dua puluh tiga

2.7K 324 12
                                    



"junhyun, anak kita—"

" ANAK KITA APA ? ANAK SAYA JE. BILA MASA AWAK AMBIK KESAH PASAL DIA HA ? MANA ANAK SAYA ?!" junhyun memotong dengan suara yang ditinggikan.

" sayang, please. aku tak suka kau macam ni. kita terima baik baik okay ?" tubuh junhyun cuba dimasukkan ke dalam dakapan. tapi dengan kasar, junhyun menolak.

" terima apa ? kau nak cakap ape ha ?! AKU BENCI KAU, TAHU TAK ? AKU MENGANDUNGKAN ANAK KAU, BOLEH SENANG SENANG JE KAU CURANG !"

air mata junhyun mengalir laju. jimin tergamam. junhyun dah tahu ? puan park disisi hanya mampu diam.

" sayang, aku menyesal. tolonglah jangan jadi macam ni—" jimin cuba memujuk lagi, tapi malangnya junhyun lebih laju menolaknya kasar supaya jangan dekat.

" jangan dekat ! kau nak bunuh anak aku kan ?" junhyun menghalang menggunakan tangannya. jimin tersentak.

" sayang, anak apa ni ? anak kita dah takd—"

" ARGH ! KAU JANGAN NAK TIPU AKU LAH ! AKU BENCI KAU ! ANAK AKU HIDUP LAGI. kau ni memang spesies bapak tak sayangkan anak ke apa ha ?" jimin tergamam. sungguhpun dia tak dapat menerima junhyun dalam keadaan sebegini.

" junhyun, jangan jadi macam ni please. aku tak suka "

" KAU KENAPA HA ? ANAK KITA HIDUP LAGI BODOH ! KAU—"  dan perlahan lahan junhyun terbaring lemah. jimin memandang ke arah doktor yang menyuntikkan ubat tidur tadi.

" maafkan saya encik jimin. isteri encik tidak dapat menerima berita sedih ni. jadi saya harap encik cuba bagi sokongan untuk pulihkan dia"

[√] Two Lines | 지민Where stories live. Discover now