla olamayacagım diye doldurdum kendimi ve kendi kendimin umudunu yitirdim.Baskası olamazdı,gücüm tükenmişti. İnsanlar zalimdi , dünya kapkaranlıktı ve mutluluktan yoksundu. Gercek gülüşler ucsuz bir köşede duruyor ve kimsenin bulamayacagı en dip kuyudaydı. Hayat beklediğimiz gibi gitmez.Çünkü ne ummasak o gelir basımıza.En acısıda ne biliyormusun imkansızlıgı sevmek. Nerden cıktın karsıma bir düsman gibi sonra bir dost ve sonra sasırtacak sekilde güvenilir biri nasıl oluverdin.Nefret ettiğim o gülüş için yasıyor olmusum ben birtek senin yanında kendim olabiliyorum sen bana bu kadar zıt ve uzakken bu kadar yakın ve beni anlayan olman cok tuhaf. Ama gecmeyen bir yarasın simdilik gecmesini istemediğim. İki yol var kalp ve mantık. İşte bunlar da bizim gibi zıtlar .Secim yapmam gerek uzaklasmam gerek senden , hayallerimden ve kendimden cünkü biliyorum ne kadar seversem sende o kadar cok gidiceksin.''
Benim için zor bir sabah. Dün gece uyumadıgım için değil,ona aklımda dizayn ettiğim sözcükleri söylemek zorunda oldugum için evet yapmalıyım. Heh işte geliyor sanki inadına uyuz işte gene tam onu düşlerken cıkıyor, aklınca boğazıma dizcek kelimeleri. Sanırım basarıyorda.
'' Günaydın''
''Sanada.''
''Gözlerin mi şiş senin noldu agladınmı nabtı birimi bişey yaptı niye aglıyosunki.''
Bu hesap sormayı ne kadar da tatlı yapıyor. Gizem kendine gel eli kolu kaptırdın aşka toparla kendini söyle ve bitir.
''İlgilendiriyormu ?''
'' Evet.''
Allahım ilgileniyormus belkide ilgileniyormus numarası yılların Gizemi böyle mi tav olucaktı. Salak Gizem kankasısın diyedir.
'' İşin gücün yokmu senin cekil surdan.''
'' İşim gücüm sensin.''
Niye öyle bakıyorki bana ? Benim onu okulda kuytu köşelerden seyrettiğim gibi bakıyor. Yani sapık gibi onu seyretmiyorum önüme geciyor nabıyım bakmadan olmuyor gözümün oyunu işte.
''....''
''Okuldan kaçalımmı ?''
'' Saçmalama ben buraya geleceğimi kurtarmaya geliyorum ilerde senin gibi it kopukları görmiyim bi baltaya sap olamamıslarla aynı yerde bulunmıyım diye.''
'' Basladı bay bilmiş.''
'' Ya bana bay demesene.''
'' Eee sen benim erkegim değilmisin ?''
Eskiden bana bunu dediğinde basına balyozla vurup kafatasını on ikiye parcalayıp gelinlikle calılara atasım gelirken gene o salak gülüş oluyordu yüzümde farketmeden anlamadan ve elimde olmadan olusan bu gülüşten nefret ediyordum ele vericekti birgün beni bu gülüşler.
'' Of derse gec kalcam.''
'' Ekildik yani neyse gecen geceki kızla gidiyim ben.''
'' Ya aslında önemli ders yok her zaman prof sekilde takılmak zorunda değilim. Biraz delilikte gerek.''
'' Sen hep delisin neyse o zaman cantanı yangın cıkısına bırakıyorsun sonra arkadan dolan uzun atlama yapcaz.''
Allahım ben nabıyorum ya sacmalıyorum yine ama suan bana iyi gelicek tek sey bu. Onun yanı benim huzurum gibi.
Gözlerimi baglamıstı deniz sesi geliyordu . Dalgalar kıyıya carpıyordu ve actı gözlerimi.Güneşin doğusu tam ekran seklinde mükkemelce izleniyordu, o mavi turuncu ve morun birleşimi renk büyüleyici. Egenin gözlerine ilişti gözlerim. Bal rengi gözleri bana bakıyordu güneş carpısmıstı irisine. Kocaman acılmıstı gözleri ve bir bakıs bu kadar büyüleyici olabiliyordu. Sessizliğimize eşlik eden dalgalar huzur kokuyordu gamzesini belli eden hafif bir tebesümle bana bakıyordu. Zaman durmustu. Gercekten baska birşey düsünemiyordum. Suan nasıl göründüğüm ona nasıl baktıgım konusunda en ufak bir fikrim yoktu. Umarım yiyecek gibi bakmıyorumdur. Ona cok az bakmıstım bakamamıstım eger bakarsam içine düsebilirdim ve diyeceklerimin tamamen aklımdan cıkmasına neden olup bambaska sonuclara sebebiyet verebilirdi.Ben yüzümü aşağı doğru gömünce Ege koca sessizliği bozdu.
''Gözlerime bak.''
'' Bakamam.''
'' Neden ?''
'' Ben kimsenin gözlerine uzun uzun bakamam yanaklarım kızarır utanırım yani.''
Kahretsinki bu egoist cocuga cok komik ve sacma gelecekti anlayamazdı bir kızın gözlerine bakarak neler yapmıstı kim bilir , öyle olamazdı işte ben daha bakmaya kıyamıyorken baskaları neler yapıp seviyorum diyor. Uzaktan sevmek askların en güzeli değil, en gerceği. Basitleşmeden ve güclü insanların basarabileceği bir şey. Ne duruma düstüm kim bilir ona döndüğümde bana alaycı bir bakıs atıcaktı. Döndüm. Hayır . Alaycı bakmıyordu bu bakıs sabahkinden farksızdı.
'' O kadar farklısın ki. Varsın ama yok yanımsın. Ben aileme bile güvenmezken sürekli senin yanında güveni tadıyorum.Gizem seni anlıyorum eski Ege olsa alay ederdi ama anlıyorum cünkü gercek ask insanı utangaç kılar.''
Ona bakmıstım kızarmıstı. Utanmıstı.
'' Buraya neden geldik ?''
Denize dönmüştü. Uzunca bir iç çekti. İşte şimdi fazlasıyla sevileceydi.
'' Bu deniz benden cok sey aldı.Beni aldı. Ailemi aldı.Hatırlıyormusun bilmiyorum ama bana bir soru sormustun Sen niye böylesin diye. Bence artık benim ne oldugumu bilmen gerek.''
İşimi zorlastıracak seyler söyliyeceğini biliyordum ne kadar suan onla olmak istesemde kararım kesindi. Ona söyliyecektim , birdaha görüşmeyelim diyecektim yapmam gerekiyordu.
'' Gizem ben birşey öğrendim. Ölüme adımla yakınlasacagımı saglayacak birşey.Yıllardır anne baba dediklerim benim ailem değilmiş, zaten hiç sevmedilerki beni''
''inanmıyorum. ''
Gerçekten çok üzülmüştüm. Elim ağzımda kalmıstı ve o sert sımarık cocuk suan aglamamak için zor tutuyordu kendini yıkılmıstı yasadıkları onu yıkmıstı. Hayat ona bir oyun oynamıstı ve bu onu derinden hırpalamıstı. Canını cok yakmıstı.
'' Ailemin katilleriyle aynı evde yasıyorum. Babam bir denizciymiş. Kaptanmıs yani. Gemilerle ömrünü gecirmiş. Ben her bunaldıgıma buraya gelip bagırırdım gercekten iyi hissetmiyorum bu sefer bunu kaldıramıyorum. Ailemi hiç görmedim ve yıllardır ben bu şekilde yasıyorum ait olmadıgım yerde yasıyorum.''
'' Peki annen ona ne olmuş ?''
'' Baba dediğim adam anneme sey anneme ''
Söyleyemiyordu. Gözleri dolmustu . Onun yerinde olmak asla istemiyordum ama yanında olmayı diliyordum hemde hep.
'' Tecavüz etmiş. Kardes dediğim cocukta bunun eseri.Doğumu gizli yaptırmıslar annem kan kaybından orda can vermiş''
Yoo bu cok agır olamaz elim ayagım titriyordu nabmam gerektiğine dair en ufak fikrim yoktu.
'' Annemi hiç görmedim. Babamın bir kaza sonucu öldüğünü söylüyorlar. Ama buna inanmıyorum. Gizem oyun oynadılar bana sıra bende. Bunları bildiğimi bilmiyorlar. O şerefsizin günlüğünü okudum. Öyle bir şey yapmam gerekki. Anneme yaptıgını ödetmem gerek bana dediklerini ve babam bir yerlerde biliyorum bulmam gerek onu gercekleri tamamen öğrenmem gerek. ''
Bana dönmüştü . Aglıyordu. Zorlukları bilmez laylaylom bir hayat yasıyor dediğim bu cocuk cıkışı olmayan bir yerdeydi.
'' En kötüsüde kimsem yok.''
O an içimde birşeyler kopmustu ve zaman durmustu ona sarılmıstım. Hemde sımsıkı. Kalbimi dinlemiştim ve bu benim ilkimdi ilk defa bir erkeğe sarılıyordum . Ve bu kisi eski düşmansa uyuz olduğum biriyse biraz anormal geliyor , o an dünya gercekten durmustu. Deniz bizden ne cok sey almıs. Ama bu an ölümsüzdü. Ne kadar süre böyle durduk bilmiyorum fakat bir hayli olmustu gözyasları omzumu ıslatmıstı onunla birlikte bende salıvermiştim gözlerimdeki buğuyu ve bir güven kokusu geldi burnuma. Onlaydım. Ona yardım edecektim. Yanlız değildi. Beraber bulucaktık. Onun kokusu essiz deniz kokusuyla birleşmişti ve dalgaların kıyıya vurusu martıların ötüşüyle birleşmişti güneş tam ortamızda belirip yüzümüzü yıkarken bu sesler bize eslik etmekteydi. Bu bizim sarkımızdı. Bu bizdik. Bizi alıcak denizin sesiydi.
Kendimi geri cekerken ellerimle yüzünü avuclarımın içine aldım ve sadece sunu söyleyebildim.
''BEN VARIM. HEMDE HEMDE HEP.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Mystery / ThrillerNefretle başlayan bir aşk olabilirmi ? Peki ya birbirlerine bu kadar zıtken nasıl sevebilirler birbirlerini ? Güvenemeyen bir kız ve kötü cocuk olma amaçlı bir cocuğun büyüleyici ve inanılmaz aksiyon macera ve büyük bir aşkla bağdaşmış hikayesi. İyi...