HaPpy birthday

402 15 7
                                    

Március 10.
Reggel 10:03 van. Remus Lupin az ágyán fekszik és hangosan horkol. Széttárt karokkal, lábakkal fekszik. Ősz hajszálai elbújtak barna hajában.Arcát sebhelyek szabdalták át.

A férfi mellet egy nő feküdt. Férjével  ellentétben összegömbölyödve aludt. Tonks haja most rágógumi rózsaszín volt. Még pár percig aludt azután megmozdult. Lassan felült az ágyban. Vaj színű hálóköntöse térdéig ért. Meglehetősen csinos volt. Épp felállt. Miközben nyújtózkodott bal kezével levert egy nagy könyvet. Rémült arccal hátra nézett Remusra de az még mindig aludt. Tonks haja pirosba váltott. Gyorsan visszarakta a könyvet. A nő odaállt a tükör elé és hajára nézett. Becsukta a szemét és összeáncolta homlokát. Az most vállig érő szőke lett. Tonks bólintott,felvette a papucsát és a konyhába csoszogott. A helyiség falai vanília színűek voltak. Leült egy székre,egy pálca lendítésre egy bögre repült oda hozzá. Az tele volt forró teával. A boszorkány még mindig álmosnak tűnt. Felállt és oda ment a falon csüngő naptárhoz hogy megbizonyosodjon róla hogy ma van-e a nagy nap.
- Igen! Ma van Remus szülinapja.-dörmögte Tonks. Azzal meg-
fordult. Bement a szobába ahol Remus még mindig aludt. Tonks leült mellé.
-Drágám!-szólongatta.-Remus kelj fel!
-Dora.-motyogta Remus. Lassan felállt. Tonks mellé.
-Boldog születésnapot Remus!-mondta Tonks és megcsókolta férjét. Remus és Tonks egymásra mosolyogtak, aztán szorosan át-
ölelték egymást. Romantikus pillanatukat csöngetés zavarta meg.
Remus pálca intéssel felöltözött és megágyazott.
-Majd én kimegyek.-mondta Tonks,és ő is felöltözött. Átfutott a házon és kinyitotta az ajtót. Kint Sirius Black és James Potter állt. Mögöttük Lily Evans.
- HOLDSÁP!!!-üvöltötte a két fiú, berohantak és Remus ölelgették, aki kijött nevét halva. Lily megölelte Tonksot.
-Bocsi!-szabadkozott.-Nem  akartunk így rátok törni!
- Nem baj!-nevetett Tonks.-Nem mindennapi.
Remus nagy nehezen leült. Sirius és James mellé. Tonks és Lily velük szemben.
-BOLDOG SZÜLINAPOT HOLDSÁP!!!-üvöltötte Sirius és James.
-Köszönöm!
-Boldog születésnapot Remus!-mondta Lily és átnyújtott egy piros csomagot. Remus elvette de nem bontotta ki.
-ITT AZ AJÁNDÉKOD HOLDSÁP!!!-üvöltöztek Siriusék. Ők kék csomagot nyomtak Remus kezébe. Remus kibontotta. Egy pulcsi volt, amin talán kis szörnyek voltak? Prüszkölve felnevetett.
-A SAJÁT KEZÜNKEL KÉSZÍTETTÜK!!!-üvöltötte a két fiú.Látszott rajtuk hogy nem fognak normál hangon beszélni.
-Halkabban beszéljetek már!-mondta Tonks.-Kijönnek a muglik!
-NYUGI MÁR NYMPHADORA!!!-üvöltöztek.
-Ne hívjatok Nymphadorának!-mondta halkan egyben fenye-
getően Tonks és haja egyre vörösbe váltott.
-Öhm-szólt gyorsan Lily-Két okból jöttünk.
Ez felkeltette Tonks kíváncsiságát. A haja most megint szőke lett.
-Az egyik Remus szülinapja.-folytatta Lily-A másik hogy közeledik a telihold, és Sirius azt mondta hogy a kertjében van egy olyan növény ami hasonlít a fúria fűzhöz. Tehát hogy ott változz vérfarkassá.
- Jó ez jó ötlet! - bólogatott Tonks és kérdőn nézett férjére.
-Nekem is jó - helyeselt Remus és Siriusra nézett - Neked van házad?
IGEEN!!! -üvöltött büszkén Sirius.





Köszönöm a borítót Sara Blacknek, és néhány ötletet Nora Ironn-nak!😘

Az ötös trió (Befejezett)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt