"surat penceraian akan sampai minggu depan."Yoonji menarik senyuman hambar.
"kau betul nak tinggalkan aku?"soal Jungkook lalu duduk di sebelah Yoonji.
Yoonji bergerak ke tepi sedikit.tetapi Jungkook makin merapatkan jarak mereka sehinggalah Yoonji tersekat di antara Jungkook dan penghadang kerusi.
Jungkook memeluk leher Yoonji dan merenungnya.
"kau tak mahu hidup dengan aku lagi?kau tak cintakan aku?"Jungkook merenung dalam sepasang mata yang kelemasan itu.
' dia lemas.dalam aku '
"jawab Yoonji"gesa Jungkook apabila Yoonji masih kaku.
"a-aku..."dia mengalihkan matanya.keputusannya terumbang-ambing apabila mata mereka bertemu.
"aku tak nak hidup dengan kau lagi.aku...tak cintakan kau.aku benci kau"
Jungkook tersenyum sinis.
"pandang aku,pandang mata aku bila kau jawab tu.buktikan yang kau tak perlukan aku"Yoonji merenung ke dalam mata itu.
Dia tidak dapat mengucapkannya.
"aku tak akan lepaskan kau"
Jungkook melepaskan Yoonji lalu bangun.
"kenapa susah sangat kau nak lepaskan aku?kau tak perlukan aku.kau...tak cintakan aku.apa yang kau mahu?kau nak seksa aku?"Yoonji bersuara apabila Jungkook sudah membelakanginya.
"aku...cintakan kau.I love you too much untill I cant hate you.when I touched you,I feel like I'm crazy.crazy to you.Untill I cant breath normally.untill I forgot how to love others.when you're sad,I hate myself because I cant make you happy.when I see you,I really really wanna hug you and kiss you every moment in my life.I love you too much.untill I obsessed with you.I dont wanna other guy make you happy,see your smile even meet you.even with our brothers.I'm jealous.too much." Jungkook langsung tidak memandang Yoonji yang tergamam.
"I just wanna live happily with you.I wanna kiss you,hug you,touch you and love you for whole of my life.just you." sambungnya lagi.
Yoonji sudah basah dengan air mata.Jungkook memeluk Yoonji erat.
"Im sorry 'bout my behaviour.I just love you too much.but I dont notice that you're in pain when you're here.with me"
"a-aku.."Jungkook mengucup Yoonji.
Dia yang salah.Yoonji perlukan rehat dan ruang.dia yang akan undur diri.bukannya gadis itu.
"if divorce is the best for us.I'll do it.for our sake"
-
"kenapa Yoonji kenapaaAaaAAaaA"jerit Jimin bernada.
Uish lain macam bukan?
"diam arr jeman diam ARRR"
tak ni pekes ni?
"aku taknak arr.NANAK ARRRRR"balas Jimin dengan Arr yang lebih panjang.
"aku takira,kau belikan aku boba yang baru.kalau tak aku cincang kau buat masak sambal"ugut Yoonji.
"eleh.nak kacau sambal pun tacowd.ada hati nak masak sambal"
Sabar Yoonji,sesungguhnya Jimin memang musuh kau yang nyata.
"ARR AKU TAK KIRA KAU BELI SEKARANG.KAU YANG TUMPAHKAN"
"AKU TAK NAK ARR JANGAN PAKSA BOLEH TAK? "
someone,please hit them with your cup of dalgona please.
"err cik nak boba saya ni tak?"tegur seorang perempuan apabila keadaan JiJi itu makin teruk.
"eh boleh ke?"soal Yoonji yang tiba-tiba ayu.
"ya,saya tersalah beli.jangan risau.saya tak minum lagi."cawan boba diletakkan di atas meja lalu dia berlalu pergi.
"WEYH APAK TAK ACI DAPAT BOBA PERI(free)"
"ACI NENEK KAU.KAU DAH TUMPAHKAN BOBA AKU KAU DIAM ARR"
-
Happy reading.makin nak habis makin pendek pula🌼
YOU ARE READING
🍁Broken Tales
أدب الهواة//_you're my talesbreaker_ // //_and Im your broken tales_ // Cerita ni tentang seketul Yoonji.adik kandung kepada Min Yoongi dan adik tiri kepada Kim Seokjin,Kim Namjoon dan Kim Taehyung dan juga memiliki abang angkat iaitu Jung Hoseok, Jeon Jungko...